Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
zeker lekker teampje hoor ..

8

maar alleen .. wie gebruik je als middenvelders .. ik neem aan: Guardado - Montolivo - Mascio - Ribery

dan heb je nog weinig middenvelders over als vervangers .. misschien kun je nog opzoek gaan naar een type Palombo, Mascherano, De Rossi .. van die ballenafpakkers .. want dat ontbreekt eigenlijk wel vind ik.

Poli, Kaka. Maar een echte ballenafpakker ontbreekt wel ja.

Geplaatst

poli vind ik niet echt een balafpakker, maar voor de rest is het een leuke team met talent en ervaring dus een 8,5

Geplaatst
Wat een onzin ;e

Je zegt het zelf, het is een lekker team, en dan geef je een 5?

Ik geef een 7,5, het is zeker een lekker team maar omdat het inderdaad nogal standaard is krijg je niet hoger.

wat is de uitdaging als je gewoon spelers van het forum haalt en dan prijzen pakt?

btw de 1e asenjo moet lewandowski zijn:mrgy:

Geplaatst
wat is de uitdaging als je gewoon spelers van het forum haalt en dan prijzen pakt?

btw de 1e asenjo moet lewandowski zijn:mrgy:

Jij hebt alle spelers die je ooit gekocht hebt zelf gescout en gevonden begrijp ik?

Het gaat om een mooi team opbouwen, of je dat nou met of zonder behulp van een forum doet. Maarja, ik vind het gewoon een mooi team, standaard of niet ;)

Geplaatst
AC Milan halverwege seizoen 3

Mijn team is niet te stoppen

do9d9k.jpg

Beste Regen Lee Youn-Suk:

o6wth4.jpg

Welke skin is dat? Verder een goed team, een 8 is wel op z'n plaats.

Geplaatst
Jij hebt alle spelers die je ooit gekocht hebt zelf gescout en gevonden begrijp ik?

Het gaat om een mooi team opbouwen, of je dat nou met of zonder behulp van een forum doet. Maarja, ik vind het gewoon een mooi team, standaard of niet ;)

9 van de 10 iig, ik kraak niemands team of mening af hoor:oops:

ik word gwn een beetje ziek van al die lewanowski's en asenjo's in een team.

Daarom hou ik ook zo van nationaliseren, zo behoed je je van telkens dezelfde aankopen.

Geplaatst
Kan helaas geen slechte speler vinden :P een dikke 9

Pieters :m:, maarja moet toch wat van eigen jeugd houden. Heb al problemen met 'Home Grown Spelers'(ofzo:cab:)

Geplaatst

Nee klopt, maarja ik houd hem gewoon. Dat Home Grown bedoelde ik eigenlijk ook voor Marcellis :m:

Maar rate? :D

Geplaatst

Wat meer Nederlanders is altijd leuk, maar om zo'n team in 2011 met PSV te hebben is gewoon goed. Een 9 van mij ;)

Geplaatst

ja moo team hoor .. maar als ik jou was zou ik Sakho toch in de basis zetten .. of in ieder geval meenemen

Geplaatst

Ja klopt, dit is ook niet de opstelling. Sakho heeft hier ook maar 80% Conditie ;)

@ LM, klopt dat ik veel nationaliteiten heb. Maar ik weet geen goeie Nederlanders die niet 300000 per maand vragen..

Geplaatst

je hebt een grote poepclub best goed gemaakt, jammer van de weinig nederlanders

een 8,5