Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Die Polak is wel een heldje, mooi team verder met veel talen een 8,5:)

Valencia Februari 2009

if8r9s.png

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

@Cerebral : Heerlijk team hopen dat je Villa en Albiol lang kan behouden en verder nog leuke talenten. ik geef je een 7,5

Geplaatst

Valencia Februari 2009

if8r9s.png

Welke tactiek gebruik je? Want zo te zien is die wel interessant.. :-)

Geplaatst

Valencia Februari 2009

if8r9s.png

Mooie ploeg Martin, speel net zoals jou en Tim met dezelfde soort tactiek :)

Je krijgt een mooi 8.5

Geplaatst

Martin, omdat jij het bent een 9. Is gewoon een goed team. :m:

Geplaatst
De regel is naar mijn weten nooit afgeschaft, maar in ieder geval gaat hij vanaf nu weer in.

Vanaf nu mag er pas weer een team gepost worden na vijf beoordelingen van anderen users.

Naja, het was gewoon een idee om leuker te maken. Als zij het op deze manier het willen doen, go on.

Geplaatst

Ik vind dat wel een goede regeling ;) Ik kan me zo voorstellen dat sommige mensen zich eraan irriteren als hun team niet gerate wordt, want daar is het topic voor en niet om steeds over elkaar heen te posten.

Geplaatst

Op Miguel Veloso na vind ik je aankopen maar mager tot zelfs slecht. Conor Devlin, Mark Beevers, Welbeck? Ik geef je daarom een 6.

Geplaatst
Op Miguel Veloso na vind ik je aankopen maar mager tot zelfs slecht. Conor Devlin, Mark Beevers, Welbeck? Ik geef je daarom een 6.

Conor Devlin en Danny Welbeck zijn talenten uit eigen jeugd:whistle: En Mark Beevers is het grootste Engelse talent op de positie centrale verdediger!

Geplaatst
Conor Devlin en Danny Welbeck zijn talenten uit eigen jeugd:whistle: En Mark Beevers is het grootste Engelse talent op de positie centrale verdediger!

Oke daar was ik dan niet van op de hoogte. Maar is Conor Devlin goed genoeg om Van der Sar te vervangen? Foster is dat sowieso niet, dus gaan zoeken naar een nieuwe keeper is geen overbodige luxe lijkt me?

Geplaatst

Mijn assistent Mike Phelan denkt dat Devlin veel meer talent heeft dan van der Sar en geeft hem 5 sterren bij potentieel vermogen. En over het algemeen vind ik dat het aantal sterren bij potentieel vermogen wat aan de lage kant ligt. De meeste assistenten en scouts schatten dat te laag in. Dus ik heb er wel vertrouwen in de Devlin van der Sar gaat vervangen:checkit:

Geplaatst

Bij mij is hij nu bijna net zo goed. Mijn assistent geeft hem als huidig vermogen 3 sterren en potentieel 5 sterren, dus er zit nog wel wat groei aan te komen. Uiteindelijk dus nog wat beter denk ik dan op die screen. (hoop ik)

Geplaatst

@PdJ: goeie spelers met uiteraard een paar leuke talenten tussen 7

Geplaatst

Mooi dat je ook een aantal uit eigen jeugd de kans geeft, is ook lekker origineel. Je krijgt van mij dan ook een 7.5. ;)

Geplaatst

De enige transfer (versterking) in twee jaar tijd is Miguel Veloso, vind ik erg matig. Daarnaast had je 'B' spelers als O'Shea, Neville etc. van de hand mogen doen.

Geplaatst

Versie: Football Manager 2008

Club: Real Madrid C.F.

Seizoen: 2012/2013

Screen team:

team20122013.jpg

tactiek20122013.jpg

[spoiler=Henk Kuipers]henkkuipers.jpg

[spoiler=Edson]edson.jpg

Kuipers en Edson pakken af en toe hun speelminuten mee. Volgend seizoen zullen er nog een aantal talenten hun eerste momenten op het gras van Santiago Bernabau meemaken. Veel van deze talenten zijn Spaans, waardoor ons team iets minder op een vreemdelingenlegioen lijkt.

