Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

No go, speel zelf ook met feyenoord en het is een held.

Voor 2.4M krijg je nooit een vergelijkbare vervanger en het lijkt me sowieso niet handig om halverwege het seizoen je aanvoerder te verkopen.

Ik heb Mattock nu op VL staan, maar hij staat in de belangstelling van grote rijke clubs dus ik ben bang dat ik hem niet lang kan houden. En als hij dan gaat, wil ik er graag het maximale uithalen. Iemand een idee hoeveel ik voor hem kan vragen (hij is nu 20 jaar en 3.5M waard)?

Geplaatst

Mattock is en wordt een held! Daar moet je minimaal 25 miljoen voor vragen, voor minder moet je het echt niet doen. Gewoon lekker houden anders.

Geplaatst
Ik ben Feyenoord en na een half seizoen biedt FC Porto 2.4 M voor van Bronckhorst.

Hij maakt een goed seizoen door. (elke wedstrijd basis/ Gem. 7.17). En hij is aanvoerder van ons team.

Go or No GO? Hij is natuurlijk wel oud en weten jullie dan misschien een vervanger op de VM positie?

Ik heb 'm verkocht voor 3 miljoen aan het eind van het seizoen. Vervangers heb je al, je kunt Landzaat of El Amhadi er neerzetten.

Dus NoGo en aan het eind van het seizoen nog een keer proberen (ondanks dat hij een ijzersterke VM is)

Geplaatst

Bod van 37,5 miljoen op Kuzmanovic heb wel leuke vervangers hij word na dit seizoen denk ik wissel. Hij is nu 27 jaar, Go or No Go?

Geplaatst
Bod van 37,5 miljoen op Kuzmanovic heb wel leuke vervangers hij word na dit seizoen denk ik wissel. Hij is nu 27 jaar, Go or No Go?

Ja dan wel ja. Als je kan zou ik 50% doorverkoop proberen te regelen. Krijg je misschien nog meer geld:)..

Geplaatst

Ik ben Tottenham Hotspur in het 1e seizoen, wie van deze mensen moet ik kopen voor de linksbuiten positie?

-Ashley Young (meer dan 21 miljoen euro)

-Arda Turan (11 miljoen, vraagt 77.000 salaris)

-Angel Di Maria (11,25 miljoen)

En Miguel Veloso voor 12 miljoen kopen? Ik heb al wel op het middenveld Modric en Jenas staan

Geplaatst

Di Maria, word net zo goed als Messi,

Das een koopje voor Veloso, doen, kan je altijd nog doorverkopen!

Geplaatst

Phoe.. is Di Maria niet te halen? Vind dat een goede speler en anders als je toch Trezeguet verkocht heb, haal dan Sanchez van Udinese!

Geplaatst

Bericht hierboven was voor StanleyW, die had zichzelf weer gequote en daar quote ik op. Kennelijk ging zijn bericht niet mee.

Geplaatst

Michael Carrick als vervanger voor Pirlo halen .. kost rond de 15 miljoen ?

of liever een type zoals Riquelme ? maja ik heb altijd Beckham nog he, die kan ook centraal zetten op de plaats Pirlo

dusja Carrick of iemand anders ? ieamand ideeen .. Inler - Arteta ?

Geplaatst

Ja Carrick is een goede optie inderdaad. Alleen als je een jongere kan krijgen met meer potentie zou ik die natuurlijk weer nemen. maar ik kan er nu helaas niet gauw iemand noemen.

Geplaatst
  • Auteur

Montolivo of Aquillani maar ik denk niet dat ze voor 15mil te halen zijn. Carrick is ook wel een leuke speler hoor:|

Geplaatst
Arteta halen voor 5m+Gabilondo?

Begin 2e seizoen met Athletic Bilbao

Weet niet hoe goed die Gabilondo is, maar Arteta voor 5 miljoen halen zou ik altijd doen. In mijn Barca game moet ik voor hem 25 miljoen op z'n minst neerleggen tijdens het 2e seizoen.

Geplaatst

Gabilondo was vorig seizoen mijn beste speler en is nu zeer gewild bij subtoppers in het buitenland, alleen is Aquino alweer een paar slagjes beter dus is Gabilondo overbodig geworden, heb het dus maar gedaan.

Geplaatst

Wist niet dat Aquino een Bask was, maar goed dat je al een vervanger voor hem hebt en je hebt er een klasse speler bij! ;)

Geplaatst

van nistelrooy aantrekken net transfervrij en 35 jaar, GO or NO GO?

EDIT: laat maar gaat naar psv

Geplaatst
Wist niet dat Aquino een Bask was, maar goed dat je al een vervanger voor hem hebt en je hebt er een klasse speler bij! ;)

Aquino is dacht ik ook geen Bask, maar als je spanjaarden onder de 18(?) aantrekt worden ze automatisch Bask.