Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Lewandowski naar Bayern laten vertrekken voor 25 mil + 5 mil over 12 maanden + 25% bij doorverkoop? Hij scoort redelijk veel maar is geen echte topper geworden, maar altijd belangrijk met assists en goals..

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Ik ben Ajax.

Chelsea wil Paloschi kopen voor 30 miljoen, maar hij was wel mijn topschutter in de cl samen met Foti, waardoor ik de cl won. 10 goals in 8 wedstrijden cl voor Paloschi.

Go or no go?

Heb wel nog Alexis Sanchez transfervrij aangetrokken en Suarez achter de hand.

Geplaatst

mwah ik zou hem toch verkopen hoor .. 30 miljoen budget erbij voor Ajax, is veel

dus ik zeg GO .. en je hebt Sanchez nog. en voor die 30 miljoen kan je misschien opzoek gaan naar andere versterkingen

Geplaatst
mwah ik zou hem toch verkopen hoor .. 30 miljoen budget erbij voor Ajax, is veel

dus ik zeg GO .. en je hebt Sanchez nog. en voor die 30 miljoen kan je misschien opzoek gaan naar andere versterkingen

Opzich heb ik niks nodig kwa versterkingen ik heb echt een goed team.

Ik twijfel enorm of Sanchez hetzelfde kan laten zien als Paloschi.

Geplaatst
zeker wel .. en Paloschi gaat heus niet elke seizoen zoveel doelpunten maken hoor.

Paloschi moet je niet onderschatten, heeft uitstekende stats voor zijn leeftijd en heeft er ook veel in de competitie ingeramd. Maar ik denk aan no go, Sanchez zal dan niet functioneren als die voor de counter is want zo spele ik niet.

Geplaatst
AC Milan biedt 77 miljoen voor Mazzarani in 2015. Daarvan 20 direct, de rest over 24 maanden...

Gelijk doen :banana:, genoeg vervangers. Dan zit je er voor de komende tijd weer goed bij!

Geplaatst

Heb dat geprobeerd, en ze haakten dan af. Ach ja, hij speelt heldig dus hem houden kan zeker geen kwaad.

Geplaatst
probeer meer geld Direct te vragen .. anders moet je zolang wachten op je geld.

57 miljoen over 104 weken is gewoon 500k per maand, weetje hoe nice.

Geplaatst

Santon verkopen voor 20 miljoen? Go or no GO is wel een held op rechtsback?

Zo ja, geef ook ff een vervanger aan please.

Geplaatst

Hoeveel kan je een beetje krijgen voor Lewandowski? Ga nu naar het 3e seizoen en veel topclubs zitten achter hem aan..

Geplaatst

Bij mij was Lewandowski topscoorder van Engeland en Europa een paar seizoenen en geen hond wilde hem voor meer dan 27 miljoen hebben.

Paloschi is zeker wel goede spits. Is ook een wonderkind bij de juiste training.

57 miljoen over 104 weken is gewoon 500k per maand, weetje hoe nice.

Ik krijg dan altijd een bedrag en nooit elke maand 500k. Als die voor 20 miljoen in 1x en 50 miljoen over 24 maanden krijg ik bijvoorbeeld iets van 43 miljoen vaak en waar de rest heen gaat mag joost weten. Ik speel met patch 9.01. Het verschilt natuurlijk per club maar ik heb nog nooit gehad dat ik elke maand een bedrag krijg.

Geplaatst
daarom dat ik altijd een contant bedrag vraag voor mn spelers :)

Inderdaad.. Behalve bij spelers die ik graag weg wil hebben en elk bod geoorloofd is.;e

Geplaatst

Ac Milan zomerstop na het eerste seizoen.

Ik heb nog ongeveer 50 miljoen transferbudget, nou kan ik voor 80 Cristiano Ronaldo halen. Maar de enige manier om aan 80m te komen is of Kaká of Pato te verkopen. Pato ga ik sowieso niet verkopen maar nu heb ik een bod van 65 miljoen op Kaká, Go or No Go?

Kaká past niet heel goed in m'n systeem en Ronaldo wel, daarnaast is Kaká al wat ouder maar goed het is wel Kaká.

Als Kaká vertrekt zet ik in een 4-2-3-1 systeem Giovinco of Buonanotte op 10 en Ronaldo op links.

Geplaatst

Pff dat is een zeer moeilijke keuze.. Het is en blijft Kaka.

Ik heb persoonlijk helemaal niets met C. Ronaldo dus zelf zou ik het niet doen. Ik zelf zou een No Go doen. Maar puur technisch gezien misschien wel. En als je Giovinco en Buonanotte hebt kun je het wel redden zonder Kaka.

Doen als Kaka niet goed past in je systeem en je C. Ronaldo perse wil halen..