Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Als je het direct krijgt zeker een go.

Makkelijk een vervanger voor te halen, of misschien een nieuwe regen halen die kan uitgroeien tot zijn vervanger :)

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Ik ben dus Tottenham, winterstop 1e seizoen nu.. volgende boden:

Modric - 31.5 mil

Bentley - 22 mil

Go or no go? Zoja, vervanger?

Geplaatst

Manchester United heeft me benaderd om per direct de taken van Ferguson op me te nemen.. Ben momenteel in Juni 2011 3 jaar lang manager van Porto, alles gewonnen met Porto wat er te winnen valt..

Doen of niet doen?

Geplaatst

Je moet een afweging maken hè.. Is het nog wel een stapje omhoog als je met FC Porto alles al hebt gewonnen? Manchester United is natuurlijk een hele mooie club, maar wil je graag carriere maken of blijf je graag bij FC Porto?

Ik zou zelf een GO doen, vind het altijd wel mooi ergens anders overnieuw te beginnen en een beetje carriere te maken bij verschillende clubs!

Geplaatst
Manchester United heeft me benaderd om per direct de taken van Ferguson op me te nemen.. Ben momenteel in Juni 2011 3 jaar lang manager van Porto, alles gewonnen met Porto wat er te winnen valt..

Doen of niet doen?

GO, is toch weer een uitdaging:*)

Geplaatst

Nogo, mijn persoonlijke ervaring is dat als je van een club verandert, die jij helemaal hebt opgebouwt met je eigen talenten etc. dat je dan spijt ervan krijgt.

Als je bent uitgekeken bij porto zou je het wel kunnen doen, maar ik zeg toch nogo

Geplaatst

Berg kopen voor 3,3 miljoen? Zal tweede spits worden. Heb als eerste spits Guilherme en als tweede Ari, alleen hem wil ik verkopen. Begin straks aan het derde seizoen.

Anders noem eens een andere tweede spits die ik kan halen. Heb 11 miljoen te besteden aan de spits.

Geplaatst
Je moet een afweging maken hè.. Is het nog wel een stapje omhoog als je met FC Porto alles al hebt gewonnen? Manchester United is natuurlijk een hele mooie club, maar wil je graag carriere maken of blijf je graag bij FC Porto?

Ik zou zelf een GO doen, vind het altijd wel mooi ergens anders overnieuw te beginnen en een beetje carriere te maken bij verschillende clubs!

Heb ervoor gekozen carriere te maken in Engeland, als een soort Mourinho..alleen dan bij MAN UNITED.

Bedankt voor alle respons!:checkit:

Geplaatst
2mgpmxy.png

Ze vragen 7,5 miljoen, GO or NO GO? :D

Zou je nog best over na kunnen denken..

Hij is tenslotte niet de snelste als rechtervleugel aanvaller + speelt niet echt goed gezien zijn huidige vorm + vraagt verdomd veel salaris voor zo'n snotneus!

Wel goede speler natuurlijk!

Geplaatst
Zou je nog best over na kunnen denken..

Hij is tenslotte niet de snelste als rechtervleugel aanvaller + speelt niet echt goed gezien zijn huidige vorm + vraagt verdomd veel salaris voor zo'n snotneus!

Wel goede speler natuurlijk!

Na wat onderhandelingen kan ik hem krijgen voor 5,5 miljoen, twijfel nog een beetje zeker gezien jou argumenten..

Geplaatst

Feghouli voor 8,75 miljoen of Willians Santana voor 11,25 miljoen. Het gaat om de positie van linksbuiten. Een van de twee moet het worden, heb ze nog nooit onder m'n hoede gehad dus weet niet welke ik beter kan aannemen.

Geplaatst
Feghouli voor 8,75 miljoen of Willians Santana voor 11,25 miljoen. Het gaat om de positie van linksbuiten. Een van de twee moet het worden, heb ze nog nooit onder m'n hoede gehad dus weet niet welke ik beter kan aannemen.

Feghouli heb ik nog nooit gehad, Willians Santana wel. Was bij mij een geweldige speler, wil bij interesse van andere clubs wel snel weg.. Dat is een minpuntje

Geplaatst

Ik zou voor feghouli gaan, was bij mijn arsenal game een geweldenaar!

veel assist en piktte af en toe zijn doelpuntje mee!

Geplaatst
Ik zou voor feghouli gaan, was bij mijn arsenal game een geweldenaar!

veel assist en piktte af en toe zijn doelpuntje mee!

Het is uiteindelijk Willians Santana geworden. Zijn stats waren beter en hij kan ook op meer plekken uit de voeten voorin. Speel niet met een echte 10 en denk dat Feghouli misschien daarom niet uit de verf zou kunnen komen, mocht het zo zijn dat hij als linksbuiten ook niet goed zou spelen.

Geplaatst
Het is uiteindelijk Willians Santana geworden. Zijn stats waren beter en hij kan ook op meer plekken uit de voeten voorin. Speel niet met een echte 10 en denk dat Feghouli misschien daarom niet uit de verf zou kunnen komen, mocht het zo zijn dat hij als linksbuiten ook niet goed zou spelen.

Oke nouja ik denk dat het niet veel uitmaakt alle 2 zijn het gewedlige spelers dus!:checkit:

Geplaatst
2mgpmxy.png

Ze vragen 7,5 miljoen, GO or NO GO? :D

Natuurlijk! Met een beetje mazzel word ie nog net iets sneller vanwege jouw trainers, en zo sloom is ie ook niet. En met die voorzet en vrije trappen weet je zeker dat hij een aanwinst is!

Dribbelen, Voorzet, Techniek, Balaanname zijn best belangrijk als AMR. Beetje type Joaquin van Valencia..

En voor die 5,5 die je er nu voor moet betalen zou ik het helemaal doen!