Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Pantelic zijn contract loopt af, dus ik dacht laat ik eens een bod uitbrengen. Marktwaarde is 2.3 miljoen, dus ik bied 2 miljoen. Pantelic wil graag weg, nu vragen ze 4.3 miljoen. Wat is dit?

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

zij willen nog wat verdienen aan pantelic lijkt mij, je moet m ook benaderen als zijn contract afloopt, en niet op m gaan bieden!

Geplaatst

Er staat ook dat z'n contract afloopt, daarnaast heeft hij contract besprekingen afgebroken bij hertha

Geplaatst

nee 6 maanden voor zijn contract afloopt kan je m gaan benaderen!

dan pas hoef je niks voor m te betelen en kan je m aan t eind van t seizoen tegemoet zien.

Geplaatst

giovani dos santos naar barcelona halen voor 13 miljoen in de winterstop van het 1e seizoen? Ik weet niet hoe goed hij kan worden, maar hij wordt sterk aanbevolen door mijn scouts...

Geplaatst

hij is wel goed en zeker 13 miljoen waard, maar vind het niet echt een leuke speler. Toch zeg ik go en anders no go.

Geplaatst

onuoha laten vertrekken naar portsmouth voor 3,6milj ?

ik ben man city en zit in het 1ste seizoen. Hij was toch derde keus achter zabaleta en santon.

Geplaatst

Als je Man City bent hoef je het voor het geld niet te doen, ik denk zelf dat hij nog wel nuttig is als backup. NO GO dus.

Geplaatst

azpilicueta voor 10 mil naar napoli? eerste seizoen. heb nog 45 mil TB. heb in mijn vorige game gezien dat hij ontzettend goed kan worden

Geplaatst
hij is wel goed en zeker 13 miljoen waard, maar vind het niet echt een leuke speler. Toch zeg ik go en anders no go.

Waren er nog andere keuzes dan? :-D

Geplaatst

Ik ben na 8 jaar Ajax en alle prijzen te hebben gewonnen naar Atletico Madrid gegaan hier heb ik heel het team gerenoveerd veel spelers die toen voor een schijntje werden gekocht zijn nu de sterkhouders van mijn team. Nu zit ik 5 jaar bij Atletico Madrid waar ik wederom alle prijzen heb gewonnen. Er is vrijwel geen concurrentie meer in de competitie, alleen Barcelona kan nog leuk meekomen tot het einde. Ik krijg een aanbieding van Palermo die zijn overgenomen door een aantal rijke Roemenen, het team is echt 3x niks maar met de financiele middelen kan ik zeker leuke dingen doen en het kunstje wat ik bij Atletico Madrid geflikt heb wellicht herhalen. Maar ik verlaat wel een team wat ik helemaal heb opgebouwd en nu optimaal laat renderen.

Zal ik naar Palermo gaan en een nieuwe uitdaging aangaan, of blijf ik blijf ik bij Atletico?

2021 inmiddels.

Geplaatst

David Lopez voor 9,5M naar Betis?

Hij is vaste basis, maar 9,5m is veel geld zeker voor Bilbao

Geplaatst
GO, genoeg vervangers die minder kosten!

Ja maar meestal zijn die niet basks, dus daarom zou ik het niet doen: NO GO