Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Wat dachten jullie van een vriend die meespeelt.

Is idd een netwerk spel. Vriend van mij is Man Utd

Geplaatst

@kiewiet

[spoiler=Paloschi]vo8oqq.png

@carero

heb petrucci omgetraint naar MC (plek van Tissone) en hij doet het daar heel goed, neemt af en toe een doelpuntje mee als hij speelt.

Geplaatst
@kiewiet

[spoiler=Paloschi]vo8oqq.png

@carero

heb petrucci omgetraint naar MC (plek van Tissone) en hij doet het daar heel goed, neemt af en toe een doelpuntje mee als hij speelt.

In mijn game met Swansea is Petrucci echt net Inzaghi, ik laat hem vaak invallen en heeft dit seizoen al 6x de beslissende of de gelijkmaker gemaakt in de laatste 10 minuten ;).

En over je team, echt knap hoe Italiaans je het houdt, minstens een 9, Cossentino vind ik altijd een geweldige speler, alleen al vanwege zijn naam.

Geplaatst

@Chris, een 7,5 voor het eerst nationalisseer je een beetje redelijk. Vind het alleen wel doorslaan dat je Italiaanse spelers koopt die nooit de basis zullen bereiken, want dat slaat natuurlijk nergens op. Blijf een beetje realistisch, want ajax koopt in het echt ook geen Wormgoor van Utrecht omdat hij een Nederlands vlaggetje heeft en hem vervolgens op de tribune te zetten

Geplaatst
@Chris, een 7,5 voor het eerst nationalisseer je een beetje redelijk. Vind het alleen wel doorslaan dat je Italiaanse spelers koopt die nooit de basis zullen bereiken, want dat slaat natuurlijk nergens op. Blijf een beetje realistisch, want ajax koopt in het echt ook geen Wormgoor van Utrecht omdat hij een Nederlands vlaggetje heeft en hem vervolgens op de tribune te zetten

als je dit soort opmerkingen geeft, zijn voorbeelden iig wel op zijn plaats

@hellymonder: ja, cossentino bekt lekker weg eh C-O-S-S-E-N-T-I-N-O!!

Geplaatst

Gelukkig is dit een spel en niet het echte leven.

Geplaatst

Team Napoli seizoen 3

2nixwtt.jpg

Italianen zijn enkel goed als verdedigers:oops:

Nationaliseren is dan ook niet aan mij besteed :)

Edit: Let niet op de opstelling, dit is niet de basis

Boni & Terranove zijn regens ;)

Geplaatst

Misuraccu, Grimaudo, Barrafranca vind ik niet goed en staan ook niet in jouw basis in seizoen 3 en Tuia vind ik ook niet zo goed als in 2008... Bewijs maar het tegendeel met screens anders dat ze wel goed genoeg zijn.

Geplaatst
Gelukkig is dit een spel en niet het echte leven.

Maar als iemand met Zaragoza goede spelers heeft dan wordt hij afgezeikt omdat het niet zou kunnen...

Geplaatst
Misuraccu, Grimaudo, Barrafranca vind ik niet goed en staan ook niet in jouw basis in seizoen 3 en Tuia vind ik ook niet zo goed als in 2008... Bewijs maar het tegendeel met screens anders dat ze wel goed genoeg zijn.

ik heb geen van deze spelers gekocht, ze komen uit eigen jeugd en hebben me dus niets gekost en ze voldoenen ruimschoots als back-up.

dikke diss btw

edit1:

[spoiler= ]18cfi0.png

edit2: Staff, lees onderstaand en ontdek wie er provoceert

Geplaatst

Discussie gaat weer nergens over mannen, laat elkaar en elkaars team gewoon in waarde. En als je dan toch negatieve feedback heb, onderbouw die dan ook.

Geplaatst

Speel momenteel twee games door elkaar, dus heb twee teams om te raten :)

Zaragoza, seizoen 2012/2013

xpbmkl.png

[spoiler=Regens]4u71pf.png

wn4ub.png

2isfpew.png

34i5na8.png

Ajax, seizoen 2010/2011

2uqhnx3.png

Geplaatst

Je krijgt voor beiden een 8,5 van mij. Ik vind het leuk dat je na al die jaren nog kan zien welke ploeg je had, doe je goed bij Ajax.

En Zaragoza, je krijgt geen 9 vanwege Huntelaar en Robinho. Voor de rest een topteam.

Geplaatst

Lekkere teams hoor!

Een 8.5 en een 8..

Die 8 omdat ik net niet leuk vind dat je nog ziet welk team je bent:p

Niemand ziet mijn team door die discussie hier :(

Geplaatst
Je krijgt voor beiden een 8,5 van mij. Ik vind het leuk dat je na al die jaren nog kan zien welke ploeg je had, doe je goed bij Ajax.

En Zaragoza, je krijgt geen 9 vanwege Huntelaar en Robinho. Voor de rest een topteam.

Huntelaar wil ik eigenlijk gaan verkopen, presteert niet echt denderend en ik heb al een aantal regen-spitsen in de wachtrij staan om hem op te volgens. Robinho was trouwens gratis :<

Lekkere teams hoor!

Een 8.5 en een 8..

Die 8 omdat ik net niet leuk vind dat je nog ziet welk team je bent:p

Niemand ziet mijn team door die discussie hier :(

Ik geef jou team een 8,5. Vind vooral je aanval wel nice :)

@Bootsma 14: Ik niet, want hij houdt veel tegen :)

Geplaatst

Palermo Seizoen 2

nmes2b.png

1e seizoen 6e geëindigd, dus dit seizoen Uefa Cup

screens op aanvraag

Screentje van je inkomende en uitgaande transfers?