Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

@Catania, mooi team 7.8

@Brescia, Vela, Pazzini zeer mooi. Een 8,8

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

[spoiler=Arsenal 2de seizoen]fm09arsenal.jpg

Silvestre gaat iniedergeval weg.

Iemand nog een goede verdediger die ik naast Richards(oftewel centraal) kan plaatsen?

Alex(chelsea), Breno(bayern), Fazio(sevilla) of een andere leuke speler?? Hoeft niet een talent te zijn(mag wel:D)

Rate me team maar, ik weet het het is arsenal(veel geld en makkelijk spelertjes te halen) maar toch:)

Geplaatst
Fazio ;) Waarom heb je Nuri Sahin gehaald?

Sahin kon ik gratis halen:) Die ga ik gewoon binnekort weer verkopen hij is 6mil waard haha:D En hiervoor waren me middenvelders snel geblesseerd dus nu dacht ik ach hij is gratis stel dat ik hem nodig heb of dat hij goed speelt, is het toch handig meegenomen.

Geplaatst

Sorry, maar ik vind dat je Arsenal verkracht hebt, ik vind het niks. Een 5,5 (omdat het natuurlijk nog wel gewoon kwaliteit is)

Geplaatst

7.5 .. waarom heb je Marcelo gehaald, en waar zijn Van persie en Walcott ?

en ik denk dat Fabregas beter presteert als je hem als MC zet .. Higuain is wel een leuke transfer. maar Henry en Robinho had ik niet (terug) gehaald

Geplaatst

Waar heb je Wallcott verstopt? Hoop niet dat je hem hebt verkocht. Geef je een 6. Niet echt versterkingen gehaald. En maar 2 Engelsen.

Geplaatst

@MIlan: Marcelo haalde ik in het 1e seizoen maar ik koos er toch voor om glichy op te stellen. Van Persie kon ik niet normaal gebruiken aangezien die constant geblesseerd raakte als hij terug kwam dus verkocht. Walcott ook verkocht want ik gebruikte hem niet veel omdat andere spelers beter speelde. Ik speel met een links en rechtsmid en 2 aanvallende middenvelders dus moet nog even kijken waar hij precies heen moet.

@Owen: Zoals ik hiervoor al zei walcott is verkocht. En veel meer als 2 engelsen heeft Arsenal nooit gehad hooguit 4 ofso. En er zijn nou niet echt veel engelsen die een versterking zijn voor arsenal en of haalbaar.

Geplaatst
@Bos: Kijk als je zulke dingen zegt zou ik ook graag willen weten waarom...

Naast Henry en Robinho vind ik er niet echt leuke aankopen bij zitten, ja Asenjo mischien, maar die heeft echt iedereen. Na 2(?) seizoenen vind ik dat je wel een wat mooier team had neer kunnen zetten, maar zoals ik al zei de kwaliteit zit verder wel goed denk ik. Ben alleen niet zo fan van wat je hebt. Maargoed, miss ga je wel voor kwaliteit boven alles.

En Walcott, niet verkopen. Was bij mij 42 miljoen waard.

Geplaatst
Fazio ;) Waarom heb je Nuri Sahin gehaald?

Nuri Sahin mag na seizoen 1 gratis weg. Ik heb hem ook gehaald met mijn PSV game, vervolgens het seizoen erop verkocht voor 9M. In de tussentijd heb ik hem uitgeleend, al met al dus puur voor de winst op zijn transfer

Geplaatst

aardig team hoor .. 7.5

alleen vind ik Santacroce niet zo geschikt als aanvallende rechtsback

Geplaatst

Zaccardo speelt daar normaal. Hij moet geblesseerd ofzo zijn geweest mja Zaccardo speelt daar zeer goed

Geplaatst

Lewandowski is Koning, boeiuhh dat die standaard is. Is Miranda ook..

Ik geef je een 7,5;)

Geplaatst

Manchester City begin seizoen 2, hier 7 Engelsen in de basisformatie, mijn vermoedelijke opstelling in de komende wedstrijd, maar ik rouleer gewoon heel veel ;).

2ypkba8.jpg

Geplaatst
Napoli seizoen 3:

napoliseizoen3.jpg

asenjo, sakho, lewandowski, het is heel makkelijk om spelers die van het forum komen goedkoop te halen en dan presteer je goed. Het is natuurlijk een lekker team, maar o zo standaard....

een 5

Geplaatst
asenjo, sakho, asenjo, het is heel makkelijk om spelers die van het forum komen goedkoop te halen en dan presteer je goed. Het is natuurlijk een lekker team, maar o zo standaard....

een 5

Wat een onzin ;e

Je zegt het zelf, het is een lekker team, en dan geef je een 5?

Ik geef een 7,5, het is zeker een lekker team maar omdat het inderdaad nogal standaard is krijg je niet hoger.

Geplaatst

@Napoli, een standaard team who cares. Als het functioneert en jij er prijzen meebehaalt is het goed. Een 7

@Man. City, erg leuk team. Niet zomaar lukraak spelers gehaalt. Een 8

Geplaatst
asenjo, sakho, asenjo, het is heel makkelijk om spelers die van het forum komen goedkoop te halen en dan presteer je goed. Het is natuurlijk een lekker team, maar o zo standaard....

een 5

2x Asenjo?:-D

7.5 omdat je Arango hebt, alleen is die onderhand niet versleten?

@City, Leuk team, een 7

Geplaatst
Wat een onzin ;e

Je zegt het zelf, het is een lekker team, en dan geef je een 5?

Ik geef een 7,5, het is zeker een lekker team maar omdat het inderdaad nogal standaard is krijg je niet hoger.

Zo bijzonder vind ik het niet. Hij zit al in seizoen 3. Dan kun je al een veel beter team hebben. Een 6.

Geplaatst

AC Milan halverwege seizoen 3

Mijn team is niet te stoppen

do9d9k.jpg

Beste Regen Lee Youn-Suk:

o6wth4.jpg

Geplaatst

zeker lekker teampje hoor ..

8

maar alleen .. wie gebruik je als middenvelders .. ik neem aan: Guardado - Montolivo - Mascio - Ribery

dan heb je nog weinig middenvelders over als vervangers .. misschien kun je nog opzoek gaan naar een type Palombo, Mascherano, De Rossi .. van die ballenafpakkers .. want dat ontbreekt eigenlijk wel vind ik.