Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Rossi van Villareal naar mijn Chelsea voor 17 miljoen begin seizoen 3?

En Camacho voor 24 miljoen naar Chelsea dus begin seizoen 3? (Als opvolger voor Lampard)

Geplaatst

Camacho is wel een Go, serieus goede speler. Rossi geen ervaring mee, maar 17 miljoen is volgens mij wel goedkoop voor hem.

Geplaatst

Ik ben Liverpool in seizoen 1:

Voor de AM R positie Cazorla voor 25M of Marquinhos voor 15,25M naar Liverpool?

Voor de back-up spits positie Marquinhos dus voor 15,25M of de Engelse Vaughan voor 17M of Rossi voor 14M? :p

Geplaatst
Ik ben Liverpool in seizoen 1:

Voor de AM R positie Cazorla voor 25M of Marquinhos voor 15,25M naar Liverpool?

Voor de back-up spits positie Marquinhos dus voor 15,25M of de Engelse Vaughan voor 17M of Rossi voor 14M? :p

Voor AMR sowieso Marquinhos. Voor de spits Rossi.

Geplaatst

Zou ik Lassana Diarra halen naar Marseille, begin 2de seizoen voor 22 miljoen ?

6zyjpx.png

Ik speel in een 442 en heb centraal al Ben Arfa staan, die kan ik niet wegdoen, speelt veel te goed! De andere plaats is voor Lorik Cana, maar dan moet ik hem verkopen of.. ? Als reserve heb ik Sissoko (Moussa).

mvq22t.png

Geplaatst

Niet doen. Cana is een uitstekende middenvelder, dan is 22 miljoen erg veel voor een iets betere speler.

Geplaatst

Seizoen 1: Ik ben Blackburn en krijg een bod van 40 miljoen + 15% bij doorverkoop op Santa Cruz. Hij is mijn beste spits, dus laat hem niet graag gaan en weet ook niet welke spelers er naar mijn club willen komen. GO or NO GO?

Geplaatst

40 miljoen is wel erg veel hoor. Daarnaast kan je mischien spelers als Cardozo, Keirrison, Vuaghan, Soldado of Vagener Love ervoor terug halen. ik zeg GO!

Geplaatst

Ben momenteel coach van valencia en heb alles gewonnen wat er te winnen valt: De competitie, de beker, spaanse supercup, europese supercup, uefa cup, champions league en heb eigenlijk wel het gevoel dat ik alles heb behaald bij valencia en misschien een andere club moet gaan zoeken waar ik weer iets moois op kan bouwen. Maar aan de andere kant voelt het dan net of ik alles voor iets heb gedaan en weer helemaal opnieuwe moet beginnen met o.a.

- Nieuwe technische staf samenstellen

- Stadion, jeugdcomplex en trainingscomplex uitbreiden

- Talentjes scouten en droppen in mij -19 team zodat ze over een paar jaar klaar zijn voor het 1e

- Topspelers halen voor het 1e team...

Dus gaan en zo ja naar welke club met mogelijkheden en dus ook wel wat geld of blijven?? en waarom??

Geplaatst

Santa Cruz = GO!

Veel geld en je kunt er een betere voor misschien nog wel minder geld terugkopen.

Geplaatst

Go voor Santa Cruz, kijkt als vervanger eens naar Gignac of Negredeo. Die laatste scoort bij mij valencia altijd als vervanger bij een blessure van Villa!

Geplaatst
Seizoen 1: Ik ben Blackburn en krijg een bod van 40 miljoen + 15% bij doorverkoop op Santa Cruz. Hij is mijn beste spits, dus laat hem niet graag gaan en weet ook niet welke spelers er naar mijn club willen komen. GO or NO GO?

Zelfs voor 40 miljoen zou ik hem niet wegdoen! Je moet zo denken : je weet zelf het best hoe goed hij is, hoeveel doelpunten hij voor je scoort.. Maar je weet niet hoe een nieuwe aankoop zal presteren. Aangezien hij nu al naar veel ploegen kan zal dat binnen een jaar of 2 nog wel zo zijn dus hou hem nog een paar jaar en dan zou ik hem wel wegdoen, en misschien krijg je nog meer dan ;)

Maar als je mijn advies niet zou opvolgen, moet je Goran Pandev maar even binnenhalen. :)

Geplaatst
Ben momenteel coach van valencia en heb alles gewonnen wat er te winnen valt: De competitie, de beker, spaanse supercup, europese supercup, uefa cup, champions league en heb eigenlijk wel het gevoel dat ik alles heb behaald bij valencia en misschien een andere club moet gaan zoeken waar ik weer iets moois op kan bouwen. Maar aan de andere kant voelt het dan net of ik alles voor iets heb gedaan en weer helemaal opnieuwe moet beginnen met o.a.

- Nieuwe technische staf samenstellen

- Stadion, jeugdcomplex en trainingscomplex uitbreiden

- Talentjes scouten en droppen in mij -19 team zodat ze over een paar jaar klaar zijn voor het 1e

- Topspelers halen voor het 1e team...

Dus gaan en zo ja naar welke club met mogelijkheden en dus ook wel wat geld of blijven?? en waarom??

Geplaatst

Guardado winterstop seizoen 2 verkopen voor 80 miljoen aan Arsenal ik ben Sampdoria en heb hem begin seizoen 1 voor 19,5 miljoen gekocht. Ik heb ook nog Fleck en Aquino. Denk een Go he?