Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Lijkt me dus gewoon een GO.

Kaka past niet in je systeem, je hebt zeer goede alternatieve voor zijn positie en Ronaldo past wel in je systeem en is gewoon zeer goed.

1+1+1=3

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Mja ik heb het ook maar gedaan, Ronaldo is ook wat jonger en minder blessuregevoelig, ik hoop dat ik er geen spijt van krijg ;e.

Geplaatst

Ja zeker doen! Gio is gewoon een goede speler, en voor Basel is dat gewoon een topspeler..

Geplaatst

Giovani dos Santos van Tottenham Hotspur is zeer blij dat hij met Villareal een overeenstemming heeft bereikt.

De aanbiedingen van Everton, AS Monaco en Basel wees hij af.

Geplaatst

Jammer:(.. Hij weet gewoon niet wat ie mist;). En dan nog tekenen bij zo'n stomme club;e..

Geplaatst

hmm, het was wel een geweldige speler geweest voor basel! maargoed dan had jij ook bijna geen tb meer gehad.. bij mijn games is hij trouwens nog nooit een echte held geworden..

Geplaatst

Criscito naar Fiorentina halen voor 19 miljoen? (winterstap na 2e seizoen toe)

Of is dat te veel geld voor deze verdediger?

Geplaatst
hmm, het was wel een geweldige speler geweest voor basel! maargoed dan had jij ook bijna geen tb meer gehad.. bij mijn games is hij trouwens nog nooit een echte held geworden..

Wie bedoel je met jij?

@ Y3LLoW: Op zich wel, alleen is het zo jammer dat hij niet zo groot is. Al was Cannavaro dat ook niet. Maar voor 19 miljoen eigenlijk wel een Go ja;)..

Geplaatst

Is Ronaldinho niet al 32 dan en wil hij dan niet teveel salaris?

Geplaatst

hij is 31, en ben nu trouwens ook met wijnaldum bezig die zich erg sterk heeft ontwikkeld bij feyenoord. moet 6.25 miljoen kosten

Geplaatst

altijd kopen ronaldinho, mits hij geen extreem salaris vraagt...Hij zal ongetwijfeld de komende anderhalf, 2 seizoenen beter zijn dan wijnaldum, en zoals al eerder opgemerkt: alleen de truitjesverkoop, merchandising en het moraal van het team dat omhoog gaat, betalen die transfersom al terug..

En koop Wijnaldum dan over één seizoen als hij inderdaad is gegroeid.

Persoonlijk zou ik wijnaldum niet halen, maar het ligt eraan hoever je met zaragoza bent. Als je namelijk zo ver bent gegroeid dat je elk jaar meespeelt om de landstitel en serieuze mogelijkheden hebt om in de champions league ver te komen (minstens halve finale), is wijnaldum een leuke jongen voor op de bank, maar zeker geen wereldspeler voor in de basis (wat ik tot dusver in mijn games met hem heb ervaren).

ALs je toch graag een speler van zijn niveau óf Nedelrander wil, kijk dan eens naar d emogelijkheden om aissati aan te trekken. Ontwikkeld zich bij mij telkens tot basisspeler van een Europese topclub (valencia, inter) en zijn statistieken zijn stukken beter dan Wijnaldum

Geplaatst

van Persie kunnen halen na 3 seizoenen, was naar Man City gegaan, verpieterde daar en heeft nog 2 seizoenen als een topper gespeeld!

dit bedoelde ik als Nederlands alternatief ;) maar dan moet je mazzelhebben als hij bij

arsenal speelt heeft het waarsch. geen zin

Geplaatst
altijd kopen ronaldinho, mits hij geen extreem salaris vraagt...Hij zal ongetwijfeld de komende anderhalf, 2 seizoenen beter zijn dan wijnaldum, en zoals al eerder opgemerkt: alleen de truitjesverkoop, merchandising en het moraal van het team dat omhoog gaat, betalen die transfersom al terug..

En koop Wijnaldum dan over één seizoen als hij inderdaad is gegroeid.

Persoonlijk zou ik wijnaldum niet halen, maar het ligt eraan hoever je met zaragoza bent. Als je namelijk zo ver bent gegroeid dat je elk jaar meespeelt om de landstitel en serieuze mogelijkheden hebt om in de champions league ver te komen (minstens halve finale), is wijnaldum een leuke jongen voor op de bank, maar zeker geen wereldspeler voor in de basis (wat ik tot dusver in mijn games met hem heb ervaren).

ALs je toch graag een speler van zijn niveau óf Nedelrander wil, kijk dan eens naar d emogelijkheden om aissati aan te trekken. Ontwikkeld zich bij mij telkens tot basisspeler van een Europese topclub (valencia, inter) en zijn statistieken zijn stukken beter dan Wijnaldum

heb ronaldinho nog niet gehaald moet ik zeggen, heb nu cazorla op rechts maar denk dat ronnie er wel bij kan om te rouleren. zit nu ook op david silva te azen, moet 40 miljoen kosten.. en ik doe elk jaar mee op de landstitel, afgelopen jaar 2010/2011 kampioen geworden, heb nu heerlijk team:d dus go voor silva?