Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Nasri in 2012 voor 5,75 mil naar Sheffield halen? Hij word dan wissel denk ik heb Affelay en Coutinho daar al..

Go, al is het alleen maar om hem het jaar daarop voor meer te verkopen. Coutinho is btw erg goed he.

Geplaatst
Nasri in 2012 voor 5,75 mil naar Sheffield halen? Hij word dan wissel denk ik heb Affelay en Coutinho daar al..

Go, altijd goed om iemand met veel kwaliteiten achter de hand te hebben!

Geplaatst

Halen! Maar is Nasri niet beter dan Afellay? Ik zou Afellay wissel zetten dan.

Geplaatst

Seizoen 4 Huddersfield

Ik ben dus Huddersfield en zit in de Championship en heb veel geld tot mijn beschikking. Nu kan ik Robertson kopen voor 3.6 miljoen en dan wil Sunderland ook nog eens mijn Pichu Atienza kopen. GO or NO GO?!?

[spoiler=Screen Robertson]2r3cch5.png

[spoiler=Screen Atienza]15cxzc.png

Geplaatst

Go or no GO

Standard seizoen 2010 2011

Milevskyi verkopen voor 32 mil aan Real Madrid.

Is mijn belangrijkste speler met 38 doelpunten in de competitie.

heb 38 mil transferbudget

Geplaatst

Jorge(CM/VM) halen voor 15,5M(clausule)met Atletico Madrid in 2020 moet de vervanger worden van Camacho die nu 30/31 is.

o5owzs.jpg

Geplaatst

GO. Passing is uitstekend, uithoudingsvermogen is goed, afstandsschoten, techniek, doorzettingsvermogen, inzet zijn goed. Alleen positiespel is wat minder, maar kan er ook wel mee door.

Geplaatst
GO. Passing is uitstekend, uithoudingsvermogen is goed, afstandsschoten, techniek, doorzettingsvermogen, inzet zijn goed. Alleen positiespel is wat minder, maar kan er ook wel mee door.
Dacht zelf ook al aan een GO, maar had nog wat wijze raad nodig. ;) Hij kan nog groeien volgens me scout dus dat zit ook wel goed.
Geplaatst

Ik ben bondscoach van Israel naast mijn functie als manager van Ajax.

Nu krijg ik een baan als bondscoach van Brazilie aangeboden, ook een mooi land en met meer spelers als Israel erin. Want ik krijg nu steeds met moeite een representatief elftal op de been. Aan de andere kant ben ik met Israel nog in de race voor een ticket naar het EK 2016(Voor het eerst in haar historie). Met nog 3 wedstrijden te spelen sta ik 1e in de groep.

Go or No Go ?

Geplaatst

Nou ik had het wel geweten.. Als je graag wil blijven moet je uiteraard bij Israel blijven. Maar in elk ander geval had ik naar Brazil gegaan..

Geplaatst

De terugkoop clausule van Pablo actievere, waarmee ik 2M winst maak?:-D

Hij is namelijk voor veel te weinig vertrokken;e

Geplaatst
Ik ben bondscoach van Israel naast mijn functie als manager van Ajax.

Nu krijg ik een baan als bondscoach van Brazilie aangeboden, ook een mooi land en met meer spelers als Israel erin. Want ik krijg nu steeds met moeite een representatief elftal op de been. Aan de andere kant ben ik met Israel nog in de race voor een ticket naar het EK 2016(Voor het eerst in haar historie). Met nog 3 wedstrijden te spelen sta ik 1e in de groep.

Go or No Go ?

ik zou naar Brazilie gaan .. wat een verschil met Israel zeg ;e .. en zo'n kans krijg je misschien nooit meer.

Geplaatst

Amrabat van PSV voor 10 miljoen euro + 50% doorverkoop naar Newcastle United/Everton, in de zomerstop van seizoen 2011/2012?

Ik heb een uitstekende regen en Torje als back up voor hem, maar ik zal nog geen vervanger kunnen aantrekken wegens een transferverbod i.v.m. een overname.

Geplaatst

@carero: Die 50% doorverkoop is natuurlijk handig, maar die 10 miljoen is denk ik wat mager, je hebt daarentegen wel goede back-ups zeg je zelf en als je 10 miljoen goed kan gebruiken dan zeg ik GO

Geplaatst
@carero: Die 50% doorverkoop is natuurlijk handig, maar die 10 miljoen is denk ik wat mager, je hebt daarentegen wel goede back-ups zeg je zelf en als je 10 miljoen goed kan gebruiken dan zeg ik GO

Ok, nu willen Manchester United en Atletico Madrid hem ook hebben en bovendien staat hij vrijwillig op de transferlijst en heeft hij beef met Altidore. Als hij een contract accepteert, dan laat ik hem gaan :).

Edit: Hij is vertrokken naar Ateltico Madrid, met Marco van Basten als manager.