Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

NO GO, probeer eerst alle prijzen met Ajax te pakken. Als je er niks meer uit kan halen, ga dan naar een nieuwe club. Aan het einde van het seizoen worden er vast genoeg managers onstlagen en kan je dan opzoek naar een nieuwe club mits je je doelstellingen hebt behaald.

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Camoranesi (31 jaar) voor 9,5 miljoen naar mijn liverpool in seizoen één? Ik voor de rechterkant alleen kuyt nog over.

Geplaatst

Is Cambiasso verkopen voor 30M en Veloso kopen voor 14M een goede deal?

Heb ik 16M winst voor in mijn ogen even goede middenvelders..

Geplaatst

30 miljoen is wel veel voor Cambiasso, maar aan de andere kant blijft het een leuke speler. maar ik zou hem toch verkopen en misschien voor iemand anders gaan dan altijd die Veloso.

Camoranesi (31 jaar) voor 9,5 miljoen naar mijn liverpool in seizoen één? Ik voor de rechterkant alleen kuyt nog over.

mwah hijs wel erg goed, hij speelt zeker nog 2 seizoenen op hoog niveau .. maar ik zou voor iemand anders gaan, een jongere speler

Geplaatst

best wel veel geld .. maar is ook wel een hele goeie speler. kweet niet hoe je in je budget zit. maar ik vind het toch een NO GO

Geplaatst
Geplaatst

Oh had ik niet gezien, excuses. Hij inderdaad wel erg goed, maar ook al wel oud. Ik moet een speler hebben die er al staat, en het is moeilijk om voor weinig geld een jonge speler te vinden die al tot veel instaat is.

Geplaatst
Go or no go?

Ik speel met Ajax. Zit halverwege het tweede seizoen. Resultaten tot nu toe

Seizoen 1

- Landskampioen

- KNVB Beker

- UEFA Cup

- Europese Supercup

Seizoen 2

- 1e plaats in de Eredivisie, ongeslagen. Nog geen match verloren.

- 1e in de groepsronde van de Champions League

- 4e ronde van de beker (We mogen het gaan opnemen tegen Sparta..)

- JC schaal werd gewonnen.

Nu krijg ik een aanbod om De Oude Dame (Juventus) er bovenop te gaan helpen. Transferbudget van zo'n 60 miljoen.

Go or No go. Wat ik nog wil toevoegen aan m'n prijzenkast is de Champions League en de Wereldbeker voor Clubs.

Juventus staat op een teleurstellende 11e plaats in de Serie A. En heeft zich wel geplaatsd voor de volgende ronde in de UEFA cup.. In de Nationale Beker van Italie moet Juventus aantreden tegen Atalanta in de 1e ronde.

Heb besloten om toch nog maar bij Ajax het seizoen af te maken en kijken wat er te halen valt. Mocht ik de Champions League winnen. Maak ik dat seizoen daarna ook nog af omdat ik wil kijken of ik het WereldKampioenschap voor Clubs kan binnenslepen.

Geplaatst

1239436910-540.jpg

Als ik hem koop, zal ik Afellay waarschijnlijk voor zo'n 20m euro kunnen verkopen. Ze zijn qua kwaliteiten ongeveer gelijkwaardig alleen is Afellay Nederlander en een stuk jonger.

Lastig, het is wel een koopje...

Geplaatst

28o3md.png

Deze jongen voor 14,25 Mil naar Napoli halen?

Hij komt zeker niet voor de basis, maar met het oog op de toekomst als goudmijntje/verhuur.

Geplaatst

Diego Forlan naar mijn Betis halen voor 14M ? (2e seizoen)