Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Goodfella ik geef je team 9,8 omdat je zoveel heerlijke spelers hebt!:clap:

Vanaf nu mag er een team worden gepost nadat er 5 ratingen zijn gepost.

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

Vanaf nu mag er een team worden gepost nadat er 5 ratingen zijn gepost.

Geplaatst

if4qb7.png

Mijn Valencia, begin seizoen vier, eerste seizoen dat ik coach ben btw hiervoor heb ik 3 seizoenen fiorentina gehad.

Geplaatst
  • Auteur

Goed gedaan met Benzema en Mexes , je verdient van mij een 8.

Zou ik misschien ook een screen van je team kunnen krijgen met waardes en nationaliteiten ?

Geplaatst

Thnx :thumb:

:cab: Wat is er met dat fysiek van hem gebeurt, bij mij zijn kracht, springen en nat conditie 17 17 en 16 maar de rest 9 of lager En de rest ook allemaal 6 punten lager ofzo, dan zal je wel een hele goede training hebben.

Hmm of gewoon random :cab:

Maar bij jou zat ie nog steeds bij Grosseto toch? Zolang een speler bij een relatief kleine club speelt groeien ze volgens mij nooit uit tot toppers. Dat Corradini potentie heeft is een feit, was in 08 ook al zo. En of ik een hele goede training heb.. geen idee, doe daar niet veel mee. Heb wel een hoop goede trainers in dienst maar denk niet dat het daar aan ligt. Gewoon veel laten spelen op het hoogste niveau en de potentie van een speler komt al snel boven water ;)

Geplaatst

Ja snap ik. Maar of je nou veel speelt bij JVC Cuijk of bij pakweg Real Madrid, ik denk niet dat je dan ineens 8 punten beter wordt op 1e meters. Dus hij zal ook wel deels random zijn.

Geplaatst
Ja snap ik. Maar of je nou veel speelt bij JVC Cuijk of bij pakweg Real Madrid, ik denk niet dat je dan ineens 8 punten beter wordt op 1e meters. Dus hij zal ook wel deels random zijn.

Om het dan ook maar meteen zeker te weten heb ik het even nagechekt in de editor :checkit:

2dm83yb.png

Is trouwens met de orginele database van patch 9.02

Geplaatst
  • Auteur
2dkdbiv.jpg

Leeds United, Januari 2013.

Sla volgende keer op in .PNG;)

Goede zaken gedaan op de transfermarkt , alleen is het jammer dat je maar 6 Engelsen heb waarvan 4 spelen. Spelers zoals De Sanctis en Beasley horen daar niet meer thuis. Van mij krijg je een 6,5

Geplaatst
Om het dan ook maar meteen zeker te weten heb ik het even nagechekt in de editor :checkit:

plaatje

Is trouwens met de orginele database van patch 9.02

Moet je dan eens op Attributes 1 of 2 klikken. Overal 0 en 0 = random, dus zijn potentie is dan niet random maar zijn stats dus wel.

Geplaatst
Moet je dan eens op Attributes 1 of 2 klikken. Overal 0 en 0 = random, dus zijn potentie is dan niet random maar zijn stats dus wel.

Hmm ok, zou kunnen. Heb ik niet op gelet maar dan nog, als ie transfervrij te halen is gewoon doen!

Geplaatst

[spoiler=Inter seizoen 1(sidegame)]98yavc.jpg

Al verwacht ik cijfers als een 6 wees niet te hard:D

Geplaatst

7, Fazio, veloso en van persie leuke aankopen, ik zou balotelli de voorkeur geven boven gomez aangezien hij bij mij vrijwel altijd scoort, denk overigens ook dat er te weinig balans zit in het team, hierbij bedoel ik verhouding aanval/verdediging...je hebt geen middenveld!, probeer te spelen met een links- en rechtshalf met een pijltje naar voren, ik denk namelijk dat je middenveld nu wordt overlopen door de tegenstander..

Geplaatst

Manucharyan is mijn held op de nederlandse velden in real-life:p:-D

Ibra vraagt een beetje overdreven veel geld voor zijn kwaliteiten op FM, die kerel kan geen bal raken:cab:

@Joakiem, Balotelli heeft het in de 1e 2 wedstrijden al gelijk verkloot, in de 2e wedstrijd helemaal, stond 1-0 voor bij rust(Arteta)Balotelli ging eruit voor Gomez, die maakte er 2, eindstand 5-1(2x Arteta, 1x Crespo, 2x Gomez)

Geplaatst

Voor hoeveel heb je Ibra weggedaan dan? Ik zou hem dus nooit weg doen, die kerel is echt zooo gruwelijk goed.

Manucharyan zuigt, vooral voor Inter. Voor de rest is Veloso wel een beetje standaard. Een 6-je.

Geplaatst

je hebt al wel erg veel spelers gekocht in je eerste seizoen, wat naar mijn wete niet echt nodig was. en je opstelling is ook wel erg aanvallend ingesteld .. en Arteta en Veloso vind ik niet echt mooie transfers ..

6

laat jij Balotelli al niet meer spelen na 2 mindere wedstrijden :?

Geplaatst

Erg mooie transfers gedaan, mag ik een screentje van Arnautovic? Een 9 van mij!

Geplaatst

Alleen al omdat je Banega hebt een 8,5

@Milanfan, Veloso is k*t aankoop, dat weet ik maar ik ga geen 50m weigeren voor Cambiasso, en 30m+ uitgeven aan Lucho Gonzalez, Mascherano ect.

Balotelli mag verlopig bij het 2e zijn geluk beproeven, niet alleen deze 2 wedstrijden waren bagger, maar zijn hele voorbereiding.

@Lesley, 52 miljoen weinig geld ja voor iemand met een waarde van 36M, en dat terwijl ik Villa altijd voor een kleine 75 A 80m weg kan doen met dezelfde waarde als Ibra.

Ibra en Balotelli werden de gehele voorbereiding weggespeeld door Manucharyan, Arango, Arteta en Pepe.

Trouwens vraagt die mafkees 210K per week, dat vragen Gomez en Van Persie nog niet samen:cab:

Geplaatst
Erg mooie transfers gedaan, mag ik een screentje van Arnautovic? Een 9 van mij!

eil75k.png

Alsjeblieft, vergeet niet dat ik Huntelaar heb teruggehaald en ik had ook Adriano in mijn team.

Geplaatst

je moet je spelers vertrouwen, en kansen geven en niet meteen op de bank zetten op bij de reserves plaatsen, want zo worden ze alleen maar ongelukkiger

Geplaatst

Arnautovic is net zo goed bij jou als bij mij. Wel tof dat je hem gehaald heb, goede speler.

Geplaatst

blijkbaar niet, als die als bankzitter word gebruikt en nog niet heeft gescoord in 5 wedstrijden.