Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Balotelli verkopen voor 7.5mil plus 45%? Zit in 2016...Ben Ajax en hij is wissel maar valt vaak in...

NO GO. Ik vind het wel erg weinig geld. In 2016 zou Balotelli een absolute topper moeten zijn waar je veel meer voor kan krijgen volgens mij.

@ Glenn: hij zou ongeveer 24/25 moeten zijn.

Geplaatst

Glen bedoel je mij?

26 en aan een Italiaanse club. Hij is gratis naar mij gekomen. Technische statts geen een boven de 15...

Geplaatst

Jep ik bedoelde jou. Ik zou dan gewoon verkopen hoor, niks boven 15 is wel matig. Aan die 45% heb je trouwens nu niks meer aan, maarja, GO!

Geplaatst

Hoezo niet? Als ze hem binnen paar jaar doorverkopen krijg ik toch alsnog geld daarvan?> Heb hem ook verkocht:)

Geplaatst

Napoli Seizoen 2:

Marquinhos voor 18,25 milz of,

Rossi voor 17 milz.

Voor de spitspositie naast Kalinic.

Geplaatst
Napoli Seizoen 2:

Marquinhos voor 18,25 milz of,

Rossi voor 17 milz.

Voor de spitspositie naast Kalinic.

Ik ben zelf een fan van Marquinhos maar tegelijkertijd houd ik er van om zoveel mogelijk spelers van de nationaliteit van het team aan te trekken. Dus als het laatste je niets uit maakt dan zou ik Marquinhos nemen, als je nationaliteit wel van belang vindt dan zou ik Rossi nemen.

Geplaatst

Marquinhos is eigenlijk meer veelzijdiger dan Rossi .. maar Rossi is eigenlijk een betere afwerker en een echte spits .. ik zou toch voor Rossi gaan

Geplaatst

Ik heb net in mijn 2e seizoen Richards voor 3miljoen opgehaald van Man City.

Hoe kan dit?

Heb ik nou de verkeerde voor? Dit is toch een van de beste verdedigers van Engeland, misschien wel van het spel:P

Geplaatst

Youssef El Akchaoui voor 1,1 miljoen naar ajax halen begin 2de seizoen?

Ik heb hem eigelijk niet nodig maar hij werd aangeboden

Geplaatst

Als je hem niet nodig hebt niet doen. Maar als je denkt hem nog te kunnen verkopen is het een andere zaak.

Geplaatst

Hoe kan dit?

Heb ik nou de verkeerde voor? Dit is toch een van de beste verdedigers van Engeland, misschien wel van het spel:P

Als hij Micah heet heb je de goede...

Geplaatst

Hoe kan dit?

meschien presteerde hij slecht bij man city. zo heb ik mata voor 2,2mil gehaald en gago voor 7.5mil

Geplaatst
meschien presteerde hij slecht bij man city. zo heb ik mata voor 2,2mil gehaald en gago voor 7.5mil

Die zijn standaard. Bij Richards vind ik het toch wel erg vreemd. Misschien een bug ofzo.

Geplaatst

Het is de goede :) Wat een koopje, (luxe)probleem is echter wel dat Santon nu niet meer in de basis staat en zijn ontwikkeling dus stil staat...

Geplaatst

Zet je Santon toch rechtsmidden of Richards centraal;). Zal die heus wel goed doen hoor..

Geplaatst
Hoezo niet? Als ze hem binnen paar jaar doorverkopen krijg ik toch alsnog geld daarvan?> Heb hem ook verkocht:)

Aangezien hij al 26 is en niet zo snel meer voor heel veel word verkocht. Maar toch, mooie deal :)

Geplaatst

Ik heb een aantal spelers op mijn 'verlanglijstje' staan. Denken jullie dat ze goed genoeg zijn voor de Coca-cola League 1? en evt voor de Championship?

Lee Price, 300k:

1693n0y.png

Kubheka, gratis:

2yws5lv.png

Chris McGregor, 75k:

34e6mw6.png

Maxence Barth, 30k:

333e26u.png

Davide Perrone, 300k:

2rpz0qx.png

Eirik Johannessen, 150k:

2itoc94.png