Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 821
  • Weergaven 33,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik ben sowieso altijd van het passen, want niet ieder model valt even goed. Sommige zitten echt niet lekker. Dat is voor een reden om dit soort dingen niet uit China te halen. 

• Dit geldt bij mij voor alle kleding, niet voor alleen mijn wielrenkloffie. Ik bestel eigenlijk nooit wat online, want dan moet de helft toch weer terug, omdat ik het niet goed vind vallen. Geen idee o

• Daar word je sterk van

Geplaatst

Mijn fiets hangt aan de wilgen, nouja.. schutting ook goed:P na avondtje bier drinke gebeure zulke dingen nou eenmaal. toch is dit mijn fiets.

[spoiler=Fiets]dsc0163p.jpg

echt hele oude ik weet het, hij is nog van men vader geweest 20 jaar terug. toen ik nog niet eens bestond

Geplaatst

Dit soort fietsen zijn prima. Van deze Peugeot fietsen zie je er nog veel. Ik had er zelf voor mijn huidige fiets ook 1. En 1 van me beste maten heeft die fiets ook op reserve. (Y)

Geplaatst

Nja fiets ook niet veel hoor. Af en toe een stukje voor de fun. Ben een voetballer geen wielrenner:p

Geplaatst

Weet iemand heel toevallig hoe je je cassette eraf haalt zonder speciaal gereedschap? Ben nu namelijk bezig met mijn fiets en wil hem goed schoonmaken ;).

Geplaatst

Ja, die vond ik ook al... Wel jammer, want wou hem graag goed schoon hebben :(

Geplaatst
  • Auteur
Ja, die vond ik ook al... Wel jammer, want wou hem graag goed schoon hebben :(

En met de spuit er op spuiten ? Doe ik ook om de 2 weken en daarna gewoon een beetje smeer op en je hebt totaal geen last :checkit:

Geplaatst

Ja, dat dan maar doen inderdaad. Wou hem gister alleen even goed grondig schoonmaken, maar helaas :(

Geplaatst
  • Auteur
Ja, dat dan maar doen inderdaad. Wou hem gister alleen even goed grondig schoonmaken, maar helaas :(

En is het gelukt?

Geplaatst

Hoe bedoel je gelukt? Wat gelukt? Ik heb het een en ander wel schoon gekregen maar de cassette heb ik niet uit elkaar gekregen :(

Geplaatst
  • Auteur
Hoe bedoel je gelukt? Wat gelukt? Ik heb het een en ander wel schoon gekregen maar de cassette heb ik niet uit elkaar gekregen :(

Das jammer. Misschien even naar de fietsemaker in de buurt gaan ?

Geplaatst

Hmh, hoeft niet. Vragen ze sowieso geld voor en dat heb ik er niet voor over ;)

Ik heb trouwens een stoere site gevonden! frame-stickers.nl, hier kan je je eigen stickers maken voor op je frame met je eigen naam erop _O_. Ik heb ze morgen in de bus liggen, zal dan wel wat foto's maken enzo...

Geplaatst

Ja, een, en als mijn mobiel aangesloten kan worden op de laptop kan ik ze plaatsen ;e.

Ze zien er trouwens echt retegeil uit, aanrader! _O_

Geplaatst

Hehe, zeker. Slechts 5 eurie Remko :naughty:! Het ziet er echt geweldig uit en het blijft goed zitten!

Geplaatst
  • Auteur
Ik denk dat hij zijn harT bedoelt :p

Dat bedoelde ik ook :m:

Uploaden is nog niet gelukt ;e. Maar hier zijn een boel voorbeelden van de site zelf...

http://frame-stickers.nl/voorbeelden

Die voorbeelden zien er wel nice uit :mrgy:

Maar ik ben benieuwd wat jij er op het gezet en hie het er bij jouw uit ziet;)