Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 821
  • Weergaven 33,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik ben sowieso altijd van het passen, want niet ieder model valt even goed. Sommige zitten echt niet lekker. Dat is voor een reden om dit soort dingen niet uit China te halen. 

• Dit geldt bij mij voor alle kleding, niet voor alleen mijn wielrenkloffie. Ik bestel eigenlijk nooit wat online, want dan moet de helft toch weer terug, omdat ik het niet goed vind vallen. Geen idee o

• Daar word je sterk van

Geplaatst

Vandaag bij math salden en mantel geweest.

Mijn aankopen:

imageshow.php?name=agu-rabobank-2011-teamkleding-set.jpg

Petje van trek

Nieuwe pendalen

Nieuw blauw stuurlint

Was met me neef. Die heeft een hele nieuwe giant racefiets. Radioshack tenue (in de kleuren van de fiets). Giro helm en rood zwarte sidi schoentjes. :)

Geplaatst

Ik wil deze zomer weer gaan wielrennen, maar moet daarvoor een nieuwe fiets hebben. Hoeveel kost een degelijke fiets ongeveer?

Geplaatst

Zoveel verstand van fietsen heb ik niet :P Het hoeft geen hypermodern ding te zijn, maar degene die ik nu heb is toch een oudje. Heeft niet van die klikpedalen maar beugels ofzo, en die schakeldingen zitten op het frame. Daarbuiten is hij ook te klein.

Geplaatst

Rond de 500 euro kun je sowieso wel een leuke fiets halen hoor met klikpendalen en versnellingen aan t stuur. Moet je een beetje op marktplaats rondspeuren. Al is dit natuurlijk niet echt de beste tijd om een racefiets aan te schaffen. Zulke dingen kun je beter in de herfst/winter doen. Scheelt je wat geld.

Geplaatst
We zijn niet allemaal profs he :cab:

die van een prof is minimaal 8000

Geplaatst

Je kunt best een fatsoenlijke nieuwe fiets kopen van rond de 1000e hoor :cab:

Geplaatst

Ja joh. Lijkt me vooral belangrijk dat je je maten laat opmeten, zodat je bij het aanschaffen precies weet welke framemaat je nodig hebt.

Geplaatst

Heb een fiets gekregen van me pa. Full Carbon bijna alles is zwart en met zilveren ster wielen. Zal binnenkort wel een foto posten.

Geplaatst

Foto's komen zo hij is wel van me pa geweest. jullie dachten dat ik een nieuwe had gekregen??

[spoiler=mijnfiets]1309530015-330.jpg1309530140-780.jpg

En voor de lief hebbers:

[spoiler=van ons pa]qx895x.jpg

Geplaatst

Ik heb ook gewoon een fietsje van marktplaats, was 200 euro ofzo geloof ik. Prima voor mij.

Geplaatst
Ik weet niet of ik nu wat doms zeg of niet, maar stel ik hou een framehoogte van 58-59cm nodig hebben kan ik op die fiets dan niet gewoon het zadel 2-3cm hoger zetten om op hetzelfde uit te komen?

Nee de frame grootte heeft ook invloed op de afstand tussen je zadel en het stuur

Geplaatst

Hahahaha lees ik hier nu een dude die denkt dat er pendalen op een fiets zitten? Jezus hee. Dat vind ik wel het achterlijkste wat ik ooit heb gehoord.

Geplaatst

Gertje die het op de vorige pagina over pendalen heeft. Kom op zeg dat is echt drama als je dat niet weet