Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Als we toch bezig zijn, Lucius naar Birmingham voor 1,3 miljoen , op rechtsback heb ik nog Tiendalli en eventueel Clint van Stee achter de hand en op VMC nog Landzaat, Gio en eventueel Manteiga..

Geplaatst
Ajax 2013,

Rooney halen voor 38,5 miljoen? Hij heeft nog een 1 jarig contract.. Moet als enige spits gaan fungeren.. Heb voor die positie Kalinic en een Regen van 20 jaartjes.

Geplaatst

@Abe, een GO. Lucius is niet de jongste meer en je vangt er nog wat geld mee + je hebt genoeg speler op die positie.

@CrisRichie, ik zal zeggen een NO GO, omdat hij nog een 1-jarig contract heeft, je kan hem benaderen, biedt veel salaris en je hebt hem en je bespaart 38.5 miljoen.

Geplaatst

Ja, maar ik zit nu in Augustus.. Dus de kans dat hij gaat verlengen is nog zeker aanwezig..

Geplaatst

Goeie deal! makaay is na 1 seizoen al bijna de helft van wat hij was.. dus zo snel mogelijk verkopen die opa!

Geplaatst

Verkopen voor 4 miljoen probeer nog iets meer eruit te halen en Keirrison Wolfswinkel of Lewandowski terugkopen ;) GO!

Geplaatst
Verkopen voor 4 miljoen probeer nog iets meer eruit te halen en Keirrison Wolfswinkel of Lewandowski terugkopen ;) GO!

Ik had de Cler al voor 2,2 + van Wolfswinkel verkocht.

@Goodkat, zeker niet. Is waarschijnlijk één van je beste spelers.

Geplaatst
  • Auteur
Juan Manuel Vargas laten gaan voor 19,25 miljoen?

is al 28 jaar

NOGOOO

Hier is hij 27jaar en zn waarde is 19mil. Bovendien is een van de beste linksbacks in het spel.

Geplaatst
Juan Manuel Vargas laten gaan voor 19,25 miljoen?

is al 28 jaar

nee man .. dan is die juist in zn top, en op zn best .. nooit wegdoen onder de 40 miljoen

Geplaatst

Vargas is idd een van beste backs van het spel, wat een held is dat_O_

Ik ben ook fiorentina en ik kan Mikel Arteta verkopen voor 42,5 miljoen aan Barcelona, ligt nog 4 jaar onder contract en is 28 jaar, Go or No Go?

Geplaatst
Vargas is idd een van beste backs van het spel, wat een held is dat_O_

Ik ben ook fiorentina en ik kan Mikel Arteta verkopen voor 42,5 miljoen aan Barcelona, ligt nog 4 jaar onder contract en is 28 jaar, Go or No Go?

Dikke Go, kan je makkelijk betere spelers voor dat geld halen:mrgy:

Geplaatst

Ik heb met mijn Fiorentina game Vargas altijd op de ML plek neergezet. Daar fungeert hij zoveel beter. Heeft 20 voor voorzetten en scoorde er bij mij op los. Zijn waarde was in mijn game dan ook rond de 28 miljoen. En die kerel moet je nooit verkopen!

@ Stinuz91: Mikel Arteta verkopen jah;). Haal je makkelijk een goede vervanger voor terug.

Geplaatst

ik heb hem bij mijn Fiorentina ook als VL met de pijl naar voren .. hij scoort ook altijd heel veel, vooral Vrije trappen en penalties scoort hij zo goed als Altijd

Geplaatst
  • Auteur
Ik heb met mijn Fiorentina game Vargas altijd op de ML plek neergezet. Daar fungeert hij zoveel beter. Heeft 20 voor voorzetten en scoorde er bij mij op los. Zijn waarde was in mijn game dan ook rond de 28 miljoen. En die kerel moet je nooit verkopen!

@ Stinuz91: Mikel Arteta verkopen jah;). Haal je makkelijk een goede vervanger voor terug.

Speel zoiezo zonder vleugelaanvallers. Alleen een VL en een VR. Dus zou bij mij zoiezo niet werken, maar killt bij mij ook hoor:m: