Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Ben jij Feyenooit of lazio?

Feyenoord. Hier nog eens, want moet verder met m'n game en weet niet wat te doen.

Deze naar Lazio voor 10.25M? 35j9zed.png

Ik ben dus Feyenoord

Geplaatst
Guardado winterstop seizoen 2 verkopen voor 80 miljoen aan Arsenal ik ben Sampdoria en heb hem begin seizoen 1 voor 19,5 miljoen gekocht. Ik heb ook nog Fleck en Aquino. Denk een Go he?

Transfer gaat niet door. Arsenal heeft niet genoeg geld in kas om de tranfsersom te kunnen betalen.

Geplaatst
Feyenoord. Hier nog eens, want moet verder met m'n game en weet niet wat te doen.

Deze naar Lazio voor 10.25M? 35j9zed.png

Ik ben dus Feyenoord

ik persoonlijk zou hen houden!! Tenzij jij een beter speler kunt krijgen voor 10,25 miljoen..

Geplaatst

NO GO, goede speler voor Feyenoord

Geplaatst

NO GO, met de juiste training kan hij nog beter worden en dan kun je hem voor meer verkopen

Geplaatst

Arshavin voor 25 miljoen van Napoli(Ik) naar shakhtar?

Ben al bezig met 2 vervangers(Di Maria, Marquinhos) En heb dan miss nog geld voor een 3e speler(vidal?)

go? or no go?

Geplaatst
Arshavin voor 25 miljoen van Napoli(Ik) naar shakhtar?

Ben al bezig met 2 vervangers(Di Maria, Marquinhos) En heb dan miss nog geld voor een 3e speler(vidal?)

go? or no go?

Zeker een GO, Marquinhos presteert zoveel beter! En anders ja, Hatem Ben Arfa proberen van Marseille ;) Bij mij heeft ie elke persoonlijke prijs nu gewonnen in zijn 2de seizoen ;)

Geplaatst

Hmm dat is een moeilijke..

Maar toch zeg ik GO, met Di MarÃ*a/Marquinhos heb je talentvolle en goede vervangers.

Geplaatst

FM08; Federico Laurito voor 11,5 aantrekken in seizoen 3?

Heb als spitsen Giampaolo Pazzini, Fernando Llorente, Alberto Paloschi, Liviu Ganea en een supertalent (regen). Speel met één spits. Hoor namelijk van Gabi.e dat Laurito een beest is in FM09.

Geplaatst

NO GO, lijkt met niet nodig. Je hebt al 5 spitsen en dan wil je nog een spits aantrekken? Bovendien speel je maar met een spits, dus dit is dan pure geldverspilling. :cab:

Geplaatst

Geld is geen probleem, daarnaast presteerd Llorente in zijn wedstrijden niet. Ganea heeft niet de kwaliteiten om een basisplek te veroveren en die regen is pas 17 jaar.

Geplaatst
FM08; Federico Laurito voor 11,5 aantrekken in seizoen 3?

Heb als spitsen Giampaolo Pazzini, Fernando Llorente, Alberto Paloschi, Liviu Ganea en een supertalent (regen). Speel met één spits. Hoor namelijk van Gabi.e dat Laurito een beest is in FM09.

Idd, zou ik ook niet doen hoor ;) Pazzini is/wordt geweldig in '08 dus zie niet in waarom je dan 6 spitsen nodig hebt.. :) en Laurito is idd zeer goed, in FM09 ;)

EDIT : dan moet je Llorente verkopen, Ganea verhuren, die regen bij de jeugd en dan nog heb je Paloschi :)

Geplaatst

Die regen komt er wel :cab:

1t3480.png

Maar ik ga ervoor om Llorente dan te verpatsen, zal er wel minder voor vangen dan dat ik ervoor heb betaald. Ach pech, bedankt voor de support ;)

@Hurricane; wil hem best screenen?

Geplaatst

Boven Laurito, onder Ripamonti: Llorente vertrekt naar Birmingham, Fulham, Sunderland, West Brom, Reggina, Torino, Osasuna, Real Mallorca, Racing, Xerez, Palermo of Livorno :cab:

2cmu6md.png

351u4iv.png

Geplaatst

Hmm.. Ik acht de kans toch groter dat je meer aan Laurito zal hebben dan aan die regen, ook al is ie nog maar 17. Dus goede aankoop maar laat die Ripamonti toch maar een seizoen bij je jeugd spelen en dan verhuren eventueel want lijkt mij sterk dat ie op één seizoen zoveel beter zal worden.

Geplaatst

Begin seizoen 3. Ik ben Sampdoria en heb begin seizoen 2 Barzagli voor 12 miljoen gekocht. Zou ik hem nu verkopen aan Chelsea voor 39,5 miljoen? Hij is 29 jaar. Ik heb verder nog Sakho en N'Koulou die erg goed is geworden.