Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik ben Liverpool en kan nu begin seizoen twee Juan Manuel Vargas voor 6 miljoen halen. Dossena speelt bij mij de sterren van de hemel, maar Vargas is ook een held en spotgoedkoop voor deze prijs. Go or No Go?

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

uiteraard een dikke GO .. Vargas kun je ook als ML of AML gebruiken he .. en is een held op stilstaande fases .. bij mij is hij zelf al topscorer geweest in mn Fiorentina game

Geplaatst
uiteraard een dikke GO .. Vargas kun je ook als ML of AML gebruiken he .. en is een held op stilstaande fases .. bij mij is hij zelf al topscorer geweest in mn Fiorentina game

Ik heb het ook gedaan, te allen tijden een bruikbare speler:D

Geplaatst

[spoiler=Pirlo]1240589310-250.jpg

[spoiler=Pirlo]1240589386-120.jpg

verkopen ?

blijkbaar krijg ik niet meer contant .. of ik moet wat anders proberen

Geplaatst

40 miljoen is wel veel geld voor Pirlo, het is alleen jammer dat je zo weinig in een keer krijgt. Normaal wijs ik het dan altijd af. No Go.

Geplaatst

Zwaar GO! Zoveel krijg je nooit meer. En de regens die in Italië komen zijn meestal gruwelijk. Genoeg vervangers dus.

Geplaatst
Het is maar wat je wilt hea. Rossi is een vleugelspeler en aanvaller, terwijl Aguero een AMC en een spits is. Verschillende spelers.

Ja, het is als vervanger van Henry. Ze zullen dus als het ware als een soort linksbuiten spelen. Maar beiden mogen vaak naar de spits toe en naar binnen trekken. Transfer van Aguero heb ik een weekje uitgesteld...

Geplaatst

Ben ook maar voor Rossi gegaan, dat is eigenlijk door jou :P Haha nee denk dat hij beter vanaf die kant kan spelen dan Aguero en heb Rossi nog nooit gehad.

Geplaatst
@milanfan, No go, als t niet in een keer is, is t gewoon waardeloos!

:cab: Wat boeit het nu of je 2 jaar lang 1M per maand krijgt of gewoon in één keer 24 miljoen. Ik vind het net beter, dan heb ik maandelijks altijd winst =-)

Geplaatst

Dan betaal je zelf ook dat per maand... Had eerst ook iemand verkocht voor paar miljoen direct en ik kreeg nog iets van 40K per maand en dat betaalde ik ook per maand voor de vervanger.

Geplaatst
maar komt het nou oook bij je TB dan

Het komt wel bij je TB als je op afbetaling verkoopt, alleen niet direct op je balans

Geplaatst

Vertonghen zit bij mij alleen maar op de bank, ik wil hem gaan aanbieden aan clubs (want Porto heeft interesse). Is het de moeite waard om Vertonghen te houden omdat ie nog zo jong is? Of zal ik hem verkopen, ik heb trouwens N'koulou op zijn plek staan.

Geplaatst

Als je een mooi bedrag kan krijgen zou ik hem verkopen, als hij toch niet speelt.

Geplaatst

Seizoen 1 ben Napoli, Zoek een keeper, Enyeama 300K halen of Coman 1,5 Miljoen? Mijn persoonlijke voorkeur gaat wel uit naar Enyeama, met hem heb ik ook ervaring en met Coman niet.

Geplaatst

Euh, No Go lijkt me. Check hoe goed hij is, kun je veel meer voor krijgen hoor.

Geplaatst
Juventus, seizoen 1, 7,37M te besteden, maar minder des te beter, vermoedelijk binnenkort zo'n 25M te besteden door een mogelijke verkoop van Trezeguet (speel met 1 spits, moet toch wat...)

Wat ik zoek is een AM R, die als het maar even kan ook op AM L kan spelen;)

EDIT: Nu is Camoranesi ook nog 3 weken out, over drie dagen speel ik tegen Partizan voor de CL, dringende help!!!!!

Geplaatst

Ik ben Feyenoord en na een half seizoen biedt FC Porto 2.4 M voor van Bronckhorst.

Hij maakt een goed seizoen door. (elke wedstrijd basis/ Gem. 7.17). En hij is aanvoerder van ons team.

Go or No GO? Hij is natuurlijk wel oud en weten jullie dan misschien een vervanger op de VM positie?