Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Arsenal bied 42,5 milj voor David Silva.

8.5 milj in 1x en 34 milj over 24 maanden. Ik neig zelf naar een NO GO, want moet ook een waardige vervanger halen.

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
NO GO!

Thnx, duidelijk:mrgy:

Als ze nu over 2 seizoenen zo'n bod hadden gedaan als hij 30 of 31 was, dan was het wel een ander verhaal geweest denk ik, maar nu speelt ie nog goed en geeft hij veel assists vanaf links.

Geplaatst
Arsenal bied 42,5 milj voor David Silva.

8.5 milj in 1x en 34 milj over 24 maanden. Ik neig zelf naar een NO GO, want moet ook een waardige vervanger halen.

wat een schandalig laag bod zeg.. duidelijk NO GO

Geplaatst
wat een schandalig laag bod zeg.. duidelijk NO GO

Ja, ik vroeg het me ook al af hoe Arsenal durfde zo'n laag bod op Silva te doen;e

Geplaatst

Als het 42.5 direct was geweest en hij 28 is, had ik naar een GO geneigd maar nu toch een NO GO! :D

Geplaatst

Barca doet bij mij een bod op Marguinhos. 7.75 mil in 1 keer. Dan nog 34 mil over 24 maanden, 6.5 mil bij minimaal 10 doelpunten en dan nog 20 procent winst bij doorverkoop.

Go er No Go?

Zit in seizoen 5

Geplaatst

A.C Milan doet een bod op een van mijn aanstormende talenten(vorig seizoen is hij definitief doorgebroken). Hij speelde vorig seizoen 39 wedstrijden waarvan 9 invalbeurten. Behaalde een gemiddelde rating van 7.12, scoorde 4x, gaf 2 assists en was 1x MOTM.

Zijn stats en het bod (in totaal €72.000.000)

[spoiler=Statistieken Anthony de Groot ]anthonydegroot2.png

[spoiler=Bod]boddegroot.png

Geplaatst

Ik zal GO doen, het is een held, maar dat bod is wel erg goed, en daar kan je misschien wel een nieuwe regen van kopen.

Geplaatst
Barca doet bij mij een bod op Marguinhos. 7.75 mil in 1 keer. Dan nog 34 mil over 24 maanden, 6.5 mil bij minimaal 10 doelpunten en dan nog 20 procent winst bij doorverkoop. Hij is bij mij wissel en ik zit in seizoen 5

Go er No Go?

Geplaatst

En zal ik Balotelli halen voor 4,4 mil, hij komt wel in de spits te staan dan?

Edit: heb het niet gedaan, zo goed was ie niet volgens mijn scout, zit al in seizoen 5;).

Geplaatst

Hoe goed is Foti? Ik kan hem kopen voor 25M, maar die pizzapasta wil ook nog eens 100k per week salaris. Lijkt me een beetje heftig, maar als het echt, echt, echt een held is.....

Geplaatst
Hoe goed is Foti? Ik kan hem kopen voor 25M, maar die pizzapasta wil ook nog eens 100k per week salaris. Lijkt me een beetje heftig, maar als het echt, echt, echt een held is.....

Zou ik nie doen, kan je beter Aquino of Laurito halen;).

Geplaatst

Van der Vaart, naar Ajax voor 12 miljoen. Seizoen 2009/2010?

Go or no go. Ik ben Ajax..