Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
DM : Petr Cech

DM : Timo Hildebrand

VR : Daniel Alves

VR : Miguel

VL : Marcelo

VL : Maxwell

VC : Johnny Heitinga

VC : Ezequiel Garay

VC : Ledley King

VC : Wes Brown

VM : Marcos Senna

VM : Michael Ballack

MR : Gonzalo Higuain

MR : Ricardo Queresma

ML : Robinho

ML : Adrian Mutu

AMC : Anderson

AMC : Lincoln

AC : Alexandre Pato

AC : Adriano (Inter)

AC : Diego Milito

AC : Ezequiel Lavezzi

Ik kon geen geschikte topic vinden hiervoor, dus dan maar hier want het is uiteindelijk toch een team. In welke formatie en met wie zouden jullie spelen met het oog op de MU Tactics League? Ik heb zelf de nieuwe editie van FM niet, dus heb echt geen idee.

Zitten er ook sterren in potentie bij? Thanks alvast.

Geplaatst

Cech

-Dani, Johnny, Garay, Maxwell-

---Ballack---

-Quaresma, Anderson, Robinho-

---Higuain---

---Lavezzi---

Of Adriano Targetman en Lavezzi als diepste man. Dus een ordinaire 442.

Geplaatst

------Pato/Lavezzi/Milito--Mutu---------

-Robinho--Anderson--Ballack--Quaresma-

-Maxwell--Garay--Heitinga--Dani Alves---

-------------Cech----------------------

Zou gewoon een platte 4-4-2 gaan spelen met 1 middenvelder controlerend (Ballack) en 1 met meer aanvallende taken (Anderson).

Sowieso voorin met Mutu gaan spelen, dat is een beest.

Marcelo/Higuain/Anderson/Pato en Lavezzi zijn spelers die zeker de absolute top nog kunnen gaan halen.

Geplaatst

1z2nb4o.jpg

Mijn Milan team.

Filosofie is elk seizoen een grote naam voor het publiek en voor de rest italiaanse en braziliaanse talentjes en koopjes van de transferlijst, een beetje zoals in het echt.

Ik ga zeker commentaar krijgen op Cassano in de spits, en niet Laurito maar Cassano is de enige spits die werkt in mijn systeem, vooral met assists en soms een goal. De meeste Goals komen van Kaka en het middenveld.

Andere spitsen zoals Laurito en nog een hele rits anderen lopen eigenlijk alleen in de weg. Daarom ga ik binnekort eens uitproberen om zonder spits te spelen en gewoon nog een aanvallende middenvelder te spelen :-D

Rate maar!

Geplaatst

@ Martin: 9,2 Wat een topteam zeg:).

@ Asmodai: 8,5 Degelijk goed team. Zoals je zelf al zegt Cassano, maar ook Mascio, Ronaldo en Eduardo vind ik jammer. Ook jammer dat je Paloschi gaat verkopen:(.

Geplaatst
maar blijkbaar spelen ze de laatste 5 wedstrijden niet al te best he :)

Hehe, nee even een slechte reeks gehad, maar net nadat ik het plaatste Roma uit van de mat gespeeld met 0-5 dusja :*).

@Montass

Ik snap dat je Ronaldo een beetje een typische aankoop vindt, maar Mascio vond ik toch een leuke aankoop, ik had er nog niet van gehoord, maar hij speelt echt goed, eindelijk een mooie vervanger voor Pirlo gevonden met zijn splijtende passes.

En Eduardo speelt nu al 3 jaar bij mij, en ik ben erg tevreden over hem. 1ste 2 jaar talent van het jaar, en het laatste jaar speelde hij ook erg goed. Cassano vind ik gewoon een erg leuke speler.

En Paloshi ja ik vind het ook erg jammer, maar hij speelt gewoon als een natte krant, net zoals Pato. Ik krijg die snelle kleine spitsjes nooit aan het voetballen.

Geplaatst

Je moet gebruik maken van hun snelheid;). Want het zijn dondersnelle aanvallertjes.

Geplaatst

@ Asmodai, Ribery niet in de basis,

ik geef je een 7,5 omdat je nog geen Topbacks hebt!

koop als volgende grote naam Sergio Ramos ofzo!

Geplaatst
2iizc4z.jpg

Leeds United, dit maal 7e seizoen.

Rode stippen zijn uiteraard regens :)

Ziet er goed uit voor zover, een screen van de regens zou het compleet maken, en een screen van Howson :)

Geplaatst

Dobby 9: Geweldig elftal, wat hebben Messi/Nani en Benzema je gekost?

Je hebt alleen een beetje té brede selectie, Sturridge/Defour/Celozzi had je niet hoeven kopen in mijn ogen.. Omdat je voor die posities al genoeg kwaliteit hebt, vooral als je Santon in je team hebt moet hij in de basis natuurlijk. Wat voor formatie speel je?

Een 8.

Geplaatst
33,5 miljoen voor Sakho :cab:

Dat wordt hij meer dan waard. Is nu nog een koopje met die 33.5 miljoen.

Geplaatst
2iizc4z.jpg

Leeds United, dit maal 7e seizoen.

Rode stippen zijn uiteraard regens :)

Downing en Mattock heerlijk dat je die twee heb, bij mijn Everton waren dat mijn helden op de linkerflank allebei goed voor 20 a 25 assists per seizoen

Geplaatst

Ook redelijk veel engelsmannen. 8.0 ben niet zo weg van Downing, wel een goeie speler uiteraard.

Geplaatst

153ny2d.jpg

Begin seizoen 1, ben trots op de grote schoonmaak die ik heb gehouden. Main team ijzersterk, backup team ook :shhh:, en ja ik weet het wel veel standaard koopjes!

En even Morientes toelichten, wilde nog een topper halen voor als 3e spits, voor Paloschi, maar voor zowel Pato als Benzema was mijn resterende budget van 55 miljoen niet genoeg. Dus maar Morientes gehaald met een contractje voor 1 seizoen en daarna Benzema of Pato ophalen.

Geplaatst
Raul een legende in de voetbalwereld en jij verkoopt Raul?

En ik ken ook niet begrijpen waarom je Huntelaar verkocht hebt? maar met Balotelli heb je dan een leuke vervanger binnen gehaald.

Raul verkopen vind ik echt;e, ook als heb je leuke spelers als Carlos Vela en Fazio, ik geef je team een2,5

Niet haten :shhh:. Raul was al op leeftijd, lekker nog voor gecashed 30 miljoen. Hij kwam bij mij niet in aanmerking voor een basisplaats, en zo'n legende laat ik niet op de bank verpieteren, dus een vertrek was de beste optie. Zal hem later nog aan mijn staff toevoegen. Huntelaar zat niet bij mijn real, speel met patch 9.0.1. Balotelli wordt dé spits, Huntelaar mag zijn veters niet strikken.