Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Begin 2e seizoen: Guilherme van mijn Ajax voor 38 miljoen direct verkopen aan AS Roma??? Heb hem begin 1e seizoen gehaald voor 2,5 miljoen. Neig naar een Go maar hij kan nog wel enorm groeien.

Geplaatst

Heb nog geen tijd om een vervanger te zoeken, Arsenal komt voor Defour en ik dacht laat ik eens 50 miljoen vragen doen ze toch nooit. En ze leggen gewoon 50 miljoen direct neer:cab::cab:

Geplaatst

Als City intresse heeft kan je elke speler voor een willekeurig bedrag aanbieden. Hamsik, 1e seizoen, 1e dag hoppa 58 miljoen

Geplaatst

11,75 miljoen betalen voor de Silvestri?

Ben zelf Celtic, begin eerste seizoen. Ik heb alleen Wilson nog nadat ik Hinkel voor 5.5 miljoen heb verkocht.

Geplaatst
11,75 miljoen betalen voor de Silvestri?

Ben zelf Celtic, begin eerste seizoen. Ik heb alleen Wilson nog nadat ik Hinkel voor 5.5 miljoen heb verkocht.

GO, geeft veel assists en scoort ook nog eens veel;).

Geplaatst

Ik heb een iets ander probleempje als de anderen, namelijk het volgende:

Ik zit in 2e seizoen met Sydney en heb een banksaldo van 2 miljoen. Nu zijn er 2 spelers belangrijk voor me vorig seizoen, maar ze zijn nu ook al 33 en 35, en je weet dat ze minder worden. Nu blijkt dat ik ze beide kan verkopen voor 1,5 miljoen. Zo raak ik wel mijn steunpilaren kwijt, maar 3 miljoen is wel veel geld voor mijn club. DOen of niet doen?

Geplaatst

Zeker doen, die van 35 stopt of gaat maximaal nog maar 1 jaar mee. Die van 33 gaat ook zeker niet lang meer mee.

3 miljoen kun je echt heeeeel veel mee, zeker voor een elftal als sidney zijn er talenten te koop voor 30k die kunnen uitgroeien tot goede aanwinsten, grote aanwinsten en als je een beetje goed zoekt zelfs sterspelers.

Geplaatst

Ik zou zeggen : Download even een shortlist, en haal via die lijst een paar goedkope heldjes die je doorverkoopt voor veel geld.

Geplaatst

Groot dilemma jongens.

Na drie jaar bij Roda JC (3x landskampioen, 3x beker en 1x UEFA-Cup), wordt ik nu benaderd door Manchester United, m'n jeugdliefde. Transferbudget van 76 miljoen bieden ze me. Wat zal ik doen, doorbouwen met Roda, of naar Engeland gaan?