Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

13zbm9e.png

Ik ben Ajax en nu bijna in de winterstop van seizoen 2, dus op welke positie kan ik nog beter worden en welk punt geven jullie dit team?

Geplaatst

liverpoolsquad.jpg

Pearson Lenges, Plascencia, Edvaldo en Birkeland zijn regens.

Zitten nu in seizoen 2012/2013

Geplaatst

die Opare & Fauré zijn die zo goed bij mij niet volgens mij ? :D

Verder wereld team :) met super veel talenten. alleen wel wat standaart amar toch 8.5

Geplaatst
Ja daar heb je inderdaad gelijk in ,En een buitenlands avontuur voor Raul is ook prachtig.

En Je hebt mooie aankopen gedaan voor de toekomst met Balotelli en Camecho enz.

Dan geef ik je een 8,5:)

tnx ouwe!

Ja idd, Raul moest toch ook nog even het buitenland zien, Chelsea, voordat hij aan zijn trainersloopbaan bij mij begint ;).

Geplaatst

volgens mij lijkt me een 4-5-1 opstelling( met 2 buitenspelers, 2 centrale middenvelders, 1 verdedigende middenvelder ) veel mooier voor je team .. en dan zou ik gewoon Bojan als AML gebruiken en Torres in de spits .. dan kun je Sneijder met Gerrard centraal zetten, werkt veel betere volgens mij .. en ik snap niet waarom je Micah Richards op de bank zet, naar mijn wete is die veel beter dan opare en lenges .. en dan ook nog Camacho niet meenemen.

7

Geplaatst

dat ajax een 7tje omdat je niet teveel veranderd en wel redelijke tot goede aankopen hebt

psv een 8,5, fantastisch team. Misschien nog verdedigende versterkingen nodig?

liverpool een 9, ook fantastisch team. Zoals gezegd misschien een andere tactiek.

mag ik trouwens eens screentje van die Lenges?

Geplaatst

Palermo Seizoen 2

nmes2b.png

1e seizoen 6e geëindigd, dus dit seizoen Uefa Cup

screens op aanvraag

Echt een schitterend team alleen centraal achterin misschien nog versterking. In potentie heb je een top team. Een 8,5
Geplaatst

daar heb je wat aan, aan zoveel italianen,, als je toch maar 6de eindigd

maar best aardig team

Geplaatst
daar heb je wat aan, aan zoveel italianen,, als je toch maar 6de eindigt

maar best aardig team

de prognose van Palermo is 9e

Geplaatst

Kijk dit soort nationaliseren vind ik tenminste tof, lekker veel Italianen + wat buitenlanders van hoge kwaliteit, mischien Barzagli terug halen?

Geplaatst
Kijk dit soort nationaliseren vind ik tenminste tof, lekker veel Italianen + wat buitenlanders van hoge kwaliteit, mischien Barzagli terug halen?

barzagli zit bij roma ondertussen, de 2 'buitenlanders' hebben overigens de italiaanse nationaliteit

Geplaatst

Lekker team, wel een beetje jong though. Had je niet een of twee ervaren krachten willen toevoegen?

8,5 trouwens

Geplaatst
Lekker team, wel een beetje jong though. Had je niet een of twee ervaren krachten willen toevoegen?

8,5 trouwens

dat zijn amelia en balzaretti:d

Geplaatst

Bojan als linker aanvaller? :P Dat is de 1e speler die ik neerzet in de spits, daarna komt de rest. Loopt dit seizoen tot nog toe 1 op 1 met goals.

4-4-2 blijft de best uitgebalanceerde tactiek die er is. Je kan het met instellingen net zo verdedigend en aanvallend maken als je wilt.

Tegen zwakke tegenstanders hebben de 2 vleugels veel creatieve vrijheid en aanvallende impulsen. Zelfde geld dan voor 1 centrale middenvelder. En tegen betere tegenstanders speel ik wat behoudener. Ik win liever met 1 of 2-0 dan met 5-3 of 4-2. Een goed team begint met geen goals tegen krijgen. Daar komt nog bij... als ik Torres, Bojan, Robinho en die regen (die ook een held is) heb... ga ik niet met maar 1 spits spelen. Veel aanvallers ziet er leuk uit, maar je team raakt uit balans. En Sneijder vind ik te licht voor het centrum, leuk dat ie goed kan voetballen. Maar ik wil 2 sterke kerels in mijn centrum hebben staan die de beuk er in gooien. Spelers als Mascherano, Zuculini, Camacho en Gerrard dus.

Wat Richards betreft, die is wat verdigende kwaliteiten gewoon minder dan Sakho en Lenges en zijn aanvallende kwaliteiten zijn te slecht voor VVR. Dus bank. Hij speelt wel regelmatig omdat ik heel veel rouleer om elke wedstrijd met zo fit mogelijke spelers te starten.

Opare is een superheld en Faure was gratis en voor de "toekomst" (lees portemonee).

Camacho... waarom zou ik die mee nemen als ik Zuculini al op de bank heb. Zuculini speelt dit seizoen trouwens in de basis en Mascherano op de bank. Zucu speelt de sterren van de hemel.

Maar zoals ik al zei, ik rouleer veel om iedereen fit te houden en zeker tijdens de topwedstrijden met 11x 100% te spelen (of bijna). Dus iedereen komt aan zijn wedstrijden in een seizoen en dan heb je zeker een selectie nodig waarin er soms ook toppers op de tribune plaats moeten nemen.

Hier wat screenies waar om gevraagt werd en 1 van de stand om te laten zien dat die prima werkt ;)

fauret.jpg

oparej.jpg

lengesj.jpg

standg.jpg

Geplaatst

Palermo seizoen 3

->ik was al bijna bij seizoen 3 toen ik seizoen 2 postte.

2rol215.pngktffq.png

screens op aanvraag