Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

En waarom geef je een 6,5, is ook leuk als je wat minpuntjes geeft kan ik der aan werken. Kom ook niet met een argument van oo je bent Ajax want dan reageer je gewoon beter niet.

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

@ Gabi.e Ik vind het erg mooi team, vooral door binnenlandse aankopen en natuurlijk Ben Sahar:mrgy: Heb je nog meer op het oog qua binnenlandse aankopen? 8.5

Geplaatst

Hoe heb je zapata gehaald? ik moet er altijd zon 25 voor betalen

Geplaatst

33mmx79.jpg

Je vraagt je natuurlijk af: Waar is Lucio, Demicheles, Toni en Klose? Nou ten eerste waren ze bagger in mijn game, vond ze te oud en verkocht ze voor een mooie prijs:mrgy:

EDIT: Begin 3rde seizoen;)

Geplaatst

Bram, wtf Zapata, ik snap niet dat iedereen mata zo goedkoop kan krijgen, met welke update en database speel je.

een 8.6 ;)

Geplaatst

9.0.3 en Data update VI, en ja Zapata. Ik had 17 miljoen dus denk even proberen, vragen ze 15 miljoen:cab: Ik heb er uiteindelijk nog 1,5 af kunnen snoepen:D

Er is nu ook interesse voor Simons, hem proberen te verkopen voor 6/7 miljoen en dan Kacar halen :<

Geplaatst
9.0.3 en Data update VI, en ja Zapata. Ik had 17 miljoen dus denk even proberen, vragen ze 15 miljoen:cab: Ik heb er uiteindelijk nog 1,5 af kunnen snoepen:D

Er is nu ook interesse voor Simons, hem proberen te verkopen voor 6/7 miljoen en dan Kacar halen :<

Nou dat zal ik dan ook maar ff proberen, met wat voor bod dan, die 3.2 miljoen?

Geplaatst

@Mitashi: Mooi team! Vooral Zapata en Mata zijn mooie aankopen! Maar zou ik misschien een screetje mogen van die ene Chinees?

Geplaatst

@zitashi, Zapata is echt een beest!

Mensen, kon het juiste topic niet vinden dus plaats het hier maar, sorry alvast.

Na een tijd lang met Ajax gespeeld te hebben en alles te hebben gewonnen, wil ik nu opnieuw beginnen.

Weet iemand een mooie club, deze keer wil ik een grote club die echt veel geld heeft, zodat ik alles kan kopen wat ik wil.

BVD

Geplaatst

FF mijn Valencia game weer opgepakt.

Dit is wel nog met de 9.2 update.

Wat vinden jullie ervan?

David Benitez, Sergio Rodriguez en Mario Zaballa zijn regens.

Delfouneso is gehaald als wisseltruc. Om Villa en Keirrison eruit te halen in de 70ste minuut.

2vlmx3t.jpg

Geplaatst
FF mijn Valencia game weer opgepakt.

Dit is wel nog met de 9.2 update.

Wat vinden jullie ervan?

David Benitez, Sergio Rodriguez en Mario Zaballa zijn regens.

Delfouneso is gehaald als wisseltruc. Om Villa en Keirrison eruit te halen in de 70ste minuut.

2vlmx3t.jpg

Welke skin is dat

Geplaatst
Doe niet zo kinderachtig en geef die jongen gewoon antwoord op zijn vraag;e

@ koekie ; Deze skin;)

Ben ik nou gek of zit die knul gewoon in het verkeerde topic? En hij kan ook mijn team raten net als jij! Daar is dit topic voor bedoeld. Desnoods PM't hij mij die vraag.

Geplaatst

Wrm helemaal pmen misschien willen er wel nog meer mensen de naam van die skin weten

Geplaatst
@zitashi, Zapata is echt een beest!

Mensen, kon het juiste topic niet vinden dus plaats het hier maar, sorry alvast.

Na een tijd lang met Ajax gespeeld te hebben en alles te hebben gewonnen, wil ik nu opnieuw beginnen.

Weet iemand een mooie club, deze keer wil ik een grote club die echt veel geld heeft, zodat ik alles kan kopen wat ik wil.

BVD

Als iemand van de staf even in het archief wil kijken(kan er zelf niet in). En dan op pagina 99(geloof ik) Staan screens van Zhou, Zapata en Mata. Wil diegene ze dan hier even posten?:) ben ik ook geloofwaardig:)

Geplaatst

Jezus zo moeilijk dat raten? Je kan ook gewoon naar een skin vragentopic gaan of iets dergelijks..

@ Mastarhh: Dank je voor je realistische rate. Behalve Silva en Villa zijn het niet echt wereldtoppers maar wel goed genoeg voor het winnen van de CL, WK voor clubs en de competitie..