Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Ik zou hem houden, goede Engelse aanvaller, maar aan de andere kant is 37.5 wel lekker bedrag.

Dus als je een beetje wilt nationaliseren No Go, anders Go

Geplaatst
Mazzarani verkopen met Valencia voor 50mil +50dvk aan Milan?

Is een echte topper maar met die 50% doorverkoop heb je altijd nog de optie om m relatief goedkoop terug te halen dus dan zeg ik GO.

Geplaatst

Moutinho in seizoen 1 voor 11m naar Valencia?, het is een echte topper maar nogal standaard dus twijfel.

@Villa, zeker een GO, voor die 50M kan je 3 vervangers halen:p

Geplaatst
Mazzarani verkopen met Valencia voor 50mil +50dvk aan Milan?

zeker weten GO!! .. lekker zeg :p

Geplaatst
Moutinho in seizoen 1 voor 11m naar Valencia?, het is een echte topper maar nogal standaard dus twijfel.

@Villa, zeker een GO, voor die 50M kan je 3 vervangers halen:p

go. 11 mil is niet veel geld en ook al loopt ie niet kan je hem verkopen voor het 2 of 3 dubbele na 1 seizoen :naughty:

Geplaatst

Ben Sheffield United in 2016 en krijg dit bod op Javi Martinez lijkt me een Go toch?

2qtgumv.jpg

Geplaatst

Parma, 1e seizoen winterstop. Ik zoek een vervanger voor Lucarelli, hij speelt namelijk vrij weinig en heeft een verdomd hoog salaris in verhouding met de rest van de selectie. Als vervanger zat ik te denken aan Kadlec, die al best aardige statts heeft, voor 300K. Of Stuani voor 700K.

Voor wie een Go of No Go? Andere opties zijn ook welkom.

Budget van 2.2M

Geplaatst

Elano naar Roda halen voor 3,8 miljoen begin tweede seizoen, of zijn er andere alternatieven voor de AMC positie die minder kosten maar even goed zijn?

Geplaatst
Elano naar Roda halen voor 3,8 miljoen begin tweede seizoen, of zijn er andere alternatieven voor de AMC positie die minder kosten maar even goed zijn?
Elano is een held, dat die uberhaupt naar Roda wil komen. Absolute GO dus. Zeker als je toch een AMC zoekt.
Geplaatst

Nu ja, ik ben kampioen geworden en speel champions league, plus dat hij in het tweede van Manchester City speelt en op de transferlijst is gezet :whistle:

Geplaatst

Vitesse, begin 3e seizoen

Wijnaldum halen voor 1,5 miljoen + Laurito?? ( ik speel met 1 spits en meestal staat daar V.Wolfswinkel, dus laurito speelt niet heel erg veel wedstrijden).

Geplaatst
Vitesse, begin 3e seizoen

Wijnaldum halen voor 1,5 miljoen + Laurito?? ( ik speel met 1 spits en meestal staat daar V.Wolfswinkel, dus laurito speelt niet heel erg veel wedstrijden).

Nee joh. Laurito is een baas in wording. Als je hem laat spelen, kan je in de toekomst daar 30 wijnaldums voor halen.
Geplaatst

Ik zit bij man City een beetje met een luxe probleem; Ik heb besloten om te nationaliseren, dus de meeste buitenlandse spelers moeten nu weg, dus nu heb ik besloten om ook Carlos Vela weg te doen. Ik wilde hem eerst ruilen tegen Walcott, maar daar ging Arsenal niet mee akkoord. Daarna bood ik hem aan, maar omdat ik hem alleen kwijt wilde tegen een hoog bedrag bood ik hem aan voor 50 miljoen + 50% doorverkoop, niemand deed een bod, maar Arsenal was wel al lange tijd geïnteresseerd. Maar door dat aanbieden werd Vela ongelukkig dus besloot ik hem voor 45 miljoen aan te bieden + 50% doorverkoop en hier reageerde Arsenal wel op.

Nu wil ik toch even jullie mening horen of ik hem moet laten gaan of niet. Ik hou ook niet zo van rouleren in het team, en met Vela erbij zou ik 3 echte spitsen hebben, en 4 spelers voor de flanken. Als hij weg gaat heb ik 2 basisspitsen + 1 reservespits en 2 flankspelers met Silva de links en rechts kan als reserve.

Het nadeel van Vela te laten vertrekken is dat Silva ook al 30 is en nog maar een paar seizoentjes echt met de top mee kan denk ik en er geen goede regens zijn voor op die positie wat dus kan resulteren in slechte bezetting van de flanken.

Maargoed, heel lulverhaal enzo, graag jullie mening;e

Geplaatst

Als je echt wilt nationaliseren en heel je team Engels wilt maken moet je hem laten gaan. Anders zou ik hem houden, Vela is echt een held !