[spoiler=Talenten komend seizoen]Verdediger (centraal)/verdedigende middenvelder - Pichu Atienzapichuatienza.jpg

Pichu Atienza is gewoon een erg sterke verdediger, maar door de concurrentie van Richards en Criscito zal het moeilijk worden om een plek bij de eerste elf te bemachtigen.

Verdediger (rechts, centraal) - Ivan de Las Herasivandelasheras.jpg

Ivan de Las Heras is een goede rechterverdediger in mijn ogen. Misschien kan hij S. Ramos uit het veld spelen. Ramos zegt namelijk toe te zijn aan een nieuwe uitdaging, dus ik weet niet of ik hem nog lang kan behouden.

Verdediger (links, centraal)/vleugelverdediger (links)/middenvelder (links) - Juan Pablo Gallardojuanpablogallardo.jpg

Juan Pablo Gallardo is een technisch begaafde speler met een goede mentaliteit. Fysiek komt hij echter nog te kort, ik hoop dan ook dat dit nog verbeterd.

Spits - Javier Romero

javierromero.jpg

Javier Romero heeft geweldige kwaliteiten en scoort ook nog eens goed bij de ploeg waar hij op huurbasis speelt (Bayern Munchen). Volgend seizoen zal hij het stapje naar het eerste mogen maken.

Geplaatst
De enige transfer (versterking) in twee jaar tijd is Miguel Veloso, vind ik erg matig. Daarnaast had je 'B' spelers als O'Shea, Neville etc. van de hand mogen doen.

In het eerste jaar heb ik het transferbudget uitgeschakeld, dus kan geen enkele club spelers kopen. Dit heb ik gedaan om het eerste jaar in elk geval wat realistischer te houden. Verder houd ik er niet van om halverwege het seizoen mijn team door elkaar te gooien, dus vandaar pas de eerste transfers in de voorbereiding op seizoen 2.

En wat jij 'B' spelers noemt zijn bij mij gewoon waardevolle krachen. Neville is zelfs mijn aanvoerder.

En daarnaast zijn het spelers met clubliefde en daar houd ik wel van.

Iedereen bedankt voor het raten. Leuk dat er zo verschillend over gedacht word!!

Geplaatst

@J-Flex: Mooi Team hoor! Mag ik misschien een Screentje van die Australische Keeper? Een 8,5!

Geplaatst
Scoort Tevez veel das echt mijn favoriete speler!

Ik heb het geluk (en tevens de pech uiteraard) dat ik goed scorende spitsen heb. De afgelopen seizoenen heb ik nogal wat gerouleerd op de spitspositie. Balotelli scoort als een gek, maar Tevez zal dit seizoen in zoveel mogelijk wedstrijden starten. Tot nu toe zijn dit zijn resultaten in de competitie (uiteraard scoort hij nog meer, maar dat is helaas nooit zichtbaar bij de geschiedenis):geschiedenistevez.jpg

Klasse team met Real, jammer dat een speler als Jesus Navas buiten je selectie valt:)

Ach ja, ik heb Jesus Navas gratis kunnen oppikken aan het begin van dit seizoen. Hij zal een aantal speelminuten krijgen, maar Messi, Robben, Ronaldo schat ik toch hoger in. Navas is wel een zeer goede speler, dus ik zal hem wel gaan gebruiken.

Mooi Team hoor! Mag ik misschien een Screentje van die Australische Keeper? Een 8,5!

Uiteraard mag je dat.[spoiler=Screen Dean Bouzanis]deanbouzanis.jpg

Zoals je ziet is hij erg goed. Hij is op basis van statistieken gelijkbaar of zelfs beter dan Casillas. Uiteraard haal ik Casillas niet uit het doel, aangezien dit een clubicoon, legendarische doelman en mijn aanvoerder is...maar Bouzanis zal het afscheid van Casillas met de tijd wel gaan opvangen.