Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik zit nu begin seizoen 3 en ik krijg een bod van 6 mil ineens + 9,5 mil in termijnen en 15% van de winst bij doorverkoop op Antunes. Hij is mijn vaste linksback. Is dit een Go of een No Go. Als jullie zeggen Go, graag een waardige vervanger die ik voor die prijs kan halen.

EDIT: het is een Go geworden, en als vervanger heb ik Monzon gehaald voor 6 mil. Nu de volgende vraag. Ik heb een centrale verdediger nodig. Zal ik Papastathopoulos voor 12,75 mil naar mijn Napoli halen?

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

GO in 2014 kan je met Ajax ook wel andere goede verdedigers halen, probeer Nicolas N'Koulou.

Edit: ik zat nog bij paar posts terug.

Geplaatst
Monzon is inderdaad een held.

Als VC misschien: Fazio, Leo, Chygrynskyi, Bayall Sall

Fazio wil niet, Leo ga ik nu proberen, Chygrynski speelt net bij een nieuwe club en van Sall vraag ik mezelf af of hij goed genoeg is.

Ik probeerde eerst Sakho te halen, maar die wees mijn contractaanbod af. Nu zie ik dat hij ineens wel interesse heeft, maar zijn prijskaartje is 30,5 miljoen. Is dit teveel voor Sakho of kan dit wel door de beugel? Want hij wordt per slot van rekening de beste verdediger van het spel.

Geplaatst

euhmmm moeilijk. Maar aangezien ik een groot fan ben van sakho, GO!

Maar het is wel veel geld voor hem hoor.

Geplaatst

Bedankt voor jullie reacties. Sakho is binnen voor het ongelooflijke bedrag van €30,5 miljoen. De duurste transfer van Napoli ooit, maar dat ga ik met andere transfers wel weer terug verdienen. ;)

Geplaatst

Kikin Fonseca, supporters vinden het een goede speler, en hij is, gezien zijn statistieken heel belangrijk voor mij geweest. Ik heb alleen echt geen cent in kas, dus ik kan geld goed gebruiken dus:

Kikin Fonseca voor 7 mil naar de grote rivaal Ajax?

kikin.th.jpg

Geplaatst

Probeer meer te vragen, heb je een vervanger? Of een potentiele? Moet je eerst ff naar kijken voor je hem verkoopt. Aan de screen te zien, niet echt doeltreffend, maar wel veel assists.

Geplaatst

De doeltreffendheid is ook niet belangrijk, heb met makaay en andere goede spitsen die 1 en 2 zijn geworden als topscoorder, hij staat er alleen maar als een speler met de actie buitenom en dan de voorzet. Verder neemt hij ook geen vrije trappen oid. Ik heb natuurlijk nog Fer en Janota maar die komen in geen geval bij mij in de basis en ik heb nog Sacha Dum, maar daar ben ik ook niet echt van overtuigd. Met het geld wat ik voor hem ontvang (krijg 75%) moet ik het doen.

Denk dat het een no go wordt, vooral door mijn ontzettende hekel aan Ajax!

Geplaatst

No Go, nooit naar rivaal laten gaan.

West Ham United, begin seizoen 3

Zdravko Kuzmanovic(Screen) of Ever Banega(Screen)

Banega zal ongeveer €1.000.000 kosten, Kuzmanovic waarschijnlijk €10M-20M.

Andere opties voor positie van centrale middenvelder zijn ook welkom.(Tot €30M). Hij moet binnen 1 seizoen basisspeler zijn.

Geplaatst

Ever Banega image not found!

Kuzmanovic vindt ik persoonlijk zijn geld niet waard!

Geplaatst
No go, enige wat je als Feyenoord zijnde aan Ajax mag verkopen is prut, anders ben je verrader.

ik heb wel al 2x dit seizoen van ze gewonnen, concurrent niet meer te noemen dus :p

Voor 10 mil mogen ze hem hebben, komt door mijn financiën!

Geplaatst

Kijk hoe goed gargano zich heeft ontwikkeld? Is bij mijn napoli game held of nocerino. Maar eigenlijk moet je engelse speler halen. Noble? Gardner? of een regen?

Geplaatst
Ever Banega image not found!

Kuzmanovic vindt ik persoonlijk zijn geld niet waard!

Plaatje gefixt. Andere opties dan ?

Geplaatst

Ik vindt Banega wel een goede speler voor dat geld, kan je altijd verkopen met winst denk ik!

Hoeveel geld heb je?

Geen 10 mil, dus geen transfer :) Wel opgelucht omdat ik hem nu houd!

Geplaatst

transferbudget van €56M. Maar was niet van plan dat aan 1 speler te besteden.;)

Geplaatst

Voor 15 mil kan je wel een aardig spelertje halen, ken alleen de vraag en aanbod in jouw spel niet. Ik zou als ik jou was even kijken naar Juan Manuel Mata, niet een echt MC maar toch wel te pruimen op die positie en naar Luigi Bruins, wel een echte MC! En Veloso / moutinho is altijd het proberen waard, als ze nog niet bij City spelen...

Geplaatst

Axel Witsel en Ryan McGowan doen het goed bij mij op de MC en die zijn zeker onder de 10mln te halen. Vooral McGowan ontwikkeld zich sterk in mijn game (zit in seizoen 5 ofzo) en is in seizoen 4 naar Inter verhuisd.

Geplaatst
Axel Witsel en Ryan McGowan doen het goed bij mij op de MC en die zijn zeker onder de 10mln te halen. Vooral McGowan ontwikkeld zich sterk in mijn game (zit in seizoen 5 ofzo) en is in seizoen 4 naar Inter verhuisd.

Witsel is nooit voor minder dan 10 mln te halen, en McGowan is inderdaad een goede, goedkope aankoop!

Geplaatst
Witsel is nooit voor minder dan 10 mln te halen, en McGowan is inderdaad een goede, goedkope aankoop!

Echt wel, gelijk in het begin had ik hem voor 6 miljoen ;)