Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

mhmm, erg lastig natuurlijk!

heb hetzelfde gehad met m'n Ajax game. (2x landskampioen, uefa cup, supercup, CL, 2x beker, jc schaal) en toen kwam Man Utd.

Ben blijven plakken. Bouw je team zo op dat Man Utd geen schijn van kans maakt tegen je! :mrgy:

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Ik ben niet gegaan. De Eredivisie is echt een heerlijke competitie om jonge spelers groot te laten worden. In Engeland moet je dan alleen maar met trainingen doen, of regens oppikken als ze belachelijk duur zijn. Hier voor weinig geld oppikken en wedstrijden laten spelen, aangezien het niveau niet zo hoog ligt als in Engeland:)

Geplaatst

De Eredivisie is inderdaad een heerlijke competitie om jonge spelers te begeleiden naar de top. Mooiste is ook nog als je een sattelietclub in de Jupiler League hebt, je daar spelers naartoe stuurt, wekelijks worden opgesteld en de pannen van t dak spelen.

Heb op die manier bij m'n Ajax game een behoorlijk aantal talentjes door laten breken en verkocht. Werden vaak geselecteerd bij het Nationale Elftal. Altijd mooi! :mrgy:

Tof dat je gebleven bent. Maak Roda nog groter!

Geplaatst

Xabi Alonso is ongelukkig bij mijn Liverpool, nu bieden clubs 11 Mill op hem. Zou ik dat doen? of is dat niet genoeg om hem te laten vertrekken? Het is aan het eind van het eerste seizoen btw.

Geplaatst

Voor welk bedrag zouden jullie het dan wel doen bijvoorbeeld?

Geplaatst

In mijn game in 2012 is die 16 mil waard, en vorig seizoen had city hem gekocht voor 20 mil. Dus dat moet jij er dan ook iig voor kunnen krijgen.

Geplaatst

Zo dat zou ik meteen doen!

Geplaatst

voor xabi alonso kan je makkelijk 30 miljoen vangen!

kheb hem 1 mijn eerste seizoen gelijk verkocht aan city voor 38,5 miljoen!

Geplaatst

Voornamelijk voor de mensen met Napoli ervaringen:

Die Russotto die het eerste seizoen is gehuurd door Napoli, die kan ik voor een vaste prijs van 3,8 miljoen halen, moet ik dat doen? Ik gebruik hem niet heel vaak, maar volgens mij is het wel een talentje. Ik heb zo'n 6 Ã* 7 miljoen te besteden. Wat denken jullie? Ook anderen mogen reageren natuurlijk!

Geplaatst

Ik heb het niet geaccepteerd omdat hij de enige goede spits is en omdat ik weinig tijd heb voor een vervanger

Geplaatst

Nogo, hij is zo te zien erg belangrijk voor jou, en waarom zou je een spits die zoveel scoort voor maar 18mil laten gaan?

Geplaatst

50 miljoen contant voor Jack Wilshere, hij speelt achter de spitsen en heb nog wel wat andere spelers die daar zouden kunnen spelen zoals Vela, Silva, Robinho en nog wat regens, dus ik denk dat dit wel een GO is ofniet?

Ik ben zelf trouwens Manchester City.

Geplaatst
Nogo, hij is zo te zien erg belangrijk voor jou, en waarom zou je een spits die zoveel scoort voor maar 18mil laten gaan?

Hij wou een stap hoger , maar ik heb hem een nieuwe contract gegeven dus geen probleem

Geplaatst

Ik ben Ajax en Mati Fernandez heb ik gekocht in seizoen 2 voor 16,5 miljoen. Zit nu in Seizoen 4 of 5 heb FM nu niet aan staan. Zijn waarde is 8,75 miljoen. Nu kwam Barca ik denk leuk vraag voor de gein 40,5 miljoen. Barca gaat ermee akkoord. Vorig seizoen was hij best belangrijk, aan de andere kant het is veel geld. Ik neig zelf naar een GO...

Dus GO or NO GO?

Geplaatst

Zal ik Gareth Barry verkopen? Zo ja, voor hoeveel denken jullie?

Aston Villa begin seizoen twee.

Geplaatst

Hangt er vanaf hoe belangrijk hij voor je is, wat voor clubs er intresse hebben en of hij goeie prestaties heeft geleverd het afgelopen seizoen.

Ik zou minimaal 30miljoen voor hem vragen

Geplaatst

Gareth Barry niet verkopen Engelsman en fantastische speler, iemand die ook op die van mij wilt reageren?