Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
sjonge jonge jonge. kan iemand zich dit gvd voorstellen :?

Finale van de beker van Italie .. ik sta heel de tijd 1-0 voor .. tot in de 70ste minuut waardoor ik een dikke kut eigen goal binnekrijg door Buffon .. die heeft de bal klemvast en 30 seconden later ineens goal :? wat een onzin .. en het mooiste is dat ze nog in de allerlaatste seconde van de wedstrijd scoren en met 2-1 winnen :? .. is dit nog normaal of niet ?

lijkt wel alsof ik niet mag winnen :?

dit word dus opnieuw gespeeld .. ik kan tegen mn verlies als het eerlijk is .. maar om zo te verliezen, nee hoor :)

Ik hat dat ook een x in de halfe finale cl tegen bayern, Stekelenburg pakd het bal na aanval bayern,, houdt hem in de hand en vald na een tijdje in eigen doel, daardoor werd hedt 2-2 maar dat was genoeg voor finaleplaatst dus hoefde niet te denken om overnieuw te spelen.

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Ik hat dat ook een x in de halfe finale cl tegen bayern, Stekelenburg pakd het bal na aanval bayern,, houdt hem in de hand en vald na een tijdje in eigen doel, daardoor werd hedt 2-2 maar dat was genoeg voor finaleplaatst dus hoefde niet te denken om overnieuw te spelen.

Cheater ;e

Geplaatst
Als je toch gaat verbeteren haal dan alle spellingsfouten eruit. Een kind van 3 kan het nog beter:)

dat viel me gewoon meteen op, ik had wel meer fouten gezien hoor, maar had geen zin om ze allemaal op te noemen.

maja als je het toch zo stelt :

Ik hat dat ook een x in de halfe finale cl tegen bayern, Stekelenburg pakd het bal na aanval bayern,, houdt hem in de hand en vald na een tijdje in eigen doel, daardoor werd hedt 2-2 maar dat was genoeg voor ( een ) finaleplaatst dus hoefde niet te denken om overnieuw te spelen.
Geplaatst

Jongens, iedereen snapt toch wel dat dat niet express is, spelde ff zoals geenstijl ook doet. En glenn er staat niet voor dus ik heb niet gecheat, maar zou mijn eerste x zijn als de score wel negatief was.

Geplaatst

Hulk van Porto binnenhalen voor 25 miljoen? Seizoen 4.

Beoogde opvolger van Owen, met zijn fysiek en scorend vermogen lijkt me het een ideale spits voor de Premier League.. Ik heb nu Owen, Crouch en Paloschi lopen. Ik speel met 2 spitsen.

Geplaatst

Met Newcastle neem ik aan? Dan zou ik zeker Hulk halen ja. Al is het wel wat veel geld..

Geplaatst
Met Newcastle neem ik aan? Dan zou ik zeker Hulk halen ja. Al is het wel wat veel geld..

Ja Newcastle inderdaad, heb net Lewandowski van de hand gedaan voor 30 miljoen. Heb nog een TB van 57 miljoen denk ik, ga het wel doen denk ik. Bedankt.

Geplaatst

Zozo Lewandowski heb je voor veel verkocht dus. Is het niet een mogelijkheid om Soldado te halen? Die is ook goed en ook erg compleet. FF offtopic, maar ben je toevallig overgenomen?

Geplaatst
Zozo Lewandowski heb je voor veel verkocht dus. Is het niet een mogelijkheid om Soldado te halen? Die is ook goed en ook erg compleet. FF offtopic, maar ben je toevallig overgenomen?

Ik ben meteen in het begin overgenomen ja, maar niet door een geldschieter. Die heeft Pompey overgenomen.. Ik heb gewoon een "normale" voorzitter die geen geld in de club pompt.

Geplaatst

Als je schijt hebt aan de nationaliteiten go anders no go

Geplaatst

@ ChrisRichie: Door een supportersvereniging? Ik werd namelijk in mijn Bari-game overgenomen door eenzelfde vereniging. En kreeg de eerste 2x een bedrag van welgeteld 120k in de clubkas gestort. Maar de 3e keer was het raak. Na weer een wisseling van de wacht kreeg ik plots 30,5 miljoen op de balans. Dus misschien kan het jouw ook overkomen;).. Maar je hebt nu ook genoeg geld. En als je slim bent koop je Laurito;). Word een erg goeie kerel.. Heeft alles om een topspits te worden!

Geplaatst
Barry verkopen voor 45 miljoen aan Arsenal winterstop seizoen 1?

45 miljoen is wel heel veel geld! Maar Barry is wel een clubicoon voor Villa vind ik. Als je dat niet uitmaakt en je nationaliseert ook niet is het een GO, maar persoonlijk had ik hem gehouden.

Geplaatst
Hulk van Porto binnenhalen voor 25 miljoen? Seizoen 4.

Beoogde opvolger van Owen, met zijn fysiek en scorend vermogen lijkt me het een ideale spits voor de Premier League.. Ik heb nu Owen, Crouch en Paloschi lopen. Ik speel met 2 spitsen.

Owen is toch al te oud? Zo snel mogelijk verkopen misschien kun je er nog wat leuks voor krijgen. Crouch is ook te slecht. Kom op man. Je zit seizoen 4 dan had je allang betere spitsen moeten hebben. Paloschi is wel goed. Koop Laurito, Vaughan, Keirrison of Hulk.

Geplaatst
Owen is toch al te oud? Zo snel mogelijk verkopen misschien kun je er nog wat leuks voor krijgen. Crouch is ook te slecht. Kom op man. Je zit seizoen 4 dan had je allang betere spitsen moeten hebben. Paloschi is wel goed. Koop Laurito, Vaughan, Keirrison of Hulk.

Crouch te slecht? Dat kan ik absoluut tegenspreken, die man is dodelijk in combinatie met een behendige spits ernaast.. Zowel als afmaker als aangever.

Geplaatst

is normaal voor wat minder te halen .. maar het blijft toch geen geld voor een speler zoals hij

dus GO

Geplaatst

Ruben Olivera in het 3e seizoen voor 1,1 miljoen naar Sheffield halen? Word denk ik geen basisspeler..