Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

k54e3q.jpg

2e seizoen met schalke na 3 seizoenen feyenoord. Fred rutten had het iig aardig goed vern**kt daaro. geen geld meer bijna, en degradatie gevaar. Maar na 1 seizoen toch al dit ervan kunnen maken:)

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

lol .. hoeveel geld heb je wel niet, als je Silva, Berbatov en Vargas hebt kunnen halen.

ook best vaag dat ze willen komen :)

Geplaatst

selectiepsv.png

Helaas kunnen we enkel dromen van een dergelijke selectie bij PSV. Zit overigens pas halverwege seizoen 2 en Pavel Progrebnyak komt er ook transfervrij aan over enkele weken. Al deze topspelers heb ik voor een schijntje gehaald met uitzondering van Kranjcar, maar ze waren wel allemaal ongelukkig bij hun club.

Raten maar!

Geplaatst
Als je Gonzalo Higuain heb kunnen halen krijg je van mij een 9!

En hij koste me ook maar 6.5M :banana:

Geplaatst
lol .. hoeveel geld heb je wel niet, als je Silva, Berbatov en Vargas hebt kunnen halen.

Viel wel mee, Berbatov was een reserve speler bij man united geworden, ze hadden daar al 4 andere spitsen(Rooney, Pato, Toto Tamuz, Robinho). Silva was gedegradeert met valencia, hij wou zelf weg en vargas heb ik de hoofdprijs voor betaalt, mjah hij is het wel waard op het moment:)

Leonardo en Urby waren btw van die aankopen die goedkoop waren, maar toch het niveau wat ik wilde halen aankonden, jammer alleen dat ze nu vooral op de bank zitten, al mogen ze in de beker wedstrijden gewoon wel spelen net zoals alle andere talenten:)

Geplaatst

Ik zit in 2015, hij had zijn contract bij ManU niet verlengd en ging dan 2 seizoenen voetballen bij Arsenal om dan weer transfervrij te vertrekken naar Udinese. Waar hij trouwens samen met Ibrahimovic in de spits staat_O_

Geplaatst
Waarom wordt iedereen met een tof team gelijk beschuldigt van cheaten, dat slaat nergens op.

Nou je moet wel heel veel mazzel hebben dat je zo'n superteam krijgt. Of je hebt een rijke voorzitter of iets dergelijks.

@ Stevehh: Mooi team met Adriano en Seedorf:clap: 8,4

@ Akilla: Mooie transfers met Silva, Hamsik en Vargas:<. 8,5

Maar Valencia kan natuurlijk niet degraderen hea. Dus je hebt gewoon een goede zak met geld op tafel neergelegd;e..

@ Palacio: Higuain en Mata zijn goede aankopen: 8,2

Geplaatst

Sidnei, Guilherme en Kranjcar zijn ook goede aankopen :p

Niemand zegt iets over Ponzio?! Hij is de aankoop waar ik het meest tevreden en trots over ben, heeft met slechts 2.5M gekost en speelt de sterren van de hemel. Kan rechts en cebtraal achterin spelen en als verdedigende, centrum en rechtermiddenvelder. topspeler!

Geplaatst
@ Palacio wat een geweldige team zeg:clap: Duidelijk een 9

PSV SUPER ! 9! echt lekkere spelers gehaald

Dankjullie wel

Geplaatst

Hoe kom je aan zoveel geld, bij mij word het stadion altijd net verbouwd voor de Transferperiode en daardoor heb ik dan maar 10 mil ;e

Geplaatst
Hoe kom je aan zoveel geld, bij mij word het stadion altijd net verbouwd voor de Transferperiode en daardoor heb ik dan maar 10 mil ;e

Ik neem aan dat je mij bedoelt, nou mijn bezoekers aantallen waren niet zo best (tot mijn eigen verbazing) maar m'n resultaten gewoon goed. En heb een aantal spelers verkocht voor behoorlijke bedragen, Lazo 4.7M, Salcido 9.5M, Koef 4.5M en nog wat:p

Geplaatst

Goed team.. Jammer dat je zelf meespeelt in het team 8(ML)heb je wel een screentje :cab:

Geplaatst

mwah niet ech mijn smaak .. 7

voor Criscito had je een beter iemand voor kunnen kopen.

en dan je tactiek vind ik eigenlijk niet echt iets voor Real .. ik zou eerder 3-5-2 of 4-5-1 doen

Geplaatst

Ik vind sommige beoordelingen wel een beetje raar:p Wat er is ook een verschil in club uiteraard. Als je top spelers hebt bij Valencia is dat niet zo gek want je begin ook al met Silva, Villa ed. Als je met pak en beet Zaragoza een Xabi Alonso en Huntelaar en Villa hebt vind ik dat een veel betere prestatie, zeker als je bedenkt dat Zaragoza in de 2e divisie begint. :p Maarr dat is slechts mijn mening

Geplaatst
Ik vind sommige beoordelingen wel een beetje raar:p Wat er is ook een verschil in club uiteraard. Als je top spelers hebt bij Valencia is dat niet zo gek want je begin ook al met Silva, Villa ed. Als je met pak en beet Zaragoza een Xabi Alonso en Huntelaar en Villa hebt vind ik dat een veel betere prestatie, zeker als je bedenkt dat Zaragoza in de 2e divisie begint. :p Maarr dat is slechts mijn mening

Dat kan ik je wel een beetje gelijk geven maar het is toch ook leuk om met Manchester United van die B spelers te halen en dan alsnog kampioen te worden. Zoals dit word dan je team

Vermeer

Marcellis

Garay

Vermaelen

Emanuelson

Gago

Elia

Amrabat

Affelay

Huntelaar

Suarez

En als je dan kampioen en alles word kan je van mij gewoon een dikke 10 verwachten.