Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Ik ben Valencia en heb een bod van 75 miljoen ontvangen voor David Silva van Barcelona.

Go or No Go?

Ik heb het gedaan. 75 mil+nog 48 miljoen had ik 123 miljoen, voor dat geld heb ik Karim Benzema, Cristian Rodriguez en Philippe Mexes terug gehaald. Mijn team is nu over het geheel gezien veel sterker dan met alleen Silva.

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

nee denk dat dat zijn transferbudget was van het seizoen! maar idd je hebt nu wel een veel sterker team dan voorheen! hoeveel moest benzema kosten?

Geplaatst
Ik heb het gedaan. 75 mil+nog 48 miljoen had ik 123 miljoen, voor dat geld heb ik Karim Benzema, Cristian Rodriguez en Philippe Mexes terug gehaald. Mijn team is nu over het geheel gezien veel sterker dan met alleen Silva.

:doh::door:;( Je hebt me in tranen gebracht.

Geplaatst
nee denk dat dat zijn transferbudget was van het seizoen! maar idd je hebt nu wel een veel sterker team dan voorheen! hoeveel moest benzema kosten?

die 48 miljoen was idd mijn transfer budget. Benzema koste 53 miljoen, mexes 34,5 miljoen en rodriguez 20 miljoen.

Geplaatst
Ben begonnen met Valencia. Krijg nu een bod van 32,5 miljoen van Arsenal voor Joaquin, go or no go?

Heb het gedaan, dacht nu heb ik lekker veel geld te besteden, mag ik van dat bedrag maar 17,5 voor transfers gebruiken.:cab:

Dus Jesus Navas halen zit er helaas niet in voordat ik andere spelers verkoop.:(

Geplaatst

Hmm.. Dan was je financiele situatie bij Valencia niet erg goed? Aangezien je normaal wel 90% krijgt dacht ik.

Geplaatst
Hmm.. Dan was je financiele situatie bij Valencia niet erg goed? Aangezien je normaal wel 90% krijgt dacht ik.

Ik had verder nog geen transfers gedaan en zit nog in de voorbereiding van seizoen 1 dus mijn financien waren idd nog niet echt goed, maar wel balen.

Geplaatst
die 48 miljoen was idd mijn transfer budget. Benzema koste 53 miljoen, mexes 34,5 miljoen en rodriguez 20 miljoen.

zie je nou wel ,, dat je voor zoveel geld meerdere hele goeie spelers kan halen. en je team nu sterker is dan voorheen

hmm Benzema heb je wel best veel betaald .. maar die 34 miljoen voor Mexes is dan weer best weinig :)

Geplaatst

Ik ben Ajax, en heb een bod van Real Madrid van 35 miljoen. Ga aan seizoen 7 beginnen en Santon is echt een van mijn steunpilaren,

Go or no GO

Geplaatst

Ik zou eerst kijken of je wellicht een goede regen kan vinden die wellicht beter is, als die er is...GO

Geplaatst

Is gewoon teveel geld om te weigeren, en als je dat toch doet zal die speler waarschijnlijk

ongelukkig raken, is ook niet goed. Go dus. En zoeken naar jonge talentjes!

Geplaatst

R Madrid heeft 20miljoen geboden voor Kuzmanovic in mijn eerste seizoen(winterstop).

Ik zou Moutinho als vervanger kunnen halen bijv.? Wat zeggen jullie? Doen of niet?

Geplaatst
Rosina in seizoen 1 voor 18 miljoen naar Valencia halen?

Dure grap man, heb zelf Rosina voor slechts 3 a 4 miljoen gehaald als back-up bij Fiorentina. Blijkt een topaankoop te zijn, maar geef toe dat hij in de voorgaande series beter was.

Geplaatst
R Madrid heeft 20miljoen geboden voor Kuzmanovic in mijn eerste seizoen(winterstop).

Ik zou Moutinho als vervanger kunnen halen bijv.? Wat zeggen jullie? Doen of niet?

haha nee man veel en veel te weinig, na 2 a 3 goeie seizoenen van hem kun je hem makkelijk voor veel meer verkopen .. ik had hem verkocht voor 60 miljoen.

Geplaatst

Ik wordt echt gek, echt op mijn halve Valencia elftal wordt geboden voor veel geld en ik weet niet of ik het wel of niet moet doen. Gelukkig is er dit topic.

Nu krijg ik in seizoen 1 een bod van 35 miljoen + 20% doorverkoop op Raul Albiol. Go or no go?

Geplaatst
Ik wordt echt gek, echt op mijn halve Valencia elftal wordt geboden voor veel geld en ik weet niet of ik het wel of niet moet doen. Gelukkig is er dit topic.

Nu krijg ik in seizoen 1 een bod van 35 miljoen + 20% doorverkoop op Raul Albiol. Go or no go?

Lastig, ligt eraan of je het geld nodig hebt, want het is wel een heel talentvolle verdediger en spanjaard. Als je het geld nodig hebt GO! Haal Ramón of Sakho voor dat geld(en je houd nog veel over), zijn zeker net zo goed.

Als je het geld niet nodig hebt niet doen.

Ik heb ook een vraag, Er wordt 30 miljoen op Huntelaar geboden, ben Ajax in het 3e seizoen. Go or no go?

Edit; Heb hem verkocht 30 miljoen naar Lyon en Foti voor 10 miljoen gehaald.