Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Als hij echt een belangrijke schakel in je team is zou ik zeggen NO GO, maar als je er een goede vervanger van kan halen een GO!

Geplaatst

FF een mening van de mensen hier:

Ik heb nu 2 keepers: Asenjo (basis) en Renan die een ernstig verbeterd contract wil en wat mij betreft weg mag gaan.

Nu kan ik Ochoa gratis een contract aanbieden maar wil hij 54k hebben. Wat zouden jullie doen? Ik weet namelijk niet zeker of ik hem een basisplaats kan aanbieden. En hoe groot is de kans dat ik em weer kan doorverkopen?

Dus aan jullie de vraag wat zouden jullie doen? GO of NO GO?

Geplaatst

Mijn keepers raken nooit geblesseerd, dus ik zou NO go doen en iemand uit de jeugd halen ;)

Geplaatst
Mijn keepers raken nooit geblesseerd, dus ik zou NO go doen en iemand uit de jeugd halen ;)

Nou daar hoef ik niets te halen hoor:-D. Dat is ronduit triest.

Geplaatst

Ik heb nu 2 keepers: Asenjo (basis) en Renan die een ernstig verbeterd contract wil en wat mij betreft weg mag gaan.

Nu kan ik Ochoa gratis een contract aanbieden maar wil hij 54k hebben. Wat zouden jullie doen? Ik weet namelijk niet zeker of ik hem een basisplaats kan aanbieden. En hoe groot is de kans dat ik em weer kan doorverkopen?

je haalt een beetje alles door elkaar. ze willen een nieuw contract, dan zeg je dat ze weg mogen gaan, en als je dan Ochoa GRATIS kan halen, zit je te twijfelen of je hem in de basis wil zetten, terwijl je die andere keepers weg wil doen. vaag hoor

koop gewoon die Ochoa dan, wat maakt die 54duizend loon uit. maar eigenlijk heb je dan wel veel te veel keepers. maja gratis is altijd goed

Geplaatst

@ MilanFan: Ik heb Asenjo op doel die het prima doet. Renan mag weg bij mij. En als ik Ochoa haal is die waarschijnlijk voor de bank/tribune. Is het dan slim om een keeper te halen die 54k aan salaris wil? Want ik ga hem dan doorverkopen.

(Sorry als het net/nu onduidelijk is/was).

Geplaatst

Walcott voor 35 is wel veel. Ik neem aan dat de challenge niet 3 seizoen gaat duren? Want dan pas begint hij echt een superspits te worden. Maar waar zou je de versterking willen? AMR of Spits? Want voor de spits zou ik proberen Villa of Higuain te halen. En de AMR zou ik Marquinhos of Pepe halen..

Geplaatst

@ Villa: GO

@ Michiel: NO GO, je kunt hem voor veel meer verkopen als clubs hem echt willen hebben maar ik zou hem sowieso niet verkopen, gewoon de beste rechtsbuiten achter messi in de game, vind ik.

Geplaatst

Renan verkopen. Ochoa halen. Asenjo en Ochoa beide speeltijd geven. Jaar later of twee jaar later kun je 1 van de twee verkopen als je er een lekker bedrag voor kan krijgen.

35m voor Walcott accepteren?(In de game van het NK)

Zoja, wie als vervanger halen?

Wat is NK? 35 voor Walcott is normaal veelste weinig.

Geplaatst

Ik heb Ochoa maar toch gedaan. Hopenlijk kan ik Renan verkopen.

NK is Nederlands Kampioenschap;). Maar ik denk dat je niet 3 seizoenen gaat spelen dus is het nu gewoon slim om hem te verkopen denk ik.

Geplaatst

Jouwclub: Feyenoord

Seizoen: 2009/2010

Speler: Lewandowski

Zal ik hem verkopen voor 2 miljoen heb hem voor 750k gekocht, maar die kerel schopt er echt geen knikker in. Zijn concurrent Keirrison heeft in 40 wedstrijden 36 goals gemaakt.

Hij heeft 7 basisplaatsen gehad en 10 invalbeurten dat zijn nagenoeg allemaal invalbeurten in de rust dus hij speelt dan zeker 45 minuten.

Geplaatst
Jouwclub: Feyenoord

Seizoen: 2009/2010

Speler: Lewandowski

Zal ik hem verkopen voor 2 miljoen heb hem voor 750k gekocht, maar die kerel schopt er echt geen knikker in. Zijn concurrent Keirrison heeft in 40 wedstrijden 36 goals gemaakt.

Hij heeft 7 basisplaatsen gehad en 10 invalbeurten dat zijn nagenoeg allemaal invalbeurten in de rust dus hij speelt dan zeker 45 minuten.

NO GO.. Hij gaat zijn draai heus wel vinden, en anders verkoop je em het volgende seizoen toch? Zo veel verdiend ie toch niet? Ik zou het in ieder geval niet doen;).