Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Alexis van Valencia voor €7.500.000 naar Osasuna (Ik ben Osasuna). Ik zit in 4e seizoen en hij zou dan eind 4e seizoen komen. Ik heb Miguel Flaño die aan vervanging toe komt en hij zal dan samen met Thiago Heleno centraal komen te spelen.

Geplaatst

Zeker een GO, Alexis is een held, en 4e seizoen is die nog maar 27, kan nog wel een aantal jaartjes mee:)

Geplaatst
Zeker een GO, Alexis is een held, en 4e seizoen is die nog maar 27, kan nog wel een aantal jaartjes mee:)

Bedankt, ik heb tijdelijk mijn transferbudget even helemaal down staan zodat ik Robinho gratis kan halen, hij wil meer verdienen dan ik kan betalen dus moest ik wel mijn salarisbudget verhogen. Aangezien Alexis een ontsnappingsclausule heeft kan ik hem altijd nog halen.

Geplaatst

Ik zit momenteel op 27 augustus 2009 en Viktor Elm van mijn sc Heerenveen staat in de belangstelling van vele clubs. Ik heb zelfs al een aantal boden ontvangen op de beste man. Zijn waarde is 2,5 miljoen en er zijn zat clubs die dat geboden hebben. Echter kwam er gisteren een club die 4 miljoen voor hem op tafel wil leggen! Hij is bij mij geen basisspeler maar wel directe stand-in van Grindheim. Ik zou dus op zoek moeten naar een opvolger. Go of No Go is dus mijn vraag?

Geplaatst

Go, je kan vast wel een talent of iemand op de transferlijst vinden voor minder als 4 miljoen

Geplaatst

Ik ken hem niet, maar ik neem aan dat je niet in de Premier League speelt met Huddersfield (Championship?), dus dan is 8 miljoen veel geld. Go dus.

Geplaatst

Taylor verkopen begin 2de seizeon voor 34 miljoen? Ik ben Everton en heb hem begin seizoen gekocht voor 8,75 miljoen.

Edit: real doet een bod van 50 miljoen op Thiago Silva. Ik verkoop hem en hou Taylor.

Geplaatst

uiteraard een GO. weet niet wat je prestaties zijn maar je kan zeker een goede VC halen uit spanje met een ontsnappingsclausule die gelijk is of misschien zelfs beter

Geplaatst

Heb Criscito al gehaald als opvolger van Silva voor 3,5 miljoen. Ik baal er alleen van dat ik niet al mijn transferinkomsten mag besteden. Van die 50 miljoen mag ik 40 besteden.

Edit: heb nu ook Baines voor 34 miljoen aan Chelsea verkocht. Cahill nu ook verkocht voor 45 miljoen. Geld stroomt binnen!

Geplaatst
Taylor verkopen begin 2de seizeon voor 34 miljoen? Ik ben Everton en heb hem begin seizoen gekocht voor 8,75 miljoen.

Edit: real doet een bod van 50 miljoen op Thiago Silva. Ik verkoop hem en hou Taylor.

ik zou zeggen .. verkoop hem zeker allebei .. samen 84 miljoen .. kun je echt een aantal toppers terug voor halen.

Geplaatst
ik zou zeggen .. verkoop hem zeker allebei .. samen 84 miljoen .. kun je echt een aantal toppers terug voor halen.

Ik krijg niet al mijn transferinkomsten te besteden he. Heb nu 100 miljoen te besteden en moet nog linksachter, topspits en linksbuiten.

Geplaatst
2dtcgli.png

Halen voor 600K? Ik ben Dag & Red in de Coca-cola League 1. Zou hij evt ook nog meekunnen in het Champioship?

EDIT: Het is een MC

EDIT 2:

2hqv4vb.png

En deze dan? Ook een MC

3e keer al :S

Geplaatst
Ik krijg niet al mijn transferinkomsten te besteden he. Heb nu 100 miljoen te besteden en moet nog linksachter, topspits en linksbuiten.

probeer anders is spelers te zoeken .. en dan klik je aan wat je wenst van die speler en dan doe je gewoon onhaalbare spelers uitsluiten.

Geplaatst

Nasri in 2012 voor 5,75 mil naar Sheffield halen? Hij word dan wissel denk ik heb Affelay en Coutinho daar al..