Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Begin seizoen 3. Ik ben Sampdoria en heb begin seizoen 2 Barzagli voor 12 miljoen verkocht. Zou ik hem nu verkopen aan Chelsea voor 39,5 miljoen? Hij is 29 jaar. Ik heb verder nog Sakho en N'Koulou die erg goed is geworden.

Zou ik wel doen als ik jou was. Kan je eventueel vervanger voor halen of gewoon N'Koulou laten spelen, want bij mij is hij ook heel goed geworden en hij wordt nog beter :D

2z5u7tg.png

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Bij mij is ie ook wonderkind, alleen is ie bij jou op pure mandekking wel beter als bij mij, al is hij dan ook wat ouder op jou screen. Goede speler dus :D

Geplaatst

Barzagli voor dat geld zeker een dikke GO! Kun je echt betere verdedigers voor terughalen.

Geplaatst
Barzagli voor dat geld zeker een dikke GO! Kun je echt betere verdedigers voor terughalen.

Hij heeft het contract afgewezen van Chelsea. Dan verkoop ik hem in de winterstop of volgend jaar.

Geplaatst
Hij heeft het contract afgewezen van Chelsea. Dan verkoop ik hem in de winterstop of volgend jaar.

Maar ik denk niet dat je er dan nog zoveel geld voor krijgt, hij is dan immers weer een jaartje ouder he. Dus jammer dat hij niet wil.

Geplaatst
Maar ik denk niet dat je er dan nog zoveel geld voor krijgt, hij is dan immers weer een jaartje ouder he. Dus jammer dat hij niet wil.

Verdedigers zijn meestal op hun best eens ze de 30 overschreden hebben :thumb: Dus het lijkt me logischer als hij hem voor meer kan verkopen ;)

Geplaatst

Dat misschien wel ja. Misschien dat ik hem zo nog ff aanbiedt bij clubs.

Edit: O ik lees nu hier boven dat ik waarschijnlijk nog meer aan hem kan verdienen.:)

Geplaatst
Dat misschien wel ja. Misschien dat ik hem zo nog ff aanbiedt bij clubs.

Edit: O ik lees nu hier boven dat ik waarschijnlijk nog meer aan hem kan verdienen.:)

Het bod is natuurlijk geweldig hoog, maar Barzagli zijn reputatie in het spel is toch redelijk hoog, hij presteert meestal wel goed en als je ploeg goed draait eindig je ook hoger in je competitie waardoor je spelers meer waard worden of tenminste de interesse van enkele clubs opwekken, en als je dan echt wil verkoop je de speler wel tegen het bedrag je wil krijgen hoor ;)

Geplaatst

Nou, ik denk dat je voor Barzagli nooit meer 39.5 miljoen euro zal vangen, omdat dat echt een ziekelijk hoog bedrag is voor een speler die niet goed genoeg is voor de basis bij chelsea. Het is een goede speler, daar niet van, maar in mijn games komt hij vaak te kort voor de echte top.

Geplaatst
Nou, ik denk dat je voor Barzagli nooit meer 39.5 miljoen euro zal vangen, omdat dat echt een ziekelijk hoog bedrag is voor een speler die niet goed genoeg is voor de basis bij chelsea. Het is een goede speler, daar niet van, maar in mijn games komt hij vaak te kort voor de echte top.

Het bod is wel hoog ja, maar als ze het nu willen bieden als je ploeg redelijk goed draait en het wordt nog allemaal beter komt dat bod ook nog wel terug hoor :) En Barzagli is (in FM toch zeker) een verdediger van wereldklasse hoor :)

Geplaatst
Het bod is wel hoog ja, maar als ze het nu willen bieden als je ploeg redelijk goed draait en het wordt nog allemaal beter komt dat bod ook nog wel terug hoor :) En Barzagli is (in FM toch zeker) een verdediger van wereldklasse hoor :)

Bedragen van die hoogte komen maar zelden voorbij hoor, en dan is het ook alleen voor verdedigers van het niveau Vidic en Terry.

Geplaatst
Bedragen van die hoogte komen maar zelden voorbij hoor, en dan is het ook alleen voor verdedigers van het niveau Vidic en Terry.

Criscito heb ik ook net verkocht voor 62 miljoen. Maar die was ook ziekelijk goed.

Geplaatst
Criscito heb ik ook net verkocht voor 62 miljoen. Maar die was ook ziekelijk goed.

Dan praat je ook over een betere verdediger dan Barzagli :cab:

Geplaatst
Dan praat je ook over een betere verdediger dan Barzagli :cab:

Dat vind ik dus niet. In potentie is ie mss wel beter,maar als ik zou moeten kiezen tussen deze 2 dan kies ik Barzagli gewoon hoor. Persoonlijk, maar toch ;)

Geplaatst

Krijg een bod van City voor Sakho van 45 miljoen ( in ene keer ) In 2014.

Go or no Go? hij is wel de beste verdediger van het spel denk ik ( o.a koppen, tackelen, mandekking, positioneren: 20, en snelheid 18 om wat te noemen )

Tweifel erg.

Geplaatst

niet weg doen als hij de beste verdediger in het spel is. Als geld een probleem is moet je het doen maar een betere verdediger kun je er dus niet voor terugkrijgen. NO GO !

Geplaatst

Lijkt me sowieso een NO GO! Het is inderdaad een van de beste verdedigers van het spel en geld zul je niet tekortkomen lijkt me.

Geplaatst

:oops: Dan denk ik toch wel een GO, want dat is echt heel veel geld en daar kun je voor Ajax veel goede spelers van kopen.

Geplaatst

o jij bent ajax:p ja dan denk ik wel een go anders word hij toch weer ongelukkig dat hij niet weg mag:S

Geplaatst

No go denk ik toch hoor ;) Aangezien hij de beste verdediger van het spel is en jij ook al verder bent in het spel zal jouw reputatie toch al wat gestegen zijn neem ik aan. Bied hem nieuw contract aan en ongelukkig wordt ie niet :)