Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Bij mij ook hoor, hoe zou dat nou komen:5

Zo bedoelde ik het niet dude, deze keer was ik gewoon nieuwsgierig.. misschien dat Jor nog met patch 902 ipv 903 speelt of dat hij gewoon een goede training heeft.. daar doe ik zelf sowieso niks mee + is het bij mij een reserve speler waardoor ie natuurlijk een stuk minder snel ontwikkeld.

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Ja weet ik ook wel, ik heb het net even opgezocht in de editor en hij heeft een PA van -9 maar ELKE speler die hier hier post is bij mij (en de gemiddelde persoon) gewoon op bijna elke stat 2/3/4 slechter.. Dat kan toch geen toeval meer zijn?;e

Geplaatst

Ach, dat is ondertussen al vaak genoeg geroepen. Dat onderwerp heb ik afgesloten en heb ik verder ook niets meer over te melden. Daarnaast, misschien heeft Jor wel gewoon een hele goede training.

Geplaatst

Het wil nog wel eens helpen dat een speler 2 jaar basis heeft gestaan bij zijn club, als je de screens van mijn ploegen even vergelijkt zie je dat ik hem pas gekocht heb ;e

Geplaatst
Het wil nog wel eens helpen dat een speler 2 jaar basis heeft gestaan bij zijn club, als je de screens van mijn ploegen even vergelijkt zie je dat ik hem pas gekocht heb ;e

Ik bedoelde er verder ook niks mee he dude! Vond het wel grappig dat ie bij mij slechter is en een kilo meer weegt, vandaar m`n opmerking `overgewicht`.

Geplaatst
Ik bedoelde er verder ook niks mee he dude! Vond het wel grappig dat ie bij mij slechter is en een kilo meer weegt, vandaar m`n opmerking `overgewicht`.

Ik had het eerder op die andere kerel, dat hij niet bekwaam is om zijn spelers fatsoenlijk te trainen; niet mijn probleem

Geplaatst

ok hier is mijn team zoals ik NU speel. Het speelt top en ik heb chille wissels die elk moment kunnen invallen ( en veeel potentie hebben!)

mancity.png

edit: ook asenjo is nu aangetrokken want hart is 5 maanden out ( en ik sta weer 1e)

Geplaatst
Ajax (begin seizoen 2)

2nk22w.png

Met rode stip zijn back-up. Fred is gehaald omdat Gignac 6 maanden is geblesseerd.

lekker team voor ajax doende :mrgy:

8/10

Geplaatst
Thanks:D Jij hebt ook een heerlijk elftal, maar hoe kom je aan al die namen? want die zijn wel duur.

Manchester city heeft een hoop geld ik zit in het 2e seizoen dus idd 2x +/- 100 miljoen en dan nog de verkoop van transfers natuurlijk

en met vela had ik geluk omdat hij wegwilde bij arsenal en ik hem voor 7 miljoen kon wegplukken

Geplaatst

Mijn Barcelona halverwege seizoen 2013/2014. Rode stippen zijn regens.

barcelona2014.jpg

Geplaatst
  • Auteur

-1 , voor het halen van een Madrileen genaamd Torres

+1 , voor het halen van een Catalaan genaamd Fabregas

Voor de rest gewoon een pracht team waar je zeker veel mee kan bereiken. Een 8,6 van mijn kant.