Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik ben Ajax seizoen 2.

Simon Vukcevic wil graag naar Real Madrid en die bieden 15M, ik heb zojuist Bosko Jankovic GRATIS aan kunnen trekken als eventuele vervanger

Go or No Go ??

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Ik ben Ajax seizoen 2.

Simon Vukcevic wil graag naar Real Madrid en die bieden 15M, ik heb zojuist Bosko Jankovic GRATIS aan kunnen trekken als eventuele vervanger

Go or No Go ??

TUURLIJK NIET!

Geplaatst

oke oke duidelijk, maaaaar hij is ongelukkig in amsterdam en wil persee naar een grotere club!

Geplaatst

het is al niet meer nodig :D! ineens veranderde hij van gedachte en ik bood hem een nieuw contract aan, en nu is hij in de wolken met zijn nieuw contract

Geplaatst

FC Porto 1e seizoen, Luco Gonzalez voor 49 miljoen verkopen aan Manchester City?

Ik neig naar een go maar het blijft natuurlijk topper! Wat zeggen jullie?

Geplaatst

absolute GO!

Geplaatst

Ik ben lazio seizoen 2012/13

Kan in de winterstop chielini van juventus halen voor 58 mil. Hij moet dan naast zapata staan en barzagli vervangen, omdat hij gewoon beter is. Ik twijfel wel, want het is erg veel geld maar wel de beste itialaanse verdediger van dit moment ?

Geplaatst

nee 58 miljoen vind ik toch wat teveel hoor

kun je beter iemand anders voor halen, keuzes genoeg..

Geplaatst

Ik kan Diego Alves, keeper van Almeria, voor ongeveer 3.9 miljoen krijgen. Nu ben ik ook wel een beetje op zoek naar een nieuwe keeper, want Sergio Sanchez word al oud en is gewoon net niet goed genoeg om mee te doen in de subtop van Spanje.

Nu is 3.9 miljoen ook nog al mijn resterend transferbudget. Krijg ik voor dat geld een betere, of zou ik Diego Alves halen? Het liefst als er opties zijn, Spaanse ivm buitenlanderregel.

Geplaatst

weet iemand hoe dit komt ..

ik kreeg Matias Fernandez aangeboden voor 8.75 miljoen .. ik accepteerde, tijdje later werd mijn bod alleen geweigerd en van die al die andere ploegen (stuk of 15) werden allemaal geaccepteerd van 8.75 miljoen :?

Geplaatst

Misschien ben je een concurrent? Bieden ze hem wel gewoon aan, maar als een concurrent een bod doet dat ze die niet accepteren dan.

Geplaatst

nee hoor.. ze hebben hem gewoon aangeboden voor 8.75 .. toen ze het afgewezen hadden stond er wel onder .. schermt de interesse van andere clubs en laat zich niet haasten door potentiele kopers, dusja :?

snapk echt niet

edit: nu hebben ze het wel geaccepteerd.. ik heb op 'niet onderhandelbaar' gezet en deadline beslissing op 'niet ingevuld' :)

Geplaatst

Ik zit in mijn 2de seizoen bij Barça. Inter biedt 35 miljoen voor Iniesta. Iniesta laten gaan en Fabregas kopen of toch maar Iniesta behouden?

Geplaatst

Voor een speler als Iniesta, vindt ik persoonlijk 35 miljoen veels te weinig.

Ik zeg NO GO!!!

Geplaatst

voor 35 miljoen mogen ze niet eens een been van Iniesta hebben man! NO GO!

moet je zowiezo behouden tot aan het einde van zijn carierre!;)