Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Is Okaka goed? Ben zelf Roma en hij speelt nooit maar als ik alles een beetje doorlees schijnt het wel een goede te zijn. Je hebt echt een heel goed team, wel veel spelers dus er zullen vast wel wat ongelukkig zijn;e

Een 9

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Belachelijk grote selecties ;e Waarom zou je Hulk halen als je Laurito hebt? Je hoeft toch niet elke transfervrije of goedkope speler te halen? Bovendien worden die reserves binnen de korste keren ongelukkig ;e Dus een 6.5

Geplaatst

In het 2e elftal zijn er wel een aantal ongelukkig ja, maar die mogen ook weg.

Okaka is wel goed, maar niet basiswaardig bij mij.

Geplaatst

Ac Milan winterstop 2de seizoen

1zv29.png

in het -20 team zitten nog: Paloschi, Fausto Rossi, Barazite, Ragatzu en Fleck

Mensen zullen zich waarschijnlijk afvragen waarom Kaká op de bank zit. VdV en Montolivio scoren gigantisch veel (samen al 18x in de comp) en Kaká dus niet.

Geplaatst

Mooi team, maar laat Kaka dan op de plek van Cassano spelen en verkoop die gast. Ik ken Mazzarani en Obertan niet (ik heb FM2009 nog niet echt veel gespeeld), dus kan niet raten of die goed zijn. Ik wil je wel aanraden een centrale verdediger aan te trekken, want voor Kaladze, Nesta en Bonera zijn betere alternatieven te vinden. Mijn cijfer is een 7

Geplaatst

mazzarani en obertan zij hele goede spelers;) maar waarom cassano als je marquinhos,gignac,kaka(omtrainen) hebt?

maar voor de rest is het wel een leuke team 7,5

Geplaatst
mongol. waarom doe je gattuso weg? jij bent gek!

Sta je voor de spiegel of? Zoniet, gebruik dan ff normale woorden ok!

Geplaatst

Lol, Kaka op de bank ;e Ook al scoort de rest als een malle, een speler van zijn kaliber hoort elke wedstrijd te spelen. Van der Vaart beter dan Kaka, het moet niet veel gekker worden ;e 7 voor je team trouwens.

Geplaatst

De beste presterende spelers staan op het veld, of je nou kaka of pietje heet.. ;e

Maar mooi team, een 8.

Geplaatst

Penders en Hyppia achterin _O_ Laurito en Zuculini natuurlijk ook heldjes, ik geef een 8 (alleen al voor dat centrale duo :<)

Roda JC 2013/2014

In de zomerstop ingestapt als trainer. Roda JC zoals het hoort te zijn: Nederlanders, Belgen en Afrikanen :checkit:

fm_selectie.jpg

Mijn transfers:

fm_transfers.jpg

[spoiler=Romain Ortmann]fm_ortmann.jpg

[spoiler=Jeroen Gross]fm_gross.jpg

Geplaatst

Hierbij mijn racing santander team, einde van het eerste seizoen. Heb geprobeerd wat meer spaanse spelers aan te trekken, het enige wat ik nog wil hebben is een transfervrije ervaren spits(als backup) ik had eerst crespo of Morientes in gedachten, maar crespo ging naar ac milaan en morientes naar getafe, dus nog even zoeken. En een AMC al is dat geen prioriteit.

Keepers

1. Toño(SPA)

21. Jorquera(SPA)

Verdedigers

3. Ezequil Garay(ARG)

4. Iván Marcano(SPA)

13. Oriol(SPA)

22. Dwight Tiendalli(NED)

2. César Azpilicueta(SPA)

5. Joan Capdevilla(SPA)

24. Christian Fernández(SPA)

Middenvelders

19. Luisma(SPA)

8. Gonzalo Colsa(SPA)

6. Canales(SPA)

20. Edu Bedia(SPA)

23. David Beckham(ENG)

10. Pedro Munitis(SPA)

14. José Moraton(SPA)

11. Diego Buananotte(ARG)

17. Rãzvan Ochirosii(ROE)

Aaanvallers

7. Acaymo(SPA)

9. Oscar Cardozo(PAR)

[spoiler=Acaymo Regen][ATTACH]1402[/ATTACH]

acaymo.thumb.JPG.331fe8a57a241ab23a0042d345ceacf9.JPG

Geplaatst
Je speelt met 2 aanvallend ingestelde CM's, lukt dat een beetje verdedigend? :)

Meestal wel, als ik zie dat het dreigt mis te lopen dan wissel ik zodat ik nog maar 1 aanvaller heb en 5 verdedigers. Maar ik ga uit van het geweldige gezegde: "je moet er altijd eentje meer maken dan je tegenstander"

Lol, Kaka op de bank Ook al scoort de rest als een malle, een speler van zijn kaliber hoort elke wedstrijd te spelen. Van der Vaart beter dan Kaka, het moet niet veel gekker worden 7 voor je team trouwens.

Ik verkies liever goals boven kaliber :P

Mooi team, maar laat Kaka dan op de plek van Cassano spelen en verkoop die gast. Ik ken Mazzarani en Obertan niet (ik heb FM2009 nog niet echt veel gespeeld), dus kan niet raten of die goed zijn. Ik wil je wel aanraden een centrale verdediger aan te trekken, want voor Kaladze, Nesta en Bonera zijn betere alternatieven te vinden. Mijn cijfer is een 7

Obertan en Mazzarini zijn grote talenten, en Cassano scoort als een malle en hij is een Italiaan. Ik wil op de lange termijn een team met zoveel mogelijk Italianen, daarom wil ik Kaká ook het liefst verkopen nu.

Geplaatst
Vanaf nu mag er een team worden gepost nadat er 5 ratingen zijn gepost.

Houden we ons hier niet mee aan?

Geplaatst
Houden we ons hier niet mee aan?

Volgens mij al een tijdje niet meer.:cab:

Geplaatst
Mooi team en goede regen voor vitesse een 7!

Tis NAC hé :P

Voor roda JC geef ik een 8 met sneijder, goossens!

Geplaatst
Kan ik me ook dood aan ergeren, ik mag je graag hoor Tim, maar ik het is dodelijk irritant als gozertjes gasten van 20+ de les gaan lezen. Hoe durf je uberhaupt, vind het best respectloos, alsof hij hier op z'n spelling gaat letten

Maar lekker even op de vingers getikt hoor Milanfan

Ik zie nu pas dat er ook daadwerkelijk gereageerd werd op mijn post. ;c

Maarja, voor de duidelijkheid, ik deed dit puur en alleen omdat hij een nog al zielige post maakte over Galatasaray. Daar kan ik ook over gaan klagen, etc. ;)

Mja, het is sowieso de eerste keer dat ik dat doe, aangezien ik weet dat het hier niet erg op prijs wordt gesteld (y)

Het spijt me heel erg voor mijn respectloze opmerking dan :m:

Ow, en om deze post toch nog nuttig te maken even een team raten.

Vitesse, niet zo gek veel veranderd maar ik vind spelers als Alderweireld, Palmiteri en Ochirosii erg leuke aankopen :) Ik geef je een 7.

Geplaatst

Newcastle, begin 4e seizoen

- 1e seizoen: zesde plaats

- 2e seizoen : tweede plaats + Uefa Cup

- 3e seizoen : zesde plaats + Finale Champions League + FA Cup

opstelling.png

opstelling2.png

gundersen.png

joaquimm.png

john.png

ozturk.png

rossc.png