Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Wat is hij ongerlovenlijk goed geworden zeg :huhu:.. Ik had 'm allang in de basis gezet. Ook Balotelli in de spits, Tevez is echt mijn minst favoriete speler.

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Versie: Football Manager 2008

Club: Real Madrid C.F.

Seizoen: 2012/2013

Screen team:

team20122013.jpg

tactiek20122013.jpg

[spoiler=Henk Kuipers]henkkuipers.jpg

[spoiler=Edson]edson.jpg

Kuipers en Edson pakken af en toe hun speelminuten mee. Volgend seizoen zullen er nog een aantal talenten hun eerste momenten op het gras van Santiago Bernabau meemaken. Veel van deze talenten zijn Spaans, waardoor ons team iets minder op een vreemdelingenlegioen lijkt.

[spoiler=Talenten komend seizoen]Verdediger (centraal)/verdedigende middenvelder - Pichu Atienzapichuatienza.jpg

Pichu Atienza is gewoon een erg sterke verdediger, maar door de concurrentie van Richards en Criscito zal het moeilijk worden om een plek bij de eerste elf te bemachtigen.

Verdediger (rechts, centraal) - Ivan de Las Herasivandelasheras.jpg

Ivan de Las Heras is een goede rechterverdediger in mijn ogen. Misschien kan hij S. Ramos uit het veld spelen. Ramos zegt namelijk toe te zijn aan een nieuwe uitdaging, dus ik weet niet of ik hem nog lang kan behouden.

Verdediger (links, centraal)/vleugelverdediger (links)/middenvelder (links) - Juan Pablo Gallardojuanpablogallardo.jpg

Juan Pablo Gallardo is een technisch begaafde speler met een goede mentaliteit. Fysiek komt hij echter nog te kort, ik hoop dan ook dat dit nog verbeterd.

Spits - Javier Romero

javierromero.jpg

Javier Romero heeft geweldige kwaliteiten en scoort ook nog eens goed bij de ploeg waar hij op huurbasis speelt (Bayern Munchen). Volgend seizoen zal hij het stapje naar het eerste mogen maken.

sterk team wel, alleen jammer dat spelers als Robben, Mascherano, Bojan, Fernandez ( die volgens mij 1 van de betere AMC is van het spel ) etc. uit je selectie vallen.

enja Ronaldo en Messi vind ik eerlijk gezegd een beetje saai

en nog een tip: koop meer verdedigers, want daar zit je wel erg mager in, geld ook voor je VL en VR

8

Geplaatst

Ik weet niet of het je bedoeling is, maar het is echt een typisch Real Madrid team geworden. Veel sterren en de nadruk ligt op de aanval.

8

Geplaatst

Goed team jammer dat Jesus Navas buiten de boord valt, maar dat kan ik wel begrijpen met Messi en Ronaldo

een 8 van mij :)

Geplaatst
Wat is hij ongerlovenlijk goed geworden zeg :huhu:.. Ik had 'm allang in de basis gezet. Ook Balotelli in de spits, Tevez is echt mijn minst favoriete speler.

Zoals ik al aangaf is Casillas mijn captain, een legendarische doelman, clubicoon en daarbovenop wint hij ook nog vele awards. Bouzanis is inderdaad zeer goed ontwikkeld en hij zal dan ook zijn speelminuten langzaamaan gaan krijgen.

Balotelli was ook mijn eerste keuze voor de spitspositie, maar hij raakte geblesseerd en Tevez scoort nu als een gek, dus voorlopig laat ik het even zo.

sterk team wel, alleen jammer dat spelers als Robben, Mascherano, Bojan, Fernandez ( die volgens mij 1 van de betere AMC is van het spel ) etc. uit je selectie vallen.

enja Ronaldo en Messi vind ik eerlijk gezegd een beetje saai

en nog een tip: koop meer verdedigers, want daar zit je wel erg mager in, geld ook voor je VL en VR

8

Mascherano speelt dit seizoen vaker in de basis dan Fabregas, hij doet het simpelweg beter. Bojan lijkt niet te kunnen scoren voor mij en als Tevez en Balotelli dit wel doen dan is de keuze snel gemaakt. Robben is inderdaad zeer goed, maar werd door de aankoop van Ronaldo naar de bank verwezen. Uiteraard mag hij nog vaak invallen. Fernandez is inderdaad een geweldige speler, maar Van der Vaart is mijn co-captain, wint vele awards ieder jaar en wordt bijna elk jaar tweede op mijn topscoorderslijst. Sergio Aguero is net nieuw, maar speelt ook zeer goed, dus Fernandez heeft zware concurrentie.

Ronaldo en Messi saai? Het zijn toch wel de twee beste aanvallende middenvelders op de flanken in het spel, maar goed ieder heeft recht op zijn eigen mening.

Ik zit inderdaad krap in de verdediging, maar voor komend seizoen komen er drie Spaanse talenten bij, dus dan zit ik weer ruim voldoende. Mooi feit is dat mijn huidige basisverdedigers bijna nooit een wedstrijd hoeven te missen.

Heb jij misschien nog spelers in gedachten dan die mijn team zouden kunnen verbeteren?

Geplaatst

Zou je aub het standaardlettertype willen houden voor je posts? De optie om je lettertype te veranderen is enkel bedoelt voor als je een novelle wilt beginnen:)

Geplaatst
Zoals ik al aangaf is Casillas mijn captain, een legendarische doelman, clubicoon en daarbovenop wint hij ook nog vele awards. Bouzanis is inderdaad zeer goed ontwikkeld en hij zal dan ook zijn speelminuten langzaamaan gaan krijgen.

Balotelli was ook mijn eerste keuze voor de spitspositie, maar hij raakte geblesseerd en Tevez scoort nu als een gek, dus voorlopig laat ik het even zo.

Mascherano speelt dit seizoen vaker in de basis dan Fabregas, hij doet het simpelweg beter. Bojan lijkt niet te kunnen scoren voor mij en als Tevez en Balotelli dit wel doen dan is de keuze snel gemaakt. Robben is inderdaad zeer goed, maar werd door de aankoop van Ronaldo naar de bank verwezen. Uiteraard mag hij nog vaak invallen. Fernandez is inderdaad een geweldige speler, maar Van der Vaart is mijn co-captain, wint vele awards ieder jaar en wordt bijna elk jaar tweede op mijn topscoorderslijst. Sergio Aguero is net nieuw, maar speelt ook zeer goed, dus Fernandez heeft zware concurrentie.

Ronaldo en Messi saai? Het zijn toch wel de twee beste aanvallende middenvelders op de flanken in het spel, maar goed ieder heeft recht op zijn eigen mening.

Ik zit inderdaad krap in de verdediging, maar voor komend seizoen komen er drie Spaanse talenten bij, dus dan zit ik weer ruim voldoende. Mooi feit is dat mijn huidige basisverdedigers bijna nooit een wedstrijd hoeven te missen.

Heb jij misschien nog spelers in gedachten dan die mijn team zouden kunnen verbeteren?

ik denk opzich dat je niet echt veel versterking nodig hebt.. maar een ik kan er wel een paar aanraden

misschien een extra spits.. bv Torres, Pato off Benzema

en voor je verdediging misschien Mexes, Vidic of Albiol ..

en als back misschien Lahm ? of Clichy, Evra

Geplaatst

Arsenal na seizoen 3:

1248707738-80.jpg

verder in me jeugdteam spelend: hazard, Fleck , Marida , wilhshere , delph , ramsey en mattock en nog vele anderen die op zn tijd ook met het 1e mee mogen doen.

Door Verkopen van veel overbodige spelers denk aan almunia bentner eduardo gallas en de afkoopsom van chiellini, silva en kaka heb ik de transfers rond kunnen brengen

Geplaatst

@ Bosschenaar Ron: Oh mijn god! Wat een ongelooflijk goed team zeg! Een dikke 9,3! Enige wat je wel krijgt is dat je nu dus spelers als Fabregas en Silva op de bank hebt zitten en dat is natuurlijk eeuwig zonde. Maar door goede rotatie kan iedereen gebruikt worden. Hoe zijn je resultaten met deze helden?

Geplaatst

Kijk naar het gemiddelde van walcott en de assists van van persie, dan weet je waar Silva niet basis staat;) Fabregas, denilson , miguel veloso en kaka roleren op de 2 CM plaatsen. En Chiellini wissel ik af met Toure en Demichelis. Op Dit Moment met seizoen 3 1e plek 1 keer verlore na 23 westrijden:) Champions league vorig jaar gewonnen dit jaar kwartfinale.

Geplaatst

Juventus, begin seizoen 3

302rwvb.png

Ik probeer voor de 1e keer een beetje te nationaliseren. De buitenlanders die er zijn, zijn ook gewoon goeie spelers. Sissoko en Melo gaan nog wel weg maar Pandev, Alexis Sanchez enz zijn gewoon heldjes_O_

Geplaatst

Heerlijk team Michiel. _O_

Een 9.5!

Veel Italianen + helden, kan niet anders dan zo'n rating geven. Of mag een 10 ook?

Geplaatst

Ja, Montolivo werd me eind seizoen 1 aangeboden voor 9 miljoen:-D. Veel clubs deden een bod, maar hij kwam naar mij:)

Zou graag nog Balotelli halen, voor de rest vind ik maar weinig goeie italianen :(

Geplaatst

Aangezien ik nieuw op dit furom ben laat ik mijn team ook maar even raten.

Info: Opnieuw gestart.

Asenjo gekocht voor 9 Miljoen.

Valdes begleid Asenjo.

Marquez begleid Cáceres.

Pinto staat niet op de screens.

fm09barcelona.jpg

fmteamopstelling.jpg

Tips over wie weg mogen/verhuurt kunnen worden zijn meer dan welkom.

Kritiek/verbetering is ook meer als welkom!