Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik heb 2 seizoenen gespeeld met Sunderland, ik zit nu eind juli

Ik kan als ik wil na Chelsea gaan waar nog wel veel moet gebeuren, doen of niet?

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Is misschien wel leuk om Chelsea weer op te bouwen maar ik zou denk ik gewoon bij Sunderland blijven. Ze groot maken, CL winnen, voordat ik zou overstappen. Maar dat is mijn mening, jouw game :checkit:

Geplaatst

Corluka wegdoen voor 40 miljoen ? kheb als vervangers .. Criscito, Chygrynskiy, Carrico, en nog een hele goeie regen

zijn waarde is 12.5 miljoen,, en hij speelt al bijna 5 seizoenen bij mij, op het begin had ik hem gekocht voor 22 miljoen ongeveer.

Geplaatst
Ik heb het gedaan, ik denk dat ik 'm voor meer geld kan verkopen.

Ja hehe gelijk halen. Ik had hem begin seizeon 2 gehaald en seizoen 3 verkocht voor 60 miljoen aan Barca. Het is een wonderkind. Veel laten spelen.

Geplaatst

20,5 miljoen voor Montolivo naar Man U? Speler is ongelukkig omdat al die boden worden afgewezen dus ik vroeg af? is het goed om hem te verkopen, heb één paar vervangers.

Is al 27 en is 12,5 waarde.

Geplaatst
  • Auteur

Montolivo is moeilijk te vervangen hea.:m: Zo'n technisch/slimme MC vinc je niet makkelijk, Maja ben wel mee eens met Tommy+ hij is dan op zn top en je moet er meer voor kunnen opvangen.

Geplaatst

Montolivo kun je soms makkelijk voor meer dan 45 miljoen verkopen.

ps.. Corluka is vertrokken naar Barcelona.

Geplaatst

Samaras laten gaan voor 10,5 miljoen in seizoen 4, ik ben Celtic, speel maar met 1 spits en dat is James McFadden, ik heb ook nog een regen die nu drie sterren is, met potentie op zeven.

GO or NO GO ?

Geplaatst
20,5 miljoen voor Montolivo naar Man U? Speler is ongelukkig omdat al die boden worden afgewezen dus ik vroeg af? is het goed om hem te verkopen, heb één paar vervangers.

Is al 27 en is 12,5 waarde.

No Go, veelste weinig, rond de 50 pas verkopen.

Geplaatst
GO! Hij staat niet in de basis + over een tijdje moet je die regen een kans gaan geven ;)

Verkocht, voor 6 miljoen + superregen (pot 7 sterren), ik heb overigens Jermain Defoe transfervrij overgenomen van Portsmouth dus die heb ik ook nog achter de hand, al hoewel mijn plan was hem met winst door te verkopen.

Geplaatst

Go or No Go

Feyenoord 2e seizoen

Maart zit ik nu. Elano kan ik halen voor volgend seizoen voor 4.5 miljoen plus 10%.

Ik heb daar ook al Dembele en De Guzman. De Guzman speelt nu de sterren van de hemel, maar ik kan hem ook verkopen voor een monsterbod?

Wat zouden jullie doen? Als ik Elano haal betekent het dat ik De Guzman moet laten gaan aangezien hij een monstersalaris heeft.

Geplaatst

Ik zou elano halen voor die prijs. en dan de guzman verkopen dan heb je een gode vervanger voor de guzman en meer geld;)