Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Lekker team, al zou ik alleen Dos Santos in de plaats van Wright Philips zetten!

Ik geef je een 8,8

dat ben iki met je eens, alleen speelt right phillips op dit moment dusdanig goeg dat ik h'm in de basis laat starten.

Maar dos santos zal wel gaan spelen.

Ben benieuwd hoe chiellini gaat spelen, heb veel geld voor hem betaalt en hij verdiend vreselijk veel geld, maar weet niet of het echt een topper word bij me.

Aan z'n stats te zien moet ie het wel aankunnen, hij moet m'n team naar een hogen niveau tillen, zelfde geld eigenlijk voor mouthino

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

een 8, valt me wel tegen dat je de namen van je eigen spelers niet goed kan schrijven,

right phillips = Wright-Phillips

mica richardson = Micah Richards

fortillo = Fiorillo?

Geplaatst
een 8, valt me wel tegen dat je de namen van je eigen spelers niet goed kan schrijven,

right phillips = Wright-Phillips

mica richardson = Micah Richards

fortillo = Fiorillo?

mmm..bedankt voor de aanvulling

Geplaatst
Jonhnson = Johnson

Assenjo = Asenjo

was je nog vergeten..

ohhh god wat erg...haha

schrijf anders even op welke ik wel goed geschreven heb

nigel de jong?

Geplaatst
bhfzwh.jpg

Zo ga ik mijn eerste seizoen met Feyenoord in.. Bahia wordt getraind voor linksback (Nu al bekwaam), dus dan heb ik ook 2 linksbacks.. Verder probeer ik het een beetje Nederlands te houden! Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

@ Renzo.. Misschien screentje van je regens? Je hebt er nogal wat, dus beetje lastig te beoordelen.. Wel nice zoveel Engelsen!

Iemand?

Geplaatst

Een 6,5. Ik denk dat je met Feyenoord wel betere aankopen kunt doen dan Joshua John en Falkenburg. Denk eerlijk gezegd niet dat ze ooit wat gaan toevoegen. Wolfswinkel, Smolov en Niemeyer zijn aardig aankopen.

Geplaatst

• Atletico begin seizoen 14/15

207nxpl.png

Rubini en Maximo zijn regens

[spoiler= Rubini]2eyidzb.png

[spoiler=Maximo]f1wot3.png

[spoiler=Reserves]24yuzqg.png

Geplaatst

Heerlijk team hoor, beetje groot, maar dat weet je inmiddels wel.

Worden Kádár, Rochela en Gálvan daadwerkelijk goed genoeg voor Atlético?

Overigens geef ik je een 8,7, mede door het heerlijke reserve team :<

Geplaatst

Thnx en Kadar is zeker een aardige verdediger maar normaal staat Lopez op die plaats of de Ceglie maar die heb ik net verkocht. Rochela is zeker basis waardig en Galvan is een vd beste spelers van de hele game, supertalent.

Geplaatst

Ah, bij zijn geen van hen echt doorgebroken, komt ook omdat ik ze nooit in mijn team heb gehad denk ik. Zou ik dan een screentje mogen van Gálvan? :oops:

Geplaatst

Tuurlijk, ik zit in 2014 en hij is pas 21jr dus bij de start vd game is dit een erg jonge speler die nog enorm moet groeien. Dit wordt ook bij mij pas het eerste seizoen dat ie in het eerste mag uitkomen :checkit:

[spoiler=Galvan]j9lls1.png

Geplaatst

Ik zit nu in 2017, en hij is uitgegroeid tot een degelijke AMC voor de Graafschap, vandaar :-D

Bij jou is ie wel erg goed ja :<

Denk dat je nog veel plezier aan hem zult beleven :)

Geplaatst

@Goodfella

Je hebt een prachtig team, met allemaal talentjes die inmiddels zijn uitgegroeid tot volwaardige spelers. Het enige wat me steekt is dat je pure spitsen zoals Balotelli en Saivet verneukt op de MR en ML. Ook twee aanvallende middenvelders centraal en geen controleur?

Geplaatst

Mijn Toulouse jaar 2(begin februari)!

Jaar 1: 5de geworden in de competitie, in de beker weinig klaar gespeeld.

Jaar 2: sta momenteel op de 4de plaats(gedeeltelijk 3de) met 9 punten achterstand op de nummer 1 Lyon. Halve Finale Ligabeker tegen PSG en 10de ronde Franse Beker tegen FC Metz. En in de Uefa League ben ik 1ste geworden in de poule met Middlesbrough, Spartak Moskou en Kayserispor.

toulouseseizoen0910x.jpg

Geplaatst

Speel nu met Man. City, begin nu bijna aan het tweede seizoen.

Dit is me huidige opstelling met wisselspelers.

Let me know what u think en kritiek en/of verbeteringen zijn ook welkom.

Eeste naam is basis speler en de tweede naam is de backup

GK> Asenjo/ Fiorillo

DR> Srna/santon

DL> Vargas/Bale

VC> Chiellini/Leo

VC> Sakho/ Micah Richards

MC> Moutinho/ Johnson

VMC>Veloso/Nigel de jong

AML>Sanchez/Feghouli

AMR> dos santos/Wright-Phillips

AMC>aguero/elano

S> Robinho/Bojan/laurito

Geplaatst

Mooi team, alleen veel buitenlanders. Een 8.

Alleen zou ik Feghouli AMC zetten ipv van Aguero, aangezien hij daar echt een baas is, mja dan zit je weer met Aguero opgescheept. Ook jammer dat je Richards niet basis heb.

Geplaatst

Ongelooflijk, allemaal standaardspelers;e;e;e;e;e

1,1.

Geplaatst
Robinho is de enige Citizen in de basis?

Citizen???

Het hele team van Man.c is zowie zo bij mekaar gekocht...tis nier zo dat robinho een zelf opgeleide speler is van man.c.

De speler die ik gehaalt heb zijn speler die het team direct beter maken en met dit team kan ik mee strijden in het kampioenschap en in europa.

Volgende stap gaat zijn op het team verder uit te gaan breiden met engelsen.

Maar ik moet eerst op een bepaald niveau komen

Geplaatst
Citizen???

Het hele team van Man.c is zowie zo bij mekaar gekocht...tis nier zo dat robinho een zelf opgeleide speler is van man.c.

De speler die ik gehaalt heb zijn speler die het team direct beter maken en met dit team kan ik mee strijden in het kampioenschap en in europa.

Volgende stap gaat zijn op het team verder uit te gaan breiden met engelsen.

Maar ik moet eerst op een bepaald niveau komen

Het ging mij om het idee dat Robinho de enige Citizen is van dit moment, in het echte leven dus zeg maar. Het is jammer dat je niet meer ziet welk team je eigenlijk was, het had elk willekeurig ander team kunnen zijn.

Neemt niet weg dat het een heerlijk team is, ik geef je een 7