Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Hoe is dat dan met verzending? Heb je zeker de kans dat het onderschept wordt en je douanekosten moet betalen

Verzending gebeurd via schipping en daarna gewoon de plaatselijke koerier. Duurt ongeveer twee á drie weken. Ik heb nu vier keer bij samewood besteld en nog nooit douanekosten betaald, het is gewoon een shirt, geen drugs ofzo. Kwaliteit zeem is goed, ik gebruik ze alleen niet voor ritten boven 120km.

• Antwoorden 821
  • Weergaven 33,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik ben sowieso altijd van het passen, want niet ieder model valt even goed. Sommige zitten echt niet lekker. Dat is voor een reden om dit soort dingen niet uit China te halen. 

• Dit geldt bij mij voor alle kleding, niet voor alleen mijn wielrenkloffie. Ik bestel eigenlijk nooit wat online, want dan moet de helft toch weer terug, omdat ik het niet goed vind vallen. Geen idee o

• Daar word je sterk van

Geplaatst

Is Samewood.com wel echt? Aangezien het er niet redelijk echt uit ziet.

Zelfde kwaliteit kan ik ook uit china laten komen voor €20, en qua verzend periode ben je even lang bezig.

Heb onlangs een Vacansoleil outfit besteld uit china, verwacht hem volgende week binnen zal dan een foto posten.

Geplaatst
350 ongeveer voor een tweedehandsfiets bij de plaatselijke fietsenmaker. Misschien kun je bij die van jou eens langsgaan om te informeren?

Dat is wel een leuk prijsje ja, ga binnenkort eens wat fietsenmakers af. Hoeft echt geen prof fiets te zijn om te beginnen, maar ook geen oude barrel.

Geplaatst

Vandaag eindelijk een fiets gekocht. Gewoon een eenvoudig en relatief goedkoop model (700, in aanbieding voor 500), omdat ik eerst wil kijken of het écht geen bevlieging van me is. Net al het eerste stuk over de dijk gefietst hier langs de molens, beviel best aardig. Geen idee hoe ver of hoe snel, heb nog geen computertje en had mijn telefoon niet mee, maar het fietste prima. Ik mis nog wel wat eelt op mijn bibs merk ik nu, maar dat gaan we er wel ff op kweken. Hoop ik. ;sm;

246832_3909537771772_510249194_n.jpg

Geplaatst

Hehe, een pijnlijke kont is echt kut. Volgens mij ook één van de hoofdredenen dat mensen stoppen met recreatief koersen.

Geplaatst

Voor het najaar heb ik een fiets trainer gekocht kan ik thuis lekker spinnen

Geplaatst

Wil ik eigenlijk ook nog wel, maar dan moet ik eerst ff op mezelf wonen. Heerlijk in de winter. Kacheltje lekker hoog, tv-serietje erbij en zweten maar.

Geplaatst

Nee geen kachel aan man dat is echt niet nodig en je moet zo'n spin dvd erbij hebben met zo'n spintrainer dan doe je de goede oefeningen

Geplaatst

Ik zweet me echt helemaal de pestpleuris als ik thuis op de tacx aan het losrijden ben, moet er niet aan denken om dan ook nog de verwarming aan te hebben ;e

Ik creëer altijd of tocht of ik ga in de tuin zitten.

Geplaatst

Inderdaad in de sportschool heb ik al eens gespind toen zweette ik me ook kapot. Jammer dat er geen DVD´s zijn (nog niet gevonden) met zo´n virtuele trainer. Ik had die in de sportschool, maar dat is van Club Virtual en die filmpjes kun je alleen tegen betaling via hun site bekijken.

Wat ik nu heb gevonden zijn alleen wat van die tochten geen idee of ik dat zo heel fijn vind, maar we zullen wel zien.

Geplaatst

Sorry voor de dubbelpost.

Dit is hem trouwens:

xcw5xe.jpg

Het voorwiel hoort ook nog in een soort houder. Die ha dik er nog nie tonder bij het maken van de foto.

Geplaatst
Ik zweet me echt helemaal de pestpleuris als ik thuis op de tacx aan het losrijden ben, moet er niet aan denken om dan ook nog de verwarming aan te hebben ;e

Ik creëer altijd of tocht of ik ga in de tuin zitten.

Ja ik heb ook een tacx. Zweet me dan echt kapot al als ik er enkele minuten opzit. Niet ok.

Geplaatst

Hoe bevalt je tacx [MENTION=2395]Pino[/MENTION]?

Zit er zelf ook over te twijfelen namelijk.

Geplaatst
Hoe bevalt je tacx [MENTION=2395]Pino[/MENTION]?

Zit er zelf ook over te twijfelen namelijk.

het is niet van het merk tacx, ik had een goedkopere (weet ff niet wat voor merk). Bevalt prima, maakt ook helemaal niet veel kabaal.

http://www.clubvirtual.nl/ hier heb ik filmpjes vandaan, je moet er wel voor betalen, maar ik heb voor €20 credits gekocht, dan kan ik 10 filmpjes bekijken. Deze filmpjes neem ik dan op met Camtasia (ff googlen) en dan kan ik ze dus op m'n pc opslaan en herbekijken via mijn mediaplayer op tv, want heb geen zin om telkens €2 te betalen.

Heb wel gemerkt dat ik deze filmpjes echt nodig heb, daar zit zo'n trainer bij die je een beetje aanmoedigt en oefeningen met je doet en zo. Waardoor je echt tot (over) de grens gaat.

Geplaatst

Ik zoek een wielrenfiets, aluminium frame met shimano 105 of hoger, ik heb 600 euro te besteden, maar ik vind weinig voor die prijs. Hebben jullie nog ideeën?

Geplaatst

Wil je een eerste- of tweedehands? Als je laatstgenoemde wil, zou ik gewoon even langsgaan bij de plaatselijke fietsenmaker.

Geplaatst

Maakt me niet zo veel uit, als ie maar de goede afstellingen heeft. Maar dat ga ik eens doen ja!

Geplaatst

imag0346d.jpg

Afgewerkt met Shimano Sora, maar om te beginnen is dat nu even voldoende en look keo pedalen. In totaal was het 550,00

Geplaatst

Ik heb trouwens sinds twee weken een nieuwe, 'simpele(re)' trainingsfiets. Ben er wel blij mee.

bewerkt door Menchov