Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Das gewoon onmogelijk, hoe heb je precies geboden of laten bieden?

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Das gewoon onmogelijk, hoe heb je precies geboden of laten bieden?

Veel clubs hadden interesse in hem toen had ik hem aangeboden voor dat geld. Eerst voor 125 miljoen maar toen deden ze een bod met over 24 maanden. Dat deed ik niet, toen bood ik hem aan voor 108 en dat doen ze wel.

Geplaatst

Ok, ik heb deskundig advies nodig.

Eerst krijg je dit:

43798647.jpg

60602778.jpg

Dus ik denk, bied hem eens a la Putdus aan voor 110 miljoen, krijg je dit:

13021171.jpg

(Barca en Arsenal kwamen met een huurbod, afgewezen)

Nu is Silva weliswaar een van de beste AML's in FM en kan ik anderzijds wel lekker cashen, 37 miljoen in een paar maanden. Had hem net voor 57 miljoen van Valencia overgenomen.

Ik moet natuurlijk wel een waardige vervanger voor hem krijgen, wil er zeker niet op achteruitgaan... Dus wie of wat raden jullie me aan om te doen?

Geplaatst

NO GO, je hebt er ook al een smak geld aan uitgegeven.

Geplaatst

Ja, denk dat ik het ook afwijs, niemand kan in de buurt van Silva komen, dus had Real maar de 110 moeten bieden die ik wilde;e Nu hebben ze pech!

Geplaatst
  • Auteur

Dus jullie zeggen dat ik Montolivo moet aanbieden voor 100miljoen als ze niet eens 60mil willen geven. Inter, Chelsea en Sevilla hebben interesse.

Geplaatst

100 miljoen geven ze misschien niet aan hem uit maar probeer maar is. Doen ze het niet kun je altijd nog 80 doen. Doen ze dat niet doe je 60. Doen ze dat niet dan houdt je hem. Ik speel wel met patch 9.01 he. Geen update ofzo. Ik kan ook moeilijk een vervanger vinden voor Santon aangezien andere clubs ook grote bedragen vragen. Voor. Silvestri moet ik bijvoorbeeld 66 miljoen voor betalen.

Geplaatst

Het ligt volgens mij ook aan de club, Real wilt volgens mij altijd wel veel betalen voor een speler. Of dat ook zo bij andere clubs is weet ik niet.

Geplaatst

Man city in het begin ook.

Edit: Soms is het spel ook maar vaag. In 3 seizoenen heeft de voorzitter nog nooit een bod van een andere club op een speler van mij geaccepteerd en nu begin seizoen 4 ( terwijl ik geld zat heb) accepteren ze een bod van inter op foti van 14 miljoen. Ik geef hem snel een contractverlening, salarisverhoging en doe zijn status omhoog, waardoor hij bij mij blijft. Een week later doet Inter een bod van 20 miljoen en nu accepteert de voorzitter het niet.:s

Geplaatst
  • Auteur

Ik heb net geprobeerd wat je zei met Mutu en Gila. Voor Mutu kon ik 8mil meer dan zn waarde krijgen en voor Gila 10. Njah ben al blij dat ze weg zijn.;e

Geplaatst

Op transferlijst aan het einde van seizoen 1 staan Arshavin (7,5 Miljoen) en Jovetic (11,5 miljoen). Ik ben spurs en heb al spelers als Modric, Montolivo, Ben Arfa, Mata en Torbinskiy op die posities. Dus wie zal ik halen of allebei??

Geplaatst

Jovetic, die kan nog jaren mee en is net zo goed als Arshavin.

Geplaatst
100 miljoen geven ze misschien niet aan hem uit maar probeer maar is. Doen ze het niet kun je altijd nog 80 doen. Doen ze dat niet doe je 60. Doen ze dat niet dan houdt je hem. Ik speel wel met patch 9.01 he. Geen update ofzo. Ik kan ook moeilijk een vervanger vinden voor Santon aangezien andere clubs ook grote bedragen vragen. Voor. Silvestri moet ik bijvoorbeeld 66 miljoen voor betalen.

Dat zal hier wel aan liggen, dat jij met 9.0.1 speelt, want met 9.0.3 heb ik nog geen spelers kunnen verkopen boven de 60 mil. in ieder geval niet door zelf aan te bieden...

Geplaatst

Ik wel, 60 miljoen voor Pato, 70 miljoen voor een 30-jarige Kaka, en had 94 miljoen voor Silva kunnen krijgen, maar die is nu eenmaal niet te vervangen.

Geplaatst
Ik wel, 60 miljoen voor Pato, 70 miljoen voor een 30-jarige Kaka, en had 94 miljoen voor Silva kunnen krijgen, maar die is nu eenmaal niet te vervangen.

Wat!? Je kunt 94.000.000 (!!!) krijgen voor een speler en dan weiger je dit? Oke, je hebt gelijk dat Silva goed is, maar voor 94.000.000 kun je makkelijk een bijna even goede vervanger halen, plus nog 3 geweldige spelers.

Geplaatst
Wat!? Je kunt 94.000.000 (!!!) krijgen voor een speler en dan weiger je dit? Oke, je hebt gelijk dat Silva goed is, maar voor 94.000.000 kun je makkelijk een bijna even goede vervanger halen, plus nog 3 geweldige spelers.

Ben ik het helemaal mee eens. 94 miljoen is echt een ongelofelijk bedrag waar je inderdaad mininaal 3 spelers voor kan halen die net zo goed zijn als David Silva.

Geplaatst

Joh, met AC Milan heb je daarnaast nog zat geld he... En had hem ook pas gekocht voor 57 miljoen van Valencia. En op links kan bijna niemand aan hem tippen in FM, wilde er natuurlijk niet op achteruit gaan.

En wie vinden jullie dan waardige vervangers?

Geplaatst

Gewoon behouden, je verkoopt hem alleen vanwege het geld, maar dat zelfde geld moet je weer in een ander pompen omdat je geen vervanger heb.. en Silva is daarnaast een toffe speler.

Geplaatst
Gewoon behouden, je verkoopt hem alleen vanwege het geld, maar dat zelfde geld moet je weer in een ander pompen omdat je geen vervanger heb.. en Silva is daarnaast een toffe speler.

Ja dat bedoel ik. Kan hem wel weer verkopen voor 94 miljoen, en Ronaldo/Messi terugkopen bijvoorbeeld, maar daar schiet ik ook niks mee op. Silva is en blijft een held die je niet zomaar vervangt. Real had gewoon de vraagprijs van 110 moeten bieden, dan had ik hem misschien wel verkocht;)