Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Ja valt inderdaad best tegen. Sowieso haalt (bijna) altijd iedereen die domme pool.

Dat vind ik echt zo saai als iedereen (met een net geen top team) zo'n standaard aankoop doet.

Geplaatst
Zaragoza begin seizoen 4:

2djxrtf.jpg

voor diegenen die de transfers van dit seizoen even willen zien:

n2j3om.jpg

EDIT: onder dat wolkje zit trouwens nog raul albiol!

Iemand???

Geplaatst
Misschien een domme vraag, maar kan iemand me vertellen hoe ik mijn screenshot hier plaats?:P

je moet je plaatje uploaden via http://www.tinypic.com of imageshack.us en dan pak je de link en zet je tussen [ IMg][/img] .(zonder spatie)

@ Mikel20

leuke team, veel spanjaarden en goede spelers een 8,0

Geplaatst

Ik weet het, maar op het moment dat ik het goed ga doen met Lazio, wil de concurrentie hun toppers niet aan mij kwijt:moop:

Geplaatst

Batigoal,

Je team is dodelijk man! ik ben ook Lazio maar hoe kom jij aan zoveel geld en waarom willen al die spelers komen? Bij mij wil Benzema niet komen.

Geplaatst
Batigoal,

Je team is dodelijk man! ik ben ook Lazio maar hoe kom jij aan zoveel geld en waarom willen al die spelers komen? Bij mij wil Benzema niet komen.

Als je prijzen pakt en dus geld verdient zullen er wel goede spelers willen komen:)

Geplaatst

En hij zit al een paar seizoenen verder.

Overigens wil ik niet direct concluderen dat je cheat hoor, maar zoveel geld?

Ik hoop dat je het legaal gedaan hebt, want dan krijg je een 9,8 van mij..

(0,2 eraf omdat je Silva niet hebt;e)..

Al verwacht ik dat je hier wel superresultaten mee behaald hoor!!

Geplaatst
33mmx79.jpg

Mooi teampje heb je hier bij elkaar gesprokkeld, alleen die ronaldinho vind ik lame:m::D

8.5

Geplaatst

Hoewel beide managers denk ik hebben gecheat, zal ik dit niet meenemen in mijn beoordeling...

@ Batigoal: 9,6

@ Robin&: 8,1...Te weinig 'leuke' spelers in mijn ogen, zeer goed team maar ik mis spelers die me echt aanspreken..van dat team zou ik alleen aguero kopen

Geplaatst

@ Fossen: Benzema is een speler die ik altijd graag in mijn team wil hebben. Na lang slijmen, en een periode waarin hij zeer ontevreden was bij Lyon, vond hij mijn club eigenlijk nog niet groot genoeg. Toch werd mijn bod geaccepteerd, en bood ik hem het zo hoog mogelijke salaris. Toen wilde hij wel komen:banana:. Hij verdient nu 9,5 miljoen op jaarbasis.

@ Montass: Ik weet dat het team er vrij onrealistisch uitziet, maar je moet niet vergeten dat Lazio een slapende reus is. De club heeft al talenten als Pandev, Ledesma, Radu, Kolarov en De Silvestri en een stadion met een maximaal toeschouwers aantal van 82.000. Ik had in mijn eerste seizoen het geluk dat ik spelers als Aquino en Sanchez voor respectievelijk 3,5 en 5 miljoen kon aantrekken. Daarbovenop kreep ik commerciële sattelietclubs in de V.S en China, wat Lazio veel geld oplevert. Pandev vertrok in de winterstop van het eerste seizoen voor 70m naar Chelsea, en diens vervanger, Rossi, precies een jaar later voor hetzelfde bedrag naar Real Madrid. Televisiegelden leveren me per seizoen 80 miljoen op, alleen al in de Serie A en dan reken ik nog niet eens de Europacup mee. Ik draai nu maandelijks, in een periode dat de transferwindow gesloten is, gemiddeld 10 miljoen euro winst.

De reden dat ik Silva niet heb aangetrokken is simpel. Aan het begin van het vierde seizoen had ik 3 uitmuntende flankspelers: Alexis Sanchez (inmiddels voor de tweede keer op rij uitgekozen tot Wereldvoetballer van het jaar) en Giovani Dos Santos op rechts. Op links had ik Andrès Guardado. Ik besloot dat ik nog 1 flankspeler nodig had. De ontsnappingsclausule van Silva was vele malen hoger dan die van Messi (die ik sowieso toch een beter speler vind), en dus besloot ik Messi voor 52 miljoen, de enige aankoop in mijn 4de seizoen, aan te trekken.

Geplaatst

Batigoal,

Echt vet dat het zo is gelukt. Ik begin bij elke fm met Lazio Roma maar heb nog nooit zo een vet team gezien. Vind dat je inderdaad gelijk hebt dat Lazio Roma een slapende reus is. Lazio Roma vind ik onderschat worden ook al doen ze neit veel met de talenten die ze hebben als je kijkt IRL ook dan begrijp ik niet waarom een foggia bijv. speelt. Echt respect voor je team man!

Geplaatst
Hoewel beide managers denk ik hebben gecheat, zal ik dit niet meenemen in mijn beoordeling...

Waarom wordt iedereen met een tof team gelijk beschuldigt van cheaten, dat slaat nergens op.

Geplaatst

2dkxpn5.png

En raten maar.

Waarom zo weinig verdedigers? Speel maar met 3 verdedigers, 1 Libero en 2 flankverdedigers.

Waarom zo veel centrumspitsen? Speel met 3 centrumspitsen :).

Geplaatst

8/10 @ Stevehh je test zeker de tactiek van Tjin? Hoe zijn je resultaten?

Geplaatst

Waar is die tactiek te vinden dan? Ben wel erg benieuwd hoe die er uit ziet.