Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Diego, NO GO, je hebt zoals je zelf al zegt genoeg spelers voor die positie.

Babel, GO, mooi bedrag voor hem.

Silva, NO GO, héél veel geld, maar ik zou nooit mijn belangrijkste speler verkopen (tenzij hij oud is)

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Silva zeker een No Go, beste AML van heel FM, al zouden ze 150m bieden, dan nog steeds No Go:p

Geplaatst

je bent gek .. voor 150 miljoen zou ik hem met heel veel plezier verkopen..

en dan koop je gewoon Guardado, Balotelli of Vela ofzo .. en je gaat me niet zeggen dat ze slechter zijn dan die Silva.

en je houdt nog 100 miljoen minstens over als je een van hun haalt. dus je bent gek als je hem niet zou laten gaan voor zogezegd 150 miljoen

Geplaatst

David Silva, Juan Mata, David Villa, Cesar Azpilicueta.

De spelers die ik persoonlijk nooit zou verkopen, voor nog geen miljard;)

Geplaatst

Azpilicueta is de beste RVV die ik ooit heb gehad;e

Kan Granero kopen voor 7,5M maar heb al Mata en Silva voor op links doen?

Geplaatst

denk je nou echt dat je verschil gaat merken in je ploeg als je Silva verkoopt en er Vela of Balotelli of Guardado of Robben voor terug haalt .. nee dus :?

dus overdrijf niet zo

Geplaatst
Azpilicueta is de beste RVV die ik ooit heb gehad;e

Kan Granero kopen voor 7,5M maar heb al Mata en Silva voor op links doen?

Zeker niet doen, Granero is helemaal niet zo goed en Mata en silva zijn 100x beter..

Geplaatst
denk je nou echt dat je verschil gaat merken in je ploeg als je Silva verkoopt en er Vela of Balotelli of Guardado of Robben voor terug haalt .. nee dus :?

dus overdrijf niet zo

Voor mij zeker wel, ik ben gek genoeg om Torres te halen voor 220M en hem voor altijd in het 2e te laten bivakkeren , man wat haat ik die kerel:wall:

@Michiel even getwijfeld, toch maar niet gedaan leuke speler die Granero maar 7,5m voor een 3e keuze, ook al is Mata nu vaste AMR komt die gewoon op AML als Silva er niet is;c

Geplaatst

Zal ik deze linksback halen naar mijn Le Havre, seizoen 1. Mijn huidige linksback verneukt de hele handel, en een fatsoenlijke backup heb ik eigenlijk niet, dus ben wel geoorzaakt tot een aankoop.

[spoiler=Vandinho]14x2k3s.jpg

Eventueel nog betere alternatieven voor een max. prijs van 500k?

Geplaatst

Huntelaar verkopen voor 20 miljoen ?

Ben ajax en is eerste seizoen

GO or no GO?

Geplaatst

No Go .. kun je normaal meer voor krijgen.

Milan eind seizoen 1 ..

Fernando Tissone kopen voor 25.5 miljoen ? budget is rond de 55 miljoen.

hij word waarschijnlijk ook talent van het jaar

edit: laat maar.. hij komt al

Geplaatst

Ac Milan eind seizoen 1 .. Juli

Ronaldinho verkopen aan Barcelona voor 27.5 miljoen ? hij is niet echt heel gelukkig meer.

ik heb nog Vukcevic, Kaka en Sanchez ...

voor die Prijs kan ik Guardado kopen en misschien ook wel Balotelli. Balotelli had tijdje geleden ook al interesse.

dusja Go of no Go ?

Geplaatst

No Go, ik kreeg voor een 32 jarige lampard 42,5M, er moet veel meer te verdienen zijn aan Dinho;)

Geplaatst

GO, veel geld voor een volgevreten vedette die niks presteert bij Milan

@Cerebral, dan praat je ook over een ander niveau spelers

Geplaatst

Kreeg voor een 33 jarige drogba 37,5M

Voor een 31 jarige Deco werd 32,5 betaald, voor Balalck hetzelfde, vind Dinho toch echt beter:m:

Geplaatst

Ik ben Roma in de winterstop van seizoen 1.

Barcalona biedt 33 miljoen op Mexes, tot nu toe draait hij een erg sterk seizoen en is hij echt mijn leider in de achterhoede, maar goed wel veel geld natuurlijk. Daarnaast krijg ik ook net een bod van 39 miljoen op Aquilani, Liverpool is de gene die dit bod uitgebracht heeft. Ook hij speelt een prima seizoen en is natuurlijk een jongen van de club maar toch ook erg veel geld.

Go of No go ?

Geplaatst

Mexes absoluut een No Go, daar kan je veel meer voor krijgen. En is in mijn ogen één van de beste centrale verdedigers in het spel. Aquilani neig ik ook naar een No Go, maar daar zou je moeten kijken naar eventuele vervangers die je voor minder kan halen.

Geplaatst

Beide No Go, belangrijkste spelers en je kan er veel meer voor vangen als je ze al wilt verkopen natuurlijk..

Geplaatst
Ik ben Roma in de winterstop van seizoen 1.

Barcalona biedt 33 miljoen op Mexes, tot nu toe draait hij een erg sterk seizoen en is hij echt mijn leider in de achterhoede, maar goed wel veel geld natuurlijk. Daarnaast krijg ik ook net een bod van 39 miljoen op Aquilani, Liverpool is de gene die dit bod uitgebracht heeft. Ook hij speelt een prima seizoen en is natuurlijk een jongen van de club maar toch ook erg veel geld.

Go of No go ?

Beiden No go, voor mexes zal je geen betere vervanger voor kunnen krijgen, en al helemaal niet voor 33 miljoen.

Daarnaast is aquilani ook 1 van de betere italiaanse middenvelders, samen met de rossi heb je dan gewoon een erg mooie middenveld