Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Mee eens NOGO voor Veloso, tenzij het die van WII is natuurlijk!!lol

Hahah nee nee :-D

Sissoko voor 17 mil aan Bayern?

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Hahah nee nee :-D

Sissoko voor 17 mil aan Bayern?

Sissoko zou ik niet wegdoen. Fysiek is hij een beest en kan goed tackelen dus zet hem neer als VMC. Vind het zelf nog steeds jammer dat hij naar Liverpool was gegaan ipv bij Valencia te blijven:(.

Geplaatst

Guilherme voor 3M naar Feyenoord?

Reden waarom ik twijfel: ik heb al Cardozo, Lewandowski, Marquinhos, Cruz, Biseswar en Tomasson.

Maar Cruz en Tomasson zijn al aardig oud, dus zullen misschien nog maar 1 jaar meegaan.

Marquinhos speelt meestal AML, Biseswar meestal als back-up voor AML of AMR en Lewandowski moet nog veel leren.

Geplaatst

@ Stephan W: GO! Laat Tomasson en Cruz dan maar lekker uitlenen ofzo. Guilherme is en blijft een baasje. En anders wat Abel zei doorverkopen.

Geplaatst

@Stephan W

Ik zou een GO doen hij is echt een held, maar ik heb ook een vraag aan jou. Hoe kom je aan zoveel geld voor al die spelers? Het eerste seizoen lukt wel maar het 2e seizoen verkeerd bij mij Feyenoord in zwaar weer. Ben kampioen geworden en heb directe plaatsing CL, maar op financieel gebied is het zwaar ernstig. Ik had een verschil van 90k bij het loonbudget dus positief.

Geplaatst

Oke :)

Cruz is toch aan zn eerste en laatste seizoen bezig, en Tomasson kan ik nog wel verkopen.

@Stephan W

Ik zou een GO doen hij is echt een held, maar ik heb ook een vraag aan jou. Hoe kom je aan zoveel geld voor al die spelers? Het eerste seizoen lukt wel maar het 2e seizoen verkeerd bij mij Feyenoord in zwaar weer. Ben kampioen geworden en heb directe plaatsing CL, maar op financieel gebied is het zwaar ernstig. Ik had een verschil van 90k bij het loonbudget dus positief.

Veel verkocht, oa Makaay voor 7,25M en Hofland voor 7M.

Zit nog in het 1e seizoen btw.

Oohja.. misschien kan ik Greene nog bij de deal betrekken, want Kiev zoekt nog een VC. :D

Geplaatst

Ik kan het eerste seizoen Owen met een vrije transfer overnemen(naar AS Roma)!

Alleen zijn salaris is 105.000 p/w en hij vraagt 3.3 mil tekenpremie. Maar dat is niet het enige, ik speel in een tactiek met 1 spits en die tactiek wil ik graag zo houden omdat hij goed werkt. Maar in de spits heb ik natuurlijk al Totti en ik heb voor in de toekomst nog Okaka en Altidore. Dus is mijn vraag is het zinvol om hem met zo'n groot salaris over te nemen??

Geplaatst
Jouwclub: Feyenoord

Seizoen: 2009/2010

Speler: Lewandowski

Zal ik hem verkopen voor 2 miljoen heb hem voor 750k gekocht, maar die kerel schopt er echt geen knikker in. Zijn concurrent Keirrison heeft in 40 wedstrijden 36 goals gemaakt.

Hij heeft 7 basisplaatsen gehad en 10 invalbeurten dat zijn nagenoeg allemaal invalbeurten in de rust dus hij speelt dan zeker 45 minuten.

Stel hem op in zijn eentje in de spits met een AML en AMR en hij scoort minstens elke wedstrijd.

Geplaatst

Alleen zijn salaris is 105.000 p/w en hij vraagt 3.3 mil tekenpremie. Maar dat is niet het enige, ik speel in een tactiek met 1 spits en die tactiek wil ik graag zo houden omdat hij goed werkt. Maar in de spits heb ik natuurlijk al Totti en ik heb voor in de toekomst nog Okaka en Altidore. Dus is mijn vraag is het zinvol om hem met zo'n groot salaris over te nemen??

No Go, want je hebt genoeg spelers voor die positie.

Geplaatst

NO GO , je geeft eigenlijk al antwoord. Hij is wel transfervrij maar vraagt teveel salaris + heeft geen garantie op minuten.

Geplaatst

No Go, als je tacktiek nu goed werkt en je hebt al zat aanvallers haal je hem alleen maar door zijn naam. Ten 2e hij vraagt veel te veel voor iemand die dan waarschijnlijk toch op de bank gaat zitten. No Go !

Geplaatst

Ok bedankt allemaal, ik heb hem niet gekocht!

Geplaatst

daar heb je goed aan gedaan! veelste veel geld voor zo'n 'ouwe' vent.. en die ook nog eens de helft van het seizoen geblesseerd is

Geplaatst

Kaka seizoen 4 naar man city? Hij is nog steeds een held, ac milan wil 108 miljoen hebben. Hij is 30 jaar.

Geplaatst
Kaka seizoen 4 naar man city? Hij is nog steeds een held, ac milan wil 108 miljoen hebben. Hij is 30 jaar.

No Go veelste veel geld. Er zijn spelers die veel goedkoper en net zo goed zijn. Tenzij je al een zeer goed team hebt en niet weet wat je met je geld aan moet. dan had ik het wel gedaan.

Geplaatst

Ajax 2013,

Rooney halen voor 38,5 miljoen? Hij heeft nog een 1 jarig contract.. Moet als enige spits gaan fungeren.. Heb voor die positie Kalinic en een Regen van 20 jaartjes.

Geplaatst
No Go veelste veel geld. Er zijn spelers die veel goedkoper en net zo goed zijn. Tenzij je al een zeer goed team hebt en niet weet wat je met je geld aan moet. dan had ik het wel gedaan.

Ja heb hem uiteindelijk gehaald maar had nog 300 mil op de bank staan. hij speelt alleen nog niet de sterren van de hemel.

Geplaatst

Ok dit is best een vreemde, want ik heb zelf geen ervaring met deze spits.

Feyenoord begin 2e seizoen. Ik kan Jô voor €0,- krijgen en hij vraagt ook niet een te duur salaris hij zou wel mijn beste betaalde speler worden, maar toch. Zou ik hem halen, want weet niet of hij scoort? Met FM08 vond ik het echt een prutser.

Go or No Go

Geplaatst

In hoeverre heb je em nodig? Doen je spitsen het goed?

Als je huidige spitsen het goed doen NO GO. Anders GO, eventueel kan je em verkopen voor meer;).