Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Erg mooi team, 7,5

Maar ik vraag me af wat er met Fellaini is gebeurd? Hoe kun je zoveel talent nou verhuren? Maar ik zie wel dat je Sunny hebt, die in mijn ogen beter is dan Fellaini. Maar hij speelt ook al niet, en is ongelukkig. Ik snap dat je Bodmer en Hamsik hebt, maar ik zou echt Sunny laten spelen, echt een aanrader. Mooi team!

Met Fellaini is er niet zo veel aan de hand hoor, ik had een middenvelder nodig en Fellaini was op dat moment het beste wat ik kon halen. Dus kocht hem voor 13,75 miljoen van Everton. Maar toen haalde ik Ben Arfa en toen hadden meer spelers interesse, waaronder Bodmer die ik graag eens wou hebben.

Met Fellaini had ik al eens ervaring dus koos ik ervoor om hem te verhuren met een afkoopclausule van 15 of 16 miljoen. Zonde om hem op de bank neer te zetten he. En Sunny is ongelukkig omdat er redelijk veel concurrentie is voor zijn plek, maar hij speelt genoeg dus dat neemt vanzelf af.

Een Screentje van Kalinic voeg ik hier zo bij. :*)

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

dmfvhc.jpg

Leeds, seizoen 7.

Rode Stippen zijn regens :)

[spoiler=Beste Regens]

Power:

10n5chu.jpg

A. Williams:

mbk1sx.jpg

D. Williams:

30t48m1.jpg

Palmer:

2qkpi5z.jpg

Geplaatst

DM Akinfeev

VL Bridge

VC Fazio

VC Dunne

VR Cicinho

ML Zhirkov

MR Shaun Wright-Phillips

MC Hamsik

MC Palombo

AM Agüero

SC Robinho

Wat vinden jullie?

(Ik zoek nog een volwaardige voor de MR, iemand? Ik ben Man City.:))

Geplaatst

Ik vind dat je Richards wel basis kunt zetten hoor maarja. Een 7 ook van mij.

Geplaatst

Dunne verkiezen boven Richards:cab:

Verder mooi team, 7.

Als MR zou ik Bentley of James Milner halen ;)

Geplaatst
Met Fellaini is er niet zo veel aan de hand hoor, ik had een middenvelder nodig en Fellaini was op dat moment het beste wat ik kon halen. Dus kocht hem voor 13,75 miljoen van Everton. Maar toen haalde ik Ben Arfa en toen hadden meer spelers interesse, waaronder Bodmer die ik graag eens wou hebben.

Met Fellaini had ik al eens ervaring dus koos ik ervoor om hem te verhuren met een afkoopclausule van 15 of 16 miljoen. Zonde om hem op de bank neer te zetten he. En Sunny is ongelukkig omdat er redelijk veel concurrentie is voor zijn plek, maar hij speelt genoeg dus dat neemt vanzelf af.

Een Screentje van Kalinic voeg ik hier zo bij. :*)

Lukt het met de screen? Als 'ie namelijk goed ontwikkeld is, zou ik hem willen gebruiken voor een gids :)

Geplaatst

O, sorry man was het vergeten.

Hij ontwikkeld zich een beetje raar, hij gaat een paar punten omhoog, om ze vervolgens weer te verliezen. Hij is ook de enige speler die dit heeft bij mij, geen idee waar het aan ligt dus. Hij was wel topscoorder van Italië in het eerste seizoen, dit seizoen stokt hij een beetje in de productie.

vnkx2o.png

Geplaatst

Ok, ziet er wel goed uit voor een spits. Nog niet alles is volgroeid denk ik, maar ik kan hem zeker gebruiken, bedankt :)

Geplaatst

Het is zeker wel een goede speler, maar hij moet niet bij grote topclubs gaan voetballen. Ik denk dat een middenmoter zoals NEC ofzo hem wel goed kan gebruiken. Ik had hem met Heerenveen ook gekocht, en daar deed hij het opzich ook wel goed. :)

Geplaatst
Hij was wel topscoorder van Italië in het eerste seizoen

Hij kan wel degelijk bij een topclub voetballen hoor. Wel met de juiste begeleiding.

Geplaatst
Hij kan wel degelijk bij een topclub voetballen hoor. Wel met de juiste begeleiding.

Ik denk dat het er ook aan ligt hoe je speelt, heb hem ook wel eens in een 1 spits-systeem neergezet bij Ajax daar scoorde hij ook aan de lopende band..

Nu speel ik bij Napoli met 2 spitsen en het ligt er gewoon aan wie er naast staat. Met Denis - Kalinic als vast koppel legde hij er 27 in en Denis 21. Het seizoen erop met Rossi naast hem kwam hij tot 17 treffers..

Geplaatst

Mijn Internazionale halverwege het derde seizoen. Misschien zijn het niet echt grote namen maar het team loopt echt zwaar goed :)

2cdj2u8.png

Santon, Vela, Aquino, Bolzoni en Balotelli zijn wonderkind.

Geplaatst
Mijn Internazionale halverwege het derde seizoen. Misschien zijn het niet echt grote namen maar het team loopt echt zwaar goed :)

2cdj2u8.png

Wel een lekker team hoor _O_

Goede en originele aankopen, veel Italianen, echt mooi.

Ik geef je een 9,2

Geplaatst

2cdj2u8.png

Lekker team_O_, een 9! Maar wel een kleine selectie.

Geplaatst

Supergoed team, veel jonge talenten, veel Italianen en originele aankopen. 9,4 van mij. (y)

Geplaatst

Bedankt voor de reacties allemaal :) Het was trouwens op de helft van het tweede seizoen, dacht dat ik al verder was :m:

Geplaatst
  • Auteur

Vind het wel jammer dat je erg veel kwaliteit hebt ingeruild voor spelers die minstens 2x zo slecht zijn.

Al met al een 7,5 van mij.

Geplaatst

Mwa, die spelers zijn zo gegroeid dat ze zeker even goed zijn als de spelers die ik had ;) Wie vind je slechter dan ?