Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik heb tijdelijk de fiets van mijn oom geleend. Ik had nog nooit echt op zo'n fiets gezeten maar het bevalt me erg goed.

Het is een Concorde Ventana, niet met zo'n stuur:

[spoiler=Fiets]2yvmg7b.jpg

Ik ben nu alleen nog opzoek naar een goede uitrusting. Hoeveel geld ben je daar aan kwijt? en heeft iemand een site waar je dat goedkoop kan bestellen?

• Antwoorden 821
  • Weergaven 33,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik ben sowieso altijd van het passen, want niet ieder model valt even goed. Sommige zitten echt niet lekker. Dat is voor een reden om dit soort dingen niet uit China te halen. 

• Dit geldt bij mij voor alle kleding, niet voor alleen mijn wielrenkloffie. Ik bestel eigenlijk nooit wat online, want dan moet de helft toch weer terug, omdat ik het niet goed vind vallen. Geen idee o

• Daar word je sterk van

Geplaatst
Zo weer even een klein stukje op de racefiets gefietst. Maandag ga ik namelijk de Elfstedentocht fietsen. Heb nog niet super veel gefietst en zaterdag fiets ik de generale,voor het laatst voor de Elfsteden. Nog meer mensen die hem gaan fietsen?

Jep, voor de vijfde keer :)

Geplaatst

Ik krijg straks op mijn verjaardag een fiets, alleen weet ik nog niet wat voor soort. Ik wil een crossbike of een racefiets. Iemand ervaring met 1 van deze fietsen?

Geplaatst

Racefiets kiezen, is echt mooi.

Heb zelf dan wel niet zo'n goede fiets, een oude Quasar, maar ik fiets er toch wel redelijk vaak op met paar vrienden van me dan wedstrijden houden gwn over 50 km ofzo.

Geplaatst

zoals je ziet is er al 80€ euro geboden, ik zou hem gewoon even mailen om te vragen of die boden serieus zijn en of ie hem al heeft verkocht.

anders namelijk 50€

Geplaatst
Wat zouden jullie geven voor deze wielrenfiets??

http://link.marktplaats.nl/260156110

Ik heb sinds vandaag een oude racefiets gekocht, 30 euro. Er zit zo te zien bijna geen verschil in qua fiets, dus die 75 euro die hij vraagt, zou ik niet doen. Dan zou ik wat verder kijken.

Edit: als ik verder kijk, zie ik dat je al hebt geboden.

Geplaatst

een van die boden was idd van mij.

Maar als hij dan accepteert dan zie ik altijd wel wat ik er mee doe;).

Geplaatst

Ik wil een nieuwe racefiets kopen, m'n oude is nog helemaal goed enz. maar ik wil gewoon een nieuwe. Ik ben nog niet bereid om honderden euro's er voor neer te tellen, alhoewel, mischien wel in de toekomst.

Ik ben bereid 250 euro uit te geven voor nu, iemand tips/marktplaats/speurders/etc.

Geplaatst
Ik wil een nieuwe racefiets kopen, m'n oude is nog helemaal goed enz. maar ik wil gewoon een nieuwe. Ik ben nog niet bereid om honderden euro's er voor neer te tellen, alhoewel, mischien wel in de toekomst.

Ik ben bereid 250 euro uit te geven voor nu, iemand tips/marktplaats/speurders/etc.

hehe wat voor eentje heb je nu en voor hoeveel verpats je m.. heb zelf ook 1 maar ben sleutels kwijt ;e en is gewoon een oud rotding..

Geplaatst

_O__O__O_ Voor 15 euro een fietsje op Marktplaats gebaft, kijken wat ik ermee doe. Iemand tips welke onderdelen ik zeker even moet checken of ze er nog mee door kunnen?

Geplaatst
_O__O__O_ Voor 15 euro een fietsje op Marktplaats gebaft, kijken wat ik ermee doe. Iemand tips welke onderdelen ik zeker even moet checken of ze er nog mee door kunnen?

linkje?

Geplaatst

Ik ga binnenkort een nieuw zadeltje uitzoeken voor mijn fiets. Alleen die dingen zijn ook reteduur zeg, ben ik zo richting de 100 euro kwijt :|

Geplaatst
Mijne

excalibur811a2008.jpg

Mooie fiets, alleen jammer van het merk. We mogen er toch van uitgaan dat dit écht jouw fiets is he?

Geplaatst

Wat heb je tegen Ridley? Is ook niet mijn merk, ik ben meer van de klassieke merken.

Overigens heb ik van het weekend een nieuw tenue + roller gekocht:

[spoiler=Aankopen]

6177-0010-N0903.jpg

0801tacx_satori.jpg