Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Aangezien iedereen op beide nog go zegt denk ik dat ik dit ook ga doen, Mexes in ieder geval zeker. Aquilani twijfel ik nog een klein beetje over maar aangezien jullie zeggen dat je er veel meer voor kan krijgen zal ik jullie advies dan maar volgen. Bedankt !

EDIT: Heb beide afgewezen, maar ik ga jullie nu weer lastig vallen aangezien ik nu net weer een bod van Liverpool binnenkrijg, maar dit keer op Vucinic. Het bod is 38 miljoen, ondanks dat hij dit seizoen nog niet echt lekker speelt neig ik naar no go, nog steeds eerste seizoen dus.

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

het is veel geld voor Vucinic, maar aan de andere kant is Vucinic ook wel weer een held. Ik denk toch aan en no go je kan er mischien toch meervoor vangen!;)

Geplaatst

Marquinhos vindt ik een standaard transfer en niet echt leuk, ik wil als ik Vucinic laat gaan er een echte grote ster voor terug halen. Maargoed, ik twijfel dus nog heel erg. Daarnaast krijg ik net een nieuw bod op Aquilani, en daarnet gaf iedereen een no go aan maar nu krijg ik een bod van 48 miljoen op de beste man en ik nijg nu toch wel naar een go.

Geplaatst

Mexes is best duidelijk.. No GO.

maar die 39 miljoen voor Aquilani had ik wel geaccepteerd hoor.. is veel geld, waar je zeker een waardige vervanger voor kunt terughalen. en aangezien je nu een bod van 48 krijgt, zou ik hem dus zeker laten gaan voor dat geld.

en 38 miljoen voor Vucinic is ook erg veel geld..

nog wat over Ronaldinho.. hij is al 29, en idd hij presteerde afgelopen seizoen niet echt goed.. miste vaak enorme kansen (veel grote afzwaaiers, gemiste strafschop etc.) .. en hij word er toch niet gelukkiger op als ik hem bij de club hou.

denk dat ik hem dus toch maar beter kan verkopen en er iemand (jonger) anders voor terughaal.

Geplaatst

Aquilani moet je behouden! Is het boegbeeld van AS Roma. Daarvoor alleen al zou die nooit mogen vertrekken.

Geplaatst

Marquinhos voor 9.25 miljoen halen voor de AMR positie? Of balotelli, maar daar is nog de vraag van of hij wilt komen.

Geplaatst
Zo mogelijk beide. Anders is Marquinhos wel een held hoor. Speelde in mijn game bij Ajax. Onhoudbaar! En je kunt hem nu voor een klein bedrag halen zo te zien.

Ja, ik sta er zelf ook van te kijken:D

Ik vind het ook raar dat ie naar Real Sporting wilt komen, maar goed, nu moet ie nog ff het contract accepteren.

Geplaatst

ik ben standard en kan lewandowski halen voor 13.250.000

doen of niet doen? ik heb wel nog teixeira, mbokani en de camargo maar ik wil eens fatsoenlijk scorend vermogen!

Geplaatst
ik ben standard en kan lewandowski halen voor 13.250.000

doen of niet doen? ik heb wel nog teixeira, mbokani en de camargo maar ik wil eens fatsoenlijk scorend vermogen!

Hoeveelste seizoen zit je want ik vind het nogal hoog bedrag voor Lewandoski8)

Geplaatst

Ac Milan eind seizoen 1 .. Juli

ben op zoek naar een nieuwe AML .. mn scout raadde Nani, Guardado, Capel aan dacht ik.

ik kan Capel kopen voor 18 miljoen .. Go of niet ?

Guardado zou ik ook kunnen kopen .. kost rond de 22 miljoen

bod op Nani van 20 miljoen was eerder geaccepteerd maar heeft jammer genoeg voor inter gekozen :evil: .. mn eerste keus was eigenlijk Cristian Rodriguez van Porto. maja ik vind het best lastig om te kiezen.

en dan heb je natuurlijk nog Mati Fernandez.

wat zouden jullie doen ?

Geplaatst

Ik zou zeggen Carlos Vela (Arsenal) of Mancini (Internazionale), als het niet anders kan een GO!!!

Geplaatst
Marquinhos vindt ik een standaard transfer en niet echt leuk, ik wil als ik Vucinic laat gaan er een echte grote ster voor terug halen. Maargoed, ik twijfel dus nog heel erg. Daarnaast krijg ik net een nieuw bod op Aquilani, en daarnet gaf iedereen een no go aan maar nu krijg ik een bod van 48 miljoen op de beste man en ik nijg nu toch wel naar een go.

Bied Aguilani is aan bij clubs voor 60 miljoen. Grote kans dat ze dat willen betalen.

ben op zoek naar een nieuwe AML .. mn scout raadde Nani, Guardado, Capel aan dacht ik.

ik kan Capel kopen voor 18 miljoen .. Go of niet ?

Guardado zou ik ook kunnen kopen .. kost rond de 22 miljoen

bod op Nani van 20 miljoen was eerder geaccepteerd maar heeft jammer genoeg voor inter gekozen .. mn eerste keus was eigenlijk Cristian Rodriguez van Porto. maja ik vind het best lastig om te kiezen.

en dan heb je natuurlijk nog Mati Fernandez.

Guardado. En haal gelijk Fleck. Dan heb je de vervanger voor Guardado over 2 seizoenen al in huis als je hem dan voor dik geld verkoopt.

Geplaatst

ik zou voor Cristian Rodriquez gaan, is held gewoon, fenomenale dribbels en pakt zijn assist en doelpunten mee!;)