Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Dan moet je niet boven je Post zetten: Eind seizoen 2008/2009:shhh:

nou vind ik t niet zo raar dat die weinig heeft gespeeld!

Ja, ik maakte deze shot na de 5e wedstrijd na de winterstop en toen ik hem poste zat ik aan het eind, maar ik zal er voortaan op letten!

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

28b8d8w.png

Hij is eigenlijk helemaal niet goed, En hij speelt ook niet veel bij mij, Ik had spitsen zoals Gignac, Fred, Hulk, Marquinhos. En nu er daarvan een paar weg zijn komt hij iets dichterbij. We zullen zien of hij een paar keer speelt in het 1e. Misschien een paar invalbeurten.

Geplaatst

valenciaseizoen4.jpg

Geen vaste basis, ik rouleer echt veel. Alleen Sunny en Alexis spelen wel altijd. Coach van Valencia sinds winterstop 09/10.

Geplaatst

Lekker teampje hoor! een 8.5/10

Geplaatst
valenciaseizoen4.jpg

Geen vaste basis, ik rouleer echt veel. Alleen Sunny en Alexis spelen wel altijd. Coach van Valencia sinds winterstop 09/10.

Kijk hier word ik nou blij van:). Al moet je Marchena en Faubert wel verkopen hoor. Ik geef je een 7,8

Met welke patch speel je? Want Jaime Gavilan en Timo Hildebrand spelen er niet, en Huntelaar had je anders niet kunnen kopen, en Alexis is in de 9.3 patch een LM/VC en geen VRC meer:(.

Geplaatst
Kijk hier word ik nou blij van:). Al moet je Marchena en Faubert wel verkopen hoor. Ik geef je een 7,8

Met welke patch speel je? Want Jaime Gavilan en Timo Hildebrand spelen er niet, en Huntelaar had je anders niet kunnen kopen, en Alexis is in de 9.3 patch een LM/VC en geen VRC meer:(.

Marchena doet het als ervaren backup het gewoon goed. Hij is achter Alexis, Skrtel en Arzo de vierde verdediger. Zijn contract loopt dit seizoen af en zal niet meer worden verlengd. Marcano wordt wss zijn opvolger als hij de verwachtingen waar kan maken. Faubert is pas dit seizoen gekomen en moet met Kovar strijden om de rechtsback positie. Kovar staat paar streepjes voor maar Faubert is ook gewoon goed.

Ik speel met patch 9.2. Hildebrand was gewoon bij Valencia en ik heb Gavilan zelf teruggehaald.

Ik heb Huntelaar trouwens voor maar 1,5mln gekocht. :D

Geplaatst

Een 6,5

2 wonderkinderen verkocht:cab:

Edit: Zie het nu pas Tim, toch blijf ik bij mijn cijfer:p

Geplaatst
Een 6,5

2 wonderkinderen verkocht:cab:

Misschien heeft ie dat niet zelf gedaan?

Hij is pas coach sinds winterstop 2009/2010 hè ;)

Geplaatst
Mijn Ajax bij de start van het 2e seizoen

Transfers seizoen 1:

[spoiler=seizoen 1]35lx6k8.jpg

Transfers seizoen 2:

[spoiler=seizoen 2]1ou05i.jpg

Selectie:

[spoiler=Selectie]348rqy8.jpg

Heb nu nog 80 miljoen over aan transferbudget, maar vind het niet echt nodig om dit uit te geven. Alleen de verdediging zou nog verbetert kunnen worden op dit moment.

Hoe kun je in het eerste seizoen 42 miljoen kunnen uitgeven?

Geplaatst

Wow, hoeveel geld krijg je wel niet bij Stoke?

Kompany, Luisao, Mota, Vukcevic, Milevskyi, Cardozo, Di Maria... Moeten je een aardige duit hebben gekost! Screentje van in- en verkopen van beide seizoenen aub =D