Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 821
  • Weergaven 33,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik ben sowieso altijd van het passen, want niet ieder model valt even goed. Sommige zitten echt niet lekker. Dat is voor een reden om dit soort dingen niet uit China te halen. 

• Dit geldt bij mij voor alle kleding, niet voor alleen mijn wielrenkloffie. Ik bestel eigenlijk nooit wat online, want dan moet de helft toch weer terug, omdat ik het niet goed vind vallen. Geen idee o

• Daar word je sterk van

Geplaatst
Ik heb een mooie bandana gevonden op deze site, maar ik vraag me af welke verzendmethode ik moet kiezen. Als ik internationaal kies is het gratis? Is dit niet vreemd? Wat heb jij hier gedaan en hoe beviel de levering?

8b3dce9e1eda97627c3bc4c00cd203bc.png

Ik heb die gratis gedaan. Eerste keer duurde het zo'n 2 weken voor ik het binnen had, handschoentjes had ik binnen 2 dagen binnen. ;)

Geplaatst

Oke tnx ik heb een Castelli bandana gevonden voor 15,- dat is echt zwaar goedkoop. Ik ben benieuwd of het dan wel helemaal echt is maar voor dat geld kan ik wel een gokje wagen.

Geplaatst

bandana werkt voor mij prima.

bewerkt door Hyllus

Geplaatst

Beetje vreemd, er staat dat je je eigen maten door moet geven maar ondertussen moet je wel gewoon uit S, M etc. kiezen.

Geplaatst

SpecializedEvadeBanner.jpg

Kerstcadeautje :love: Ik ben verliefd.

En een Tacx Satori voor de komende maanden.

Geplaatst

[MENTION=31360]Noordzijde[/MENTION]; Prachtige fiets, Willier sowieso een prachtig fietsenmerk.

1011404_455222367913348_1458558581_n.jpg

De mijne is ook klaar voor 2014 :love:

Geplaatst

Heeft iemand hier ervaring met fietsrugzakken? Ik wil straks vaker naar m'n werk fietsen, maar dan is het wel leuk om m'n laptop en kleren etc. mee te kunnen nemen. Wil er toch maximaal z'n €100 aan uitgeven eigenlijk.

Geplaatst

Deuter Heeft wel redelijk betaalbare rugzakken. Shimano Unzen rugzakken zien er ook wel top uit. Of die ook nog geschikt zijn voor laptop weet ik niet. Zelf heb ik ooit eens een kerel langs zien fietsen die had een rugzak achter zich hangen met een houder aan zijn zadelpen. Lijkt mij echt ideaal. Zo´n rugzak zweet ontzettend.

Edit: Je zou hier eens kunnen kijken. http://www.klickfix.de/index.php?lang=en

bewerkt door The Saint

Geplaatst

Nieuwe bandjes erop gelegd en nieuwe bidonhouders erop gezet. Helemaal klaar voor het nieuwe seizoen :)

mizxxv.jpg

Geplaatst

Ziet er goed uit.

Ben op zoek naar nieuw stuurlint. Dacht er nog een te hebben liggen, maar is niet te vinden. Hebben jullie nog een voorkeur of pik je gewoon de goedkoopste bij de lokale fietsenzaak?

Geplaatst
Ziet er goed uit.

Ben op zoek naar nieuw stuurlint. Dacht er nog een te hebben liggen, maar is niet te vinden. Hebben jullie nog een voorkeur of pik je gewoon de goedkoopste bij de lokale fietsenzaak?

Ligt eraan hoe je fiets verder is afgewerkt. Ik heb zelf bidonhouders van BBB, pompje van BBB en zadeltasje van BBB. Zelf ook overschoenen ervan en arm/beenstukken. Vind het zelf dan mooier als alles hetzelfde is. Verder moet je ook letten op de grip en structuur van het lint. Ik zou in mijn geval dan gaan voor BBB Speedribon, is leer dus makkelijk af te wassen ipv schuimmateriaal. Daarnaast zitten er ook nog gaatjes in wat zorgt voor betere ventilatie en geen nat stuur.

Hopelijk heb je er iets aan.

Geplaatst

120nxwm.jpg

Gele stuurlint gaat er dus (eindelijk) af. Als ik echt op afwerking zou letten, zou ik een Ritchey stuurlint moeten bestellen. Om te matchen met zadel- en stuurpen. Die vind ik niet mooi. Merknaam staat daar tig keer op bedrukt. Heb op Futurumshop een Pro smart silicon wit besteld.Valt morgen al op de mat. Kan ik mooi wat aanklooien.

Vind je die leren stuurlinten wel goed genoeg schokken absorberen? Uitwassen is wel ideaal.

Geplaatst
Gele stuurlint gaat er dus (eindelijk) af. Als ik echt op afwerking zou letten, zou ik een Ritchey stuurlint moeten bestellen. Om te matchen met zadel- en stuurpen. Die vind ik niet mooi. Merknaam staat daar tig keer op bedrukt. Heb op Futurumshop een Pro smart silicon wit besteld.Valt morgen al op de mat. Kan ik mooi wat aanklooien.

Vind je die leren stuurlinten wel goed genoeg schokken absorberen? Uitwassen is wel ideaal.

Ligt aan de binnenkant van het lint hé. Kan ook bij leer een laagje schuimstof hebben ;) Een wit past inderdaad beter dan dat gele.

Geplaatst

Vandaag eindelijk tijd gehad om mijn stuurlint te vervangen. Eerste keer dat ik het zelf heb gedaan :clap:

iylwyp.jpg