Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 821
  • Weergaven 33,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik ben sowieso altijd van het passen, want niet ieder model valt even goed. Sommige zitten echt niet lekker. Dat is voor een reden om dit soort dingen niet uit China te halen. 

• Dit geldt bij mij voor alle kleding, niet voor alleen mijn wielrenkloffie. Ik bestel eigenlijk nooit wat online, want dan moet de helft toch weer terug, omdat ik het niet goed vind vallen. Geen idee o

• Daar word je sterk van

Geplaatst

Owja jij hebt ook Bianchi he, vet :D

2300, wil het goedkoop houden :)

Geplaatst

Iemand die wat goedkopere modellen kent van goede merken? Geen full carbon shit maar gewpon degelijk voor een euro of 500? ik zag een trek 2100 voor 550 maar wist niet zo goed wat ik er van moest denken

Geplaatst

Net ff weer wat spulletjes gehaald. Nieuw zadel, arm en beenstukken, broekje en toch maar een helm.

Geplaatst

Goedzo, wel zo veilig. Beenstukken moet ik ook maar eens halen. Hoeveel heb je ervoor betaald?

Geplaatst

Helm is idd stukje veiliger ja. Vind het alleen niet lekker zitten, mja. Beenstukken zijn normaal 18 euro, maar was aanbieding dus heb er 10 euro voor betaald bij Itek in Heerlen.

Geplaatst

Als de helm gewoon de goede maat heeft, dan went het snel hoor. Heb al eens me kop gestoten met de helm, omdat ik vergat dat ik em nog op had.

Geplaatst

Mja ik vind het bij deze tijd ook altijd super om te racefietsen. Maar hier in de buurt ken ik niet echt iemand die dat ook wilt doen dus dan is het al een stuk minder als de tour weer is afgelopen. Alleen zon kerel met een moutainbike ging weleens mee maarja, dan zit jij lekker te touren en dan zit hij al op zn max. Daarom heb ik mijn fiets maar verkocht. Wel jammer, nu ik weer wil fietsen :p

Geplaatst

Ja had ook eerst een te grote helm, heb niet zo´n dikke kop als men pa. En twas net de regenboog wat ik dan aan had, van alle kleuren wat. Nu alleen nog een extra shirtje kopen.

Geplaatst
Mja ik vind het bij deze tijd ook altijd super om te racefietsen. Maar hier in de buurt ken ik niet echt iemand die dat ook wilt doen dus dan is het al een stuk minder als de tour weer is afgelopen. Alleen zon kerel met een moutainbike ging weleens mee maarja, dan zit jij lekker te touren en dan zit hij al op zn max. Daarom heb ik mijn fiets maar verkocht. Wel jammer, nu ik weer wil fietsen :p

Te racefietsen?

@petert; Ja helaas zijn goede helmen ook direct prijzig. Het is soms wel jammer dat wielrennen zo'n dure sport is.

Geplaatst

Ja echt waardeloos dat het zoveel kost, mja. Net ff Skill Shimano shirtje besteld van 2010. 40 eurotjes, dus dat valt dan weer mee. Nu iig maar eens sparen voor een nieuwe fiets. Anne Frank heeft nog op men fietst gefietst geloof ik.

Geplaatst
Helm is idd stukje veiliger ja. Vind het alleen niet lekker zitten, mja. Beenstukken zijn normaal 18 euro, maar was aanbieding dus heb er 10 euro voor betaald bij Itek in Heerlen.

Waar is dat?

Geplaatst
Beersdalweg 95

6412 PE Heerlen

+32 11 44 71 20

nog nooit van google gehoord dude?

Moet jij ongesteld worden vandaag? Heb het volgens mij toch echt niet tegen jou.

Geplaatst

Morgen even langs een fietsenzaak om wat info te vragen en dan gaat ook Sebas opzoek naar zijn eerste koersfiets :). Wil er max ±500 voor uitgeven dus moet wel iets goed kunnen vinden, zit vooral in met de framemaat, wil echt een fiets die goed bij mijn lichaam past en dan voornamelijk lengte (ben 1.93) en daarom morgen ook ff wat raad vragen bij een fietsenhandelaar. Ik denk dat ik eentje van marktplaats ga nemen, al weet ik dat nog niet zeker, voor ±500 zal ik toch wel niet iets nieuws kunnen krijgen wat goed is. Ik ben me nu wat aan het inlezen en heb al wat advies gehad van Gert, want ik heb eigenlijk totaal geen kennis over fietsen